Sangele, apa nu se face...
Partea I- Ce naiba cautati voi aici? ne intreaba Alexei, vazandu-ne pe toate trei, intrand in mall.
- Doll! striga Damon panicat, venind spre mine. Ce cauti aici? De ce ai venit? intreaba, vrand sa ma ia in brate, insa, cand observa ca il opresc, ofteaza dezamagit. Inca esti suparata pe mine?
- Si am sa fiu in continuare, pana ai sa iti dai seama de amploarea deciziilor tale. Si sa iti raspund la intrebare, am venit la mall, cu fetele! Prin pura coincidenta, am aflat ca si voi sunteti aici, investigand o crima. Profesorul Dottle ne-a anuntat ca fiica lui a fost ucisa in oras, si a anulat cursul. Asa ca, uita-ne aici. Acum, daca nu te superi, am nevoie de un shake de capsuni si de o gogoasa pufoasa si nu de toanele tale. Mersi! ii spun, trecand pe langa el si ma indrept spre fast food-ul meu preferat, Millie's, care vindea cele mai bune gogosi cu glazura si topping-uri delicioase.
- Nu crezi ca ar trebui sa stam pe langa ei? Avand in vedere ca Volkov poate fii inca pe aici? ma intreaba Bethany, facandu-ma sa imi dau ochii peste cap.
- De ce nu ma mir! exclama Valerie, dandu-si seama de motivul pentru care venisem la mall. A venit intentionat, aici, sa afle de la sursa, de ce a ucis-o pe aceea fata. Am dreptate?
- Poftim? Nu! Nu cred! Adica nu ai venit pentru ca aveai nevoie de Alfa Damon? intreaba, dezamagita, Bethany.
- Poate ca, programul de studii la care te-ai transferat iti prieste, Valerie! ii spun, sorbind din shake-ul de capsuni.
- Probabil. Nu te cunosc de mult timp, dar imi pot da seama ca ceea ce ascunzi este mult prea serios pentru a sta inchisa in camera si a se baza pe ceilalti sa te protejeze. Alexei nu vrea sa imi dezvaluie ce anume ascunzi, dar o sa imi dau eu seama si de asta. Fii fara griji!
- Nici nu ma astept mai putin de la tine. Totusi, te avertizez! Daca vei face ceva nesabuit, dupa ce vei afla, daca vei afla, evident, nu te voi mai trata ca pe un prieten.
- Despre ce tot vorbiti voi acolo? Valerie? Doll? Ce se intampla?
- Nimic, Bethany! ii raspunde Valerie. Nu iti ocupa capusorul ala blond cu treburi din acestea serioase. Te anunt eu cand e ceva care sa iti solicite atentia!
Oftez si, dupa ce musc din gogoasa, crema din interiorul ei se prelinge pe toata bluza mea.
- Ma duc pana la baie sa ma curat. Daca intreaba baietii pe unde sunt, stiti unde ma gasiti. Nu este nevoie sa veniti dupa mine. Ma descurc.
Valerie intelege mesajul subtil si incepe sa o tachineze pe Bethany, facand-o sa uite de mine, si sa ma retrag in baie, fara vreuna din ele.
- Mai sa fie! Nu te credeam atat de curajoasa! Ce parere are micul Alfa de escapada ta? aud vocea lui Volkov, imediat dupa ce intru in baie si blochez usa.
Volkov facuse asta intentionat.
Adica, sa ucida fiica profesorului meu.
Sa ma scoata din castel pentru a obtine ceva anume.
Ceva ce aveam sa aflu acum.
- Nu ai ucis-o degeaba pe fiica profului meu! Vrei ceva, dar nu stiu ce.
- Voi astea, Du Sussex, chiar va ridicati la rangul de care apartineti. Nu credeam ca o sa fii atat de isteata, desi ai crescut in afara clanului, fiind educata intr-un mediu anormal de omenesc.
CITEȘTI
Societatea Secretă
Người sóiTrei surori, vrajitoare, gasesc intr-o carte de vraji, o profetie despre ele, pe care, o interpreteaza intr-un mod eronat. Conform acesteia, prima dintre ele care va ramane insarcinata, va aduce pe lume cel mai puternic copil care le va aduce sfarsi...