Capitolul V

229 23 4
                                    

Intalniri (ne)placute...
Partea II

In biblioteca era bezna...

Din nu stiu ce motiv, curentul s-a luat exact atunci cand am intrat, fapt ce m-a facut sa scot telefonul si sa apas pe Lanterna pentru a vedea pe unde merg.

Insa, se aude sunetul de descarcare a bateriei telefonului, anuntandu-ma ca nu mai era de ajuns cat sa pot folosi aplicatia de facut lumina.

Te rog... Te rog... Te rog...

Macar atat iti cer Doamne, inca putina baterie la telefon!

Insa, vazand ca nivelul bateriei scade in continuare, oftez si ridic mana stanga, rostind Lucem faccit, pentru a creea lumina in aceasta si pentru a ma puteam deplasa pe culoarele bibliotecii si cauta o carte de istorie care sa ma lamureasca.

Ajung la sectiunea Istorie si incep sa caut, dand peste o carte cu coperta mov inchis, pe care scria "Istoria speciilor supranaturale - perspective critice".

O iau si ma indrept spre masute, unde ma asez si o deschid cu grija, tinand mana stanga deasupra foilor galbene, vechi si pline de praf, din interiorul cartii.

Cartea avea multe capitole, care cuprindeau sute de ani de existenta a creaturilor supranaturale, iar acestea la randul lor aveau subcapitole, in care, erau mentionate rascoalele, invaziile, cuceririle si infrangerile vrajitoarelor impotriva vampirilor.

De abia in ultimul capitol, care cuprindea perioada ultimelor trei sute de ani pana in prezent, era prezentata evolutia si ascensiunea varcolacilor, iesiti de sub sclavia vrajitorilor.

O Doamne...

Varcolacii au fost sclavii vrajitoarelor?

Oare la asta se referea Bethany, cand spunea ca Alfa Damon nu tine cont de acest lucru?

Cred ca mi se face rau...

Nu era chiar ceea ce cautam, insa imi oferise un indiciu in ceea ce privea istoria speciilor noastre si de ce anume era greu de digerat pentru toti, faptul ca sufletul meu pereche era un varcolac.

Ma ridic si caut o alta carte, care, cu siguranta imi oferea mai multe detalii.

Un tremur ma cuprinde, atunci cand o carte imi este, literalmente, aruncata in fata, insa, folosindu-mi puterile telechinetice, o opresc inainte sa ma loveasca in fata si sa imi provoace rani.

Era destul de groasa si aceasta, iar titlul sau "Istoria speciilor - Inceputuri", se pare ca era ceea ce cautam de fapt.

Pentru cateva momente, uit de felul in care am dat de ea, dar imi amintesc si ma uit in jurul meu, sa vad cine a aruncat-o.

- Ahh, tu, ala care ai aruncat cartea! Inca ma gandesc daca sa iti multumesc sau sa iti mut nasul la ceafa! De unde stiai ce carte caut? intreb, primind, insa, nici un raspuns.

Dupa cateva minute, in care nu s-a mai intamplat nimic, m-am asezat la masuta si am analizat cu atentie cartea rosiatica, cu titlul auriu.

In prefata, am gasit, intradevar, ca aceasta carte era cea pe care o cautam.

Citind printre pasaje realizez ca dusmania dintre cele trei specii este mult mai veche si mai profunda, iar ceea ce mi-a atras atentia si m-a facut sa ma infior, a fost urmatorul lucru: Vrajitoarea Hasret, conducatoare a clanului De Sussex, se indragosti de un razboinic, care, intr-unul din raidurile sale cazu mort, intr-o balta de sange. Fiind mult prea atasata de acesta, Hasret invoca vraja de vindecare, crezand ca il poate aduce inapoi, printre cei vii, insa vraja nu a functionat, facand-o sa se infurie pe propria ei sursa de energie si blestemandu-si propria viata, trecu la magie neagra. Hasret a facut atunci o alta vraja, mult mai puternica si mai intunecata, readucand la viata, iubitul mort de trei zile, care ramasese zacand in acea balta de sange. Insa, ceea ce nu stia Hasret pe atunci, si avea sa descopere mai tarziu, era ca acel sange nu apartinea numai iubitului ei, ci si a victimelor pe care acesta le ucise. Atunci cand magia neagra i-a reintregit trupul, iar sangele din balta i-a intrat in corp, iubitul ei s-a intors la viata, cu o sete si mai puternica pentru sange, devenind un ucigas in serie, obisnuind sa bea sangele victimelor sale. Magia neagra ii distrusese sufletul, iar Hasret a realizat ca iubitul ei devenise o creatura groaznica, care omora oameni nevinovati pentru simpla placere de a se imbaia in sangele acestora, consumandu-l mai apoi pentru a capata forta, agilitate, viteza si viata fara sfarsit. Asadar, fara voia sa, Hasret a creat primul vampir, Diocesus, care in a raspandit din veninul sau si altora ca el,  blestemandu-i.

Societatea SecretăUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum