Δ: Σια τι κάνεις εδω???
Η Σια ειναι σαν την Εύα δημιουργεί προβληματα!
Σ(ια): Γεια σου Δανάη. Ήρθα να σου πω κάτι πολυ σημαντικο. Μπορώ να περασω?
Εχει αλλαξει κατι....μου φενεται διαφορετικη απο οτι ηταν.
Δ: Με τι έχει να κανει?
Ειμαι δυσπιστη μαζι της, δεν την εμπιστευομαι γιατι εκανε και μαλλον κανει παρεα με την Εύα.
Σ: Εχει να κανει με την Εύα πιο πολυ.
Δ: Καλα περνα.
Της κανω νοημα να περασει. Μπαίνει μεσα και κλεινω την πόρτα.
Δ: Κατσε. Της λεω και καθομαστε στον καναπέ.
Σ: Εχω πολλα να σου πω. Ξερεις δεν ειμαι το ατομο πια που εκανε παρεα με την Εύα, εχω αλλάξει...τουλάχιστον μετα απο αυτο που εκανε η Εύα.
Δ: Λεγε επιτελους.
Σ: Λοιπον...εγω ειπα το μυστικό αου στην Εύα αλλα πίστευα οτι δεν θα το πει πουθενά!
Δ: Ειλικρινά τωρα την εμπιστευτηκες?
Σ: Το χειρότερο ειναι οτι αυτη εδωσε τις πληροφορίες σου σε εκείνους τους απατεωνες! Ηθελε να σε διώξει ωστε να έχει τον Τζιμη δικο της!
Δ: Και εσυ που τα ξέρεις αυτα?
Σ: Μια φορα ενω περπατούσα την ειδα να μιλάει με εναν αντρα και μια γυναίκα. Ήμουνα αρκετα κοντά και μπορούσα να ακουσω περίπου τι λέγανε. Την επομενη μερα τσακωθηκαμε αγρια γιατι αυτο που εκανε ηταν παρα πολυ άσχημο. Και τότε χωρίστηκαν οι δρομοι μας.
Δ: Και εσυ εχεις αποδείξεις?
Βέβαια η Σία δεν λεει ψεματα. Μπορει να ειναι οτι ειναι αλλα ποτε δεν εχει πει ψεματα ειναι πολυ ειλικρινές ατομο.
Σ: Οταν τους ειχα δει μπορεσα και εβγαλα φωτογραφία.
Κατασκοπο επρεπε να την κανουμε!
Δ: Δειξ την μου.
Βγαζει το κινητο της, βρισκει την φοτο και μου την δείχνει.
Εξαλλου δεν θα ελεγε ψεματα για την κολλητή της!
Την κοιταω όντως λεει την αλήθεια. Ειναι η Emma με τον Nathan και την Εύα.
Σ: Συγγνωμη συγγνωμη ειλικρινά δεν ηθελα να παρουν τετοια τροπη τα πραγματα! Ηταν μεγαλη μου βλακεία που της το πα. Σε παρακαλω συγχωρεσε με.Ειχα θυμώσει πολυ αλλα ταυτόχρονα ειχα ανακουφιστεί που ειχαν λυθεί οι αποριες μου!
Δ: Σε συγχωρώ!
Σ: Μην μου κρατας κακια. Πια δεν κανω παρεα με την Εύα. Την μισώ! Και αν θες να την εκδικηθεις μαζι σου!
Δ: Δεν σου κραταω κακια. Και την Εύα την κανόνισα!
Σ: Τέλος πάντων πρεπει να φύγω. Ηθελα να σου το πω για να ξέρεις!
Σηκωθηκαμε και την αγκαλιασα.
Ανοιξε την πορτα και εφυγε.Ενας ηχος σαν κατι να πεσε ακουστηκε απο το γυμναστήριο. Ανοιγω την πόρτα και βλέπω τον Τζιμη να εχει πεσει στο πατωμα.
Δ: Εδω εισαι εσυ? Πως επεσες?
Τ: Άσε καλύτερα. Ειπε και σηκώθηκε.
Δ: Τζιμη κρυφακουγες? Ειπα και σταυρωσα τα χερια μου.
Τ: Οχι τι ειμαι εγω, καμια κουτσομπόλα?
Δ: Ναι καλα αστα αυτα, πες μου οτι τα ακουσες να μην τα ξαναλεω δευτερη φορα.
Τ: Ολα τα ακουσα. ΚΑΙ ΣΟΥ ΥΠΟΣΧΟΜΑΙ ΟΤΙ ΘΑ ΤΗΝ ΣΚΟΤΏΣΩ ΤΗΝ ΗΛΊΘΙΑ!!!!!
Δ: Τζιμη ηρέμησε οτι εγινε εγινε. Αν μας ξαναενοχλησει σου δινω την ευχη μου να την σκοτώσεις!
Τ: Καλα καλα ηρεμω.
Δ: Μπραβο παιδι μου!
Τ: Να σου πω θες να κανουμε κατι σημερα?
Μου χαμογελαει πονηρα.
Δ: Οχι δεν θα παρω.
Τ: Να παμε σινεμά ελεγα. Γιατι τι νομιζες?
Μου ξανα χαμογελαει πονηρά και έρχεται πιο κοντα μου.
Δ: Τίποτα.
Τ: Μμ καλα.
Με φιλάει και φευγει.
Δ: Ε που πας?
Τ: Να ετοιμαστω! θα παμε σινεμά!
Δ: Καλα καλα.
Τ: Θα μπω να κανω μπανιο πρωτος.
Δ: Αποκλείεται εγω πρωτη!
Παω να τρεξω αλλα με πιάνει απο το μπρατσο.
Τ: Τοτε ας μπουμε μαζι!
Μου χαμογελαει πονηρα και εγω σοβαρευω.
Είναι για ξυλο το παιδί!
Δ: Αποκλείεται. Μπαινω πρωτη!
Τ: Καλα αλλα να βγεις γρήγορα!
Δ: Καλα.
Μπαινω στο δωματιο περνω πετσετες και μπαινω στο μπανιο.Αφου εκανα μπανιο δεν προλαβα να βγω και μπηκε κατευθειαν μεσα. Πολυ βιασύνη επεσε!
Παω στο δωματιο, βρισκω κατι να φορεσω. Φορεσα ενα τζιν σορτς και μια μπλούζα.
Βάφομαι ελαφρυα. Μασκαρα, eye liner και λιπ γκλος. Δεν μου αρεσει να βαφομαι υπερβολικα πολυ.
Χτενιζομαι, βαζω το αγαπημενο μου αρωμα, βαζω αποσμητικο και τα converse μου και ειμαι ετοιμη!
Εχω και τον αλλον ομως τον ξεχασα!
Εχει βγει απο το μπάνιο οποτε παμε στο δωματιο του. Δεν προλαβα να χτυπήσω και ανοιγει την πορτα. Ολο το δωματιο μυριζε το αρωμα του. Δεν με χαλαει η αληθεια ειναι.
Τ: Εισαι έτοιμη?
Δ: Ναι παμε?
Τ: Παμε!~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Hello!!! Τι κανετε???
Επιτέλους λύθηκαν οι αποριες μας!😇😇😇
Ελπιζω να σας αρεσε!
Η Εύα ειναι αντροχωριστρα και πολυ υπουλη...επρεπε να το πω αυτο!!!😤😤😤😤😤
Αυτα....
....
...
..
.
BYE❤❤❤❤❤❤❤
YOU ARE READING
Το Στοίχημα
Romance-Πάμε στοίχημα ότι σε ένα μήνα το πολυ θα συμβεί κατι μεταξύ σας? Μου είπε η Ήβη χαμογελώντας και απλώνοντας το χέρι της. -Στοιχημα! Είπα δίνοντας το χέρι μου. Αλλά να ξέρεις ότι θα χάσεις. Συμπλήρωσα και άρχισε να γελάει. ~~~~~~~...