παρτ 39

5K 416 44
                                    

Ανοίγω τα μάτια και ο Τζιμης παλι κοιματε δίπλα μου. Αυτη η μανία οποτε κοιμάμαι να έρχεται κι αυτος δεν μπορω να την καταλαβω. Σηκώνομαι και παω στην κουζίνα. Ναι εχω μια λατρεία με την κουζίνα. Ειναι ενα μέρος με γλυκά και φαγητο, μπορείς να αντισταθείς?

Πήρα την μερέντα απο το ντουλάπι, ενα κουτάλι απο το συρτάρι, έκατσα σε μια καρέκλα, την άνοιξα και άρχισα να τρώω. Αργά αργα για να απολαμβάνω αυτή την ονειρική γλυκιά γεύση. Μονο που πρέπει να τελειώνω γιατι αν ξυπνήσει ο αλλος και με δει αγκαλιά με την μερέντα θα με παει στο γυμναστήριο και είχα μια όρεξη.....

Τρωω αλλη μια κουταλιά. Ακούω ενα γέλιο απο το σαλόνι.

Τ: Παλι τρως γλυκό?

Άλλη φορα μην μιλας Δανάη! Γρουσουζα!

Δ: Μα ειναι ωραία.

Παει στην κουζίνα, περνει ενα κουτάλι και καθετε απέναντι μου. Μου παίρνει την μερέντα και παίρνει μια κουταλιά.

Τ: Ξέρεις μετα απο αυτό χρειάζομαι γυμναστική.

Ξεροκαταπινω.

Δ: Ωραία να πας να κάνεις. Το δωμάτιο γυμναστικής απέχει κατι βηματα.
Τ: Και εσυ?
Δ: Τι εγω?
Τ: Δεν θα έρθεις μαζί μου?

Ωχ αυτός κάπου το παει.

Δ: Ε...
Τ: Θα έρθεις αλλα δεν θα κάνεις τίποτα απλά θα με κοιτάς και θα μου κάνεις παρέα.

Νευω καταφατικά.

Τ: Άντε σηκω.
Δ: Τωρα?
Τ: Ναι. Και μετα θα πάμε καπου.

Σηκωνόμαστε και τον ακολουθώ. Αφου δεν θα κανω τίποτα γιατί να μην δω αυτο το θαύμα του θεου να κανει γυμναστική? Απαπα αποκλειεται να αρνηθώ!

Ανοίγει την πόρτα, μπαίνω μέσα και καθομαι σε μια καρέκλα.

Μπαίνει μέσα και κλείνει την πόρτα. Έρχεται μπροστά μου, βγάζει την μπλούζα και ενα χαμόγελο σχηματίζεται στο πρόσωπο μου.

Τ: Σου άρεσε ε?

Δεν φαντάζεσαι ποσο.

Δ: Καλα ήταν.

Γυμναζοταν και εγω απλα κοιτούσα. Μπορεί να ακούγεται βαρετο αλλα είναι πολυ διασκεδαστικό!

Δ: Να φύγω?

Πλησιάζει αργα αργά και έρχεται σε απόσταση αναπνοής απο τα χείλη μου.

Τ: Γιατί βαρέθηκες?
Δ: Οχι....αλλα κάθομαι αρκετή ώρα.

Νιώθω τα χείλη του πανω στα δικά μου.
ΝΑΙ ΡΕ ΔΑΝΑΗ ΤΑ ΚΑΤΑΦΕΡΕΣ!!!

Απομακρύνεται απο κοντα μου.

Δ: Παω στην μερέντα τωρα.

Σηκώνομαι γρηγορα, ανοίγω την πόρτα, παω στην κουζίνα, καθομαι και περνω κουταλιά.

Νιώθω τα χέρια του στους ώμους μου.

Τ: Σήκω. Με προστάζει και υπακούω.

Τον κοιτάω με στα μάτια.

Παίρνει μια κουταλιά και με κοιτάζει. Ποτε δεν ειχα καταλαβει ποσο ενδιαφέρον μπορεί να γίνει η μερέντα.

Την πλησιάζει στο στόμα μου και ανοίγω να την παραλάβω.

Τ: Ωραία δεν ειναι?
Δ: Πολυ ωραία.

Καταπίνω και νιώθω τα χειλη του στα δικά μου.

Τ: Τώρα τα χείλη σου είναι ακόμα πιο γλυκά.

Είμαι σίγουρη οτι έχω κοκκινησει.

Τ: Και λεω σημερα να πάμε να ψωνίσεις.
Δ: Αλήθεια?
Τ: Ναι να αγοράσεις οτι θες.
Δ: Αυτή είναι η έκπληξη?
Τ: Βασικά θα παμε σημερα για ψώνια και για μενα εννοείται. Και μεθαύριο σου εχω έκπληξη.
Δ: Ποσες εχεις?
Τ: Πολλές.
Δ: Παω να ετοιμαστώ.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Halo!

Ειναι λιγακιιιι βαρετό αλλα ελπιζω να σας αρεσε!

Επίσης σορρυ που ειναι υπερβολικά μικρό. Κανονικά σημερα δεν μπορούσα να ανεβάσω αλλα δεν ηθελα να σας αφήσω ετσι γτ το ειχα υποσχεθεί.

Bye!💖💖💖💖💖💖💖💖

Το Στοίχημα Donde viven las historias. Descúbrelo ahora