Anul I
Facultatea de Para-Psihologie
Profil: Extra-Senzorialo-Paranormal
Specializarea: Dezvoltarea abilitatilor extra-senzoriale, pe baza auto-cunoasterii si auto-apararii.Prezentare generala a Universitatii Hasbro
Universitatea Hasbro este una dintre cele mai vechi si apreciate institutii de invatamant supranaturale, oferind studentilor sai o gama vasta de cunostinte si experiente care ii pregatesc pentru viitor si care, le ofera posibilitatea sa isi depaseasca vechile gandiri, apropriindu-si noi perspective si idealuri in viata.
Profilurile, dar si specializarile noastre dau posibilitatea studentilor sa poata studia si accesa nu numai istoria, cutumele si abilitatile neamului de care apartin, ci si a celorlalte specii, pentru o mai buna intelegere si armonie intre toate creaturile supranaturale.
Pozitionarea Universitatii Hasbro, nu este una intamplatoare, aceasta fiind plasata pe marginile a doua teritorii, ai caror detinatori au jurat, sub legamant de onoare, ca ii va proteja pe toti cei aflati in aceasta institutie, stundenti, profesori si angajati laolalta.
In ceea ce priveste impartirea cladirii, aripa de la intrare este destinata cursurilor, aripa din spate este destinata dormitoarelor pentru profesori, iar cele opuse, aripile de pe partea stanga si dreapta pentru baieti si fete.
La parterul aripii din spate se mai afla si cantina studentilor, care poate fi folosita in intervalele 08.00- 12.00 si 14.00 - 20.00, in fiecare zi. De asemenea, anexata cantinei este si sala de sport, cu numarul 20, unde elevii isi petrec timpul sau seminariile sub supravegherea atenta a unui antrenor autorizat.
Pentru anul I, cursurile au loc exclusiv la parterul Universitatii, salile de curs fiind numerotate de la 01 pana la 50, in functie de numarul de profiluri si/sau specializare.
Exista si un mijloc de transport, din ora in ora, spre mall-ul din orasul Hasbro, in cazul in care studentii vor sa paraseasca campusul universitatii pentru a se relaxa, insa acestia sunt obligati sa se intoarca inapoi pana la ora 20.00.
Pentru mai multe detalii si informatii, puteti vizita Biroul de Informatii, plasat langa biroul rectorului universitatii, la ultimul etaj din aripa din profesorilor, unde un profesor sau antrenor autorizat va va ajuta sa va rezolvati problema sau, in cazul in care aveti o urgenta, puteti solicita o audienta cu rectorul universitatii pentru rezolvarea acesteia.
Orar cursuri:
SEMESTRUL I/IILuni:
10.00 - 12.00 - Autocunoastere si explorarea identitatii, Sala 03, Prof. John Tourniquet.
12.00 - 14.00 - Tipologia personalitatii, Sala 09, Prof. Sarah Grimly.
14.00 - 16.00 - Istoria para-psihologiei, Sala 05, Prof. Rascal Dottle.Marti:
12.00 - 16.00 - Studentii se vor intalni in cantina Universitatii Hasbro, prezenta fiind obligatorie, chiar daca nu au loc cursuri.Miercuri:
10.00 - 12.00 - Abilitati, Seminar, Sala 20, anexa sala sport, Antrenor Grant Sterring.
12.00 - 14.00 - Abilitati, Seminar, Sala 20, anexa sala sport, Antrenor Alexei Dimitriev.
14.00 - 16.00 - Abilitati, Seminar, Sala 20, anexa sala sport, Antrenor Damon Beaudelaire.Joi:
10.00 - 12.00 - Paranormal sau normal in viata de zi cu zi, Sala 10 - Prof. Hunter Wellington.
12.00 - 14.00 - Simturi si instinct, Sala 13, Prof. Geoffrey Stanley.
14.00 - 16.00 - Para-psihologie - Introspectie, Sala 05, Prof. Jimmy Dark.Vineri:
10.00 - 12.00 - Abilitati, Seminar, Sala 20, anexa sala sport, Prof. Grant Sterring.
12.00 - 14.00 - Abilitati, Seminar, Sala 20, anexa sala sport, Alexei Dimitriev.
14.00 - 16.00 - Abilitati, Seminar, Sala 20, anexa sala sport, Damon Beaudelaire.Sambata:
Program biblioteca - Cercetare si Teme, interval: 10.00 - 18.00.Duminica: Pauza si Recreere.
Program mijloc de transport catre orasul Hasbro:
Luni - Sambata: 18.00 - 20.00
Duminica: 08.00 - 20.00
CITEȘTI
Societatea Secretă
WerewolfTrei surori, vrajitoare, gasesc intr-o carte de vraji, o profetie despre ele, pe care, o interpreteaza intr-un mod eronat. Conform acesteia, prima dintre ele care va ramane insarcinata, va aduce pe lume cel mai puternic copil care le va aduce sfarsi...