Εβγαλα τα κλειδια να ανοιξω, μουσικη ακουγοτανε και μια ωραια μυρωδια...σαλτσα!
Μπηκα μεσα και τον ειδα να μαγειρεύει. Κλεινω την πορτα και γυρναει να με κοιταξει.
Τ: Καλώς την να! Ειπε και χαμήλωσε την μουσική. Λοιπον πως πηγε η συναντηση με τους γονεις σου? Συμπληρωσε.Εκατσα στον καναπε.
Δ: Μπα τιποτα το ιδιαίτερο.
Αν εξεραισεις οτι πατερας μου θελει να σε ανοίξει στα δυο...μια χαρα!
Εκατσε διπλα μου.
Τ: Ειπες για εμας?
Δίστασα λίγο να του απαντήσω, να του πω οτι ο πατερας μου θα παρει τον θειο μου και αν μαθει οτι εχω κατι μαζι του να τον σκοτωσει? Θα του το πω!
Δ: Δεν του ειπα τιποτα γιατι λεει αν μαθει οτι εχουμε κατι θα σε τουφεκισει και θα φερει τον θειο μου απο τον χωριο που ειναι χασαπης να σε κομματιασει!
Αρχησε να γελαει. Εγω τρεμω για την ζωη του και αυτος γελαει!
Τ: Εχεις εσυ θειο απο το χωριο?
Δ: Δεν ξερω.
Τ: Λοιπον και τι αλλο εγινε?
Δ: Μου ειπε ο μπαμπας να βρω δουλεια και με ρωτησε που βρίσκεις λεφτά και συντηρείς το σπιτι.Σοβαρινε το υφος του.
Τ: Αυτό ειναι μεγαλη ιστορία αλλα μια μερα σου υποσχομαι οτι θα σου πω.
Δ: Καλα. Δεν σου ειπα οτι μολις ειπε ο μπαμπας μου οτι θελει να σε τουφεκισει και τα λοιπα, η μανα μου μου ειπε περιληπτικά πως γνωρίστηκαν.
Τ: Οκ.
Δ: Τεσπα τι μαγειρεψες?
Τ: Μακαρόνια με σάλτσα!ΠΡΩΤΟΤΥΠΊΑ ΚΑΙ ΣΗΜΕΡΑ! Αύριο θα εχουμε μακαρονια με κιμα παω στοιχημα!
Δ: Μ οκ.
Τ: Σορρυ αλλα δεν ειμαι καλος με την μαγειρική.
Δ: Φαίνεται αγαπη μου φαινεται! Τουλαχιστον ειναι ετοιμα?
Τ: Ναι ειναι! Θα στρωσουμε?
Δ: Αχα.Στρωσαμε το τραπεζι βαλαμε να φαμε και καθησαμε να φάμε.
Δοκιμασα σάλτσα. Α ΕΙΝΑΙ ΚΑΥΤΕΡΉ!!
Σε κλασματα του δευτερολεπτου σηκώνομαι απο το τραπεζι παιρνω το γαλα απο το ψυγείο παιρνω ενα ποτήρι το γεμιζω και το ηπια ολο σε δευτερολεπτα.
Νομίζω ειμαι καλύτερα.
Ξανα κάθομαι στο τραπεζι.Δ: Μωρο μου ποσο πιπερι έβαλες?
Τ: Μαλλον μου επεσε λιγο παραπανω.Μου χαμογελαει χαζα και γελαει.
Δ: Οχι λιγο ολο το βαζακι με το πιπερι ερηξες!
Τ: Καλα βρε αγαπη μου υπερβαλεις!
Δ: Φαε να μου πεις ποιος υπερβαλει εδω μεσα!Δεν ειχε αγγιξει το φαγητο του. Το κοιταει και με ξανακοιταει.
Τ: Να παραγγείλουμε πιτσα?
Δ: Και εγω την ιδια ιδεα ειχα.Αφου επερνε τηλέφωνο εγω πηρα την σάλτσα και τα μακαρονια που ειχαμε βαλει σαλτσα και τα εβαλα στα σκουπιδια. Δεν μπορουν να τα φανε ουτε γατες αυτα!
Κάτσαμε στο καναπε περιμένοντας το θειο δωρο που λεγεται....πιτσα!
Τ: Και τι αλλο με την οικογενεια σου?
Δ: Να ερθεις μια μερα μαζι μου να δεις!
Τ: Και να φαω καμοια τουφεκια ή κανα μπαλτα? Οχι ευχαριστω!
Δ: Αυτο θα ειναι το λιγότερο πιστεψε με! Η οικογενεια μου ειναι κλασσική ελληνικη οικογένεια! Η δική σου?
Τ: Η δικη μου δεν είναι πολυ ιδια με την δικη σου.
Δ: Δηλαδη?Εκει που παει να μου απαντήσει χτυπαει το κουδούνι. Και φανταστείτε ποιος ηταν.........ο ντελιβερας.....με την πιτσα! ΠΙΤΣΑ!!!
Πληρώνει τον ντελιβερα και περνει την πιτσα και την βαζει στο τραπέζι. Πηγαινω και καθομαι σε μια καρεκλα στο τραπεζι και αρχίζω να τρώω αυτή την λαχταριστή πίτσα.
Η πλουσια στρώση τυριου με την υπεροχη σάλτσα, τα αλλαντικα και τις πιπεριές ηταν πανω στη λαχταριστη ζυμη και ολα αυτα μας εκαναν την ζεστη και υπεροχη πιτσα!Ουτε καν το ειχα συνηδητοποιησει αλλα ειχα φάει είδη τρια κομμάτια και ομολογώ ειχα σκασει αλλα και να μην ειχα σκασει ο Τζιμης ειχε φαει τα υπόλοιπα κομματια οποτε δεν ειχα αλλη επιλογή.
Σηκώνομαι βαζω ενα ποτηρι νερο και το πινω.
Αρχιζω να νυσταζω για καποιο λογο.Δ: Τζιμη εγω παω να κοιμηθώ.
Τ: Καλα εγω θα παιξω ps. Και μην διαννοηθεις να κοιμηθεις στο δωματιο σου!
Αμεσως πηρε ενα απειλητικό βλεμμα.Ειναι πολυ γλυκούλης παντως! Με αναγκάζει με απειλες να κοιμηθω στο δωματιο του.
Δ: Καλα ενταξει μην βαρας!
Πηγα στο δωματιο μου εβαλα μια πιο ανετη μπλουζα και πηγα στο δωματιο του να κοιμηθώ.
Έκλεισα τα ματια μου και δεν αργησε να με παρει ο υπνος.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Hello!!! Τι κανετε???
Δεν είναι κατι ιδιαίτερο αλλα ελπιζω να σας άρεσε!!!
Bye!!! Love U!!!❤❤❤❤❤❤
YOU ARE READING
Το Στοίχημα
Romance-Πάμε στοίχημα ότι σε ένα μήνα το πολυ θα συμβεί κατι μεταξύ σας? Μου είπε η Ήβη χαμογελώντας και απλώνοντας το χέρι της. -Στοιχημα! Είπα δίνοντας το χέρι μου. Αλλά να ξέρεις ότι θα χάσεις. Συμπλήρωσα και άρχισε να γελάει. ~~~~~~~...