Τ: Λοιπον θελω να κλεισεις τα ματια σου.
Δ: Εντάξει. Ειπα και τα εκλεισα.
Ξαφνικα σταματησε η μηχανη.
Τ: Λοιπον κατέβα αλλα μην τα ανοιξεις μονο οταν σου πω.
Δ: Ενταξει.
Με έπιασε απο το χερι μου. Η μαλακη του παλαμη ενωθηκε με την δικη μου. Τι όμορφη εσθηση!
Περπατουσαμε σε ανωμαλο εδαφος.
Λετε να με παει καπου απομακρα να με σκοτώσει? Και μου εκανε τον γλυκο για να μην τον υποψιαστω? ΕΧΕΙ ΓΟΥΣΤΟ!
Δ: Τζιμη φτανουμε?
Τ: Ναι κανε υπομονη!
Περπατησαμε λιγο ακομα και σταματησαμε.
Τ: Εδω ημαστε, μπορεις να ανοιξεις τα ματια σου!
Ανοιξα τα ματια μου και ειδα ενα δενδροσπιτο. Ενα αρκετα μεγαλο δενδροσπιτι. Γιατι με έφερε σε ενα δενδροσπιτο?
Τ: Λοιπον εδω ερχομασταν με τον Άλεξ και τον Βασίλη οταν ημασταν παιδια.
Δ: Ναι αλλα δεν ειναι λιγο μακρυα απο το σπιτι σου?
Τ: Απο το σπιτι μου ναι αλλα απο το σπιτι των γονιών μου ειναι κοντα. Εκει εμενα ξερεις οταν ειμουν παιδι και έφηβος. Οι αλλοι ερχοντουσαν εδω οταν πηγαιναν οι μητερες τους στην μητερα μου δηλαδη συνεχεια.
Δ: Αρα εχει μεγαλη ιστορια! Ειπα και χαμογελασα.
Τ: Αντε ανεβα.
Ειχε μια σκαλα. Παντως πολυ προχωρημένο για δενδροσπιτο! Ανεβηκα και μπηκα μεσα στο σπιτακι. Ηταν πολυ μεγαλο, ειχε παραθυρα και παντου αφισες.
Τ: Λοιπον σου αρεσει?
Δ: Με κοροϊδεύεις? Ειναι μαγαλο και τελειο! Πως καταφερατε και το κανατε τοσο μεγαλο?
Τ: Ο πατερας μου ειναι αρχιτέκτονας και η πατεράδες του Βασίλη και του Άλεξ ειναι πολυ καλοι σε αυτα. Ειπε και μπηκε μεσα κι αυτος.
Δ: Οταν ημουνα μικρη λάτρευα τα ξυλινα σπιτια!
Τ: Τωρα δεν σου αρεσουν? Ειπε και γύρισε να συμμαζέψει κατι πραγματα.
Δ: Ναι μου αρεσουν. Παντως ειναι πολυ συμμαζεμενο για στεκι αγοριων.
Ειδα ενα μεγαλο κουτι που ειχε ενα περιοδικο μεσα.
Τ: Ξερεις το οτι ήμαστε αγορια δεν συμμενει οτι δεν συμμαζευουμαι. Αλλα ειπα στα αγορια να ερθουν λιγο να καθαρισουν.
Δεν προσεξα το εξωφυλλο και ανοιξα το περιοδικο να δω τιποτα. Ειχε γυμνες γυναικείες φωτογραφιες, γουρλωνω τα ματια μου. Βλεπω το εξωφυλλο που λεει 'Play boy'. Αυτοματα το χερι μου το πεταει εξω απο το παραθυρο που ηταν ανοιχτο.
Μαλιστα! Ουδε σχολιο παρακαλω!
Τ: Εισαι καλα γιατι δεν μου μιλας και γιατι εχεις τετοιο βλεμμα? Είπε και γυρισε να με κοιταξει.
Δ: Ναι ειμαι μια χαρα.
Τ: Καλα οτι πεις.
Ξαπλωνω σε ενα κρεβατι που υπήρχε, με κοιταει και έρχεται διπλα μου.
Δ: Κανει πολυ ζεστη. Εχεις κρυο νερο?
Τ: Εχει φυγει ο ήλιος γιατι ζεστενεσαι? Λεει και μου δινει ενα μπουκαλι νερο.
Ισως επειδή σε εχω διπλα μου?
Ηπια το νερο και του εκανα νοημα αν θελει να πιει και αυτος.
Τ: Οχι δεν θέλω.
Δ: Και τωρα τι κανουμε?
Τ: Νομιζω εχω χαρτια σε ενα κουτι. Θες?Α ειναι και χαρτομουτρο! Τελεια τελεια!
Ανοιξε ενα κουτί και εβγαλε μια τραπουλα.
Παιζαμαι για ποση ωρα ξερη και αγωνια!
Οταν νύχτωσε σταματησαμε να παιζουμε.
Τ: Λοιπον περιμενε εδω και ερχομαι. Ειπε και κατεβηκε κατω.
Κοιταξα απο το παραθυρο και ειχε ηδη φυγει.
Ενα σφυριγμα ακουστηκε απο πισω. Γυρναω πισω εντρομη και βλεπω οτι η οθονη του κινητου του Τζιμη ηταν ανοιχτη. Μαλλον εχει μυνημα.
Κατι με ετρωγε μεσα μου να κοιταξω. Δεν μου αρεσει γενικα να ψαχνω κινητα δεν το θεωρω σωστο αλλα μια φωνουλα φωναζε απο μεσα μου να κοιταξω.
Ανοιγω το κινητο και ανοιγω το μυνημα......ειναι απο την Εύα και λεει:
'Γεια σου μωρο μου τι κανεις?'
Κοκαλωσα.
Αρα αυτο σημαινει οτι εχει επικοινωνια μαζί της! Μπορει να εχει και κατι αλλο μαζι της!
Απο ολο αυτο με εβγαλε ο Τζιμης που ακουγα τα βηματα του στη σκαλα. Εκλεισα γρηγορα το κινητο.
Τ: Ήρθα...
Δ: Με κοροϊδεψες!!!! Ειπα και κατεβηκα κατω.
Τ: Τι τι σε έπιασε ξαφνικα? Μου ειπε κοιτάζοντας με απο το παραθυρο.
Δ: ΝΑ ΤΣΕΚΑΡΕΙΣ ΤΑ ΜΥΝΉΜΑΤΑ ΣΤΟ ΚΙΝΗΤΟ ΣΟΥ!!!
Κατεβηκε κατω μαζι με το κινητο του. Ανοιξε το κινητό και ειδε το μυνημα.
Τ: Δαναη ειλικρινά δεν μιλαω πια με αυτο το ατομο!
Δ: Ε τοτε γιατι σου εστειλε?!?!
Δάκρυα αρχισαν να κυλανε απο τα ματια μου στα μαγουλα μου.
Τ: Μη κλαις Δανάη! Λεω την αλήθεια!
Δ: Αστο!
Αρχισα να περπαταω. Και ας μην ηξερα που θα βγω. Ηθελα απλα να φυγω!
Τ: Δανάη μη φευγεις σε παρακαλω!
Ακουσα να με φωναζει. Αλλα για μενα η φωνή του παρα ηταν αδυναμη για να με πεισει.Ποτε δεν θα τα βρω με αυτο το ατομο!
Βγηκα σε ενα δρομο, προχωρισα και μπηκα σε ενα στενο. Δεν ηταν ολοσκοτεινα αλλα ουτε και φωτεινα. Για καπιο λογο δεν αισθάνομαι πολυ ανετα!
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Hello!!!!! Τι κανετε???
Δεν ειναι κατι το ιδιαιτερο παρόλα αυτα ελπιζω να σας αρεσε!!!
Πειτε μου στα σχόλια γενικα αν σας αρεσει μεχρι τωρα ιστορια (ειναι η πρωτη μου οποτε μπορει να μην ειναι τοσο καλη) και βαλτε αστερακι αν σας αρεσε αυτο το παρτ!!! Πολυ μιλάς Νεφελη!
Αυτα...
....
....
Bye!!!!!❤❤❤❤❤❤
YOU ARE READING
Το Στοίχημα
Romance-Πάμε στοίχημα ότι σε ένα μήνα το πολυ θα συμβεί κατι μεταξύ σας? Μου είπε η Ήβη χαμογελώντας και απλώνοντας το χέρι της. -Στοιχημα! Είπα δίνοντας το χέρι μου. Αλλά να ξέρεις ότι θα χάσεις. Συμπλήρωσα και άρχισε να γελάει. ~~~~~~~...