Πλιζ ακούστε το τραγούδι ταιριάζει πολύ. Εκτός αν δεν σας αρέσουν τέτοιου είδους τραγούδια!❤
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Μπαίνει ο Τζιμης. Παει να μιλήσει αλλα το βλεμμα του καρφώνεται στον Ιάσονα. Παγώνει με το θεαμα. Σιωπή επικρατεί και το μόνο που ακούω είναι την ανάσα μου. Η καρδια μου χτυπάει γρήγορα για τα επόμενα λεπτα που θα επικρατήσουν. Δάκρυα κυλούσαν ασταμάτητα στα μάγουλα μου.
Με πλησιάζει και μου πιάνει το χέρι αλλα εγω απομακρυνω το χέρι μου.Δεν αξίζει ουτε καν να με αγγίζει σκότωσα τον αδερφό του. Εγω ειμαι η δολοφόνος.
Τ: Γιατί δεν με αφήνεις? Λεει ψιθυριστά.
Μπορώ να καταλάβω τον πόνο και την λύπη στο τόνο της φωνής του. Έστω και αν ψιθυρίζει.
Δ: Εγω φταίω για ολα. Εγω τον σκότωσα. Αυτός απλά αγάπησε. Δεν ήθελα τέτοιο τέλος. Δεν ήθελα να σκοτωθεί ενας ανθρωπος εξαιτίας μου. Σκότωσα τον αδερφό σου. Εγω Είμαι η αιτία που πάτησε την σκανδάλη.
Κοίταξα τα μάτια του, ήταν βουρκωμένα, θλιμμένα. Ολα αυτά εξαιτίας μου.
Με αγκαλιασε αλλά εγω παρέμεινα κόκκαλο. Ανεκφραστη κλαίγοντας.Τ: Είσαι το μοναδικό άτομο που δεν φταίει. Μην ξεχνάς οτι ηταν ψυχολογικά διαταραγμενος. Ήταν ένας ακραίος άνθρωπος και πεθαναι με εναν ακραίο τρόπο. Μην στεναχωριέσαι.
Πρέπει να ξέρεις οτι ολοι ημαστε τρελοί κατα βάθος. Ακόμα και η αγαπη είναι ενα είδος τρέλας. Και ένιωσα πολύ αυτο το συναίσθημα. Τώρα δεν θα είμαι εγω που θα εχω τύψεις αλλα εσυ.
Τα τελευταία λόγια του ουρλιαζουν στο μυαλό μου στοιχειωνοντας με. Τώρα αυτα τα λόγια είναι οι δαίμονες μου. Οι λυκοι που ουρλιάζουν ασταμάτητα κάνοντας με να φοβάμαι.
Τ: Όταν άκουσα τους πυροβολισμούς ένιωσα νεκρός. Νόμιζα οτι θα σε έχανα.
Δ: Εγω η ίδια εχω χάσει τον εαυτό μου. Μου δημιουργεισαι τύψεις. Ηταν ενα απο τα τελευταία του λόγια. Είπε οτι ήταν τρελός απο την αγάπη. Με αγαπούσε Τζιμη και αυτοκτόνησε γι αυτό το συναίσθημα. Ήθελα να τον βοηθήσω αλλα δεν δέχτηκε.
Τ: Δεν σε αγάπησε Δανάη. Δεν θα αυτοκτονουσε αν σε αγαπούσε. Θα δεχόταν την βοήθεια σου. Ο αδερφός μου επισκεπτόταν ψυχολογο. Αυτός ο ψυχολόγος είναι το κλειδί.Με άφησε απο την αγκαλιά του, πήγε στο γραφείο και άρχισε να ψάχνει τα συρτάρια μανιωδώς. Βρήκε μια κάρτα και μου την έφερε.
Τ: Εδω είναι ότι ψάχνουμε. Πρέπει να πάμε.
Πήρα την κάρτα και την διαβασα. Έγραφε το όνομα μιας ψυχολόγου.
Δ: Γιατί επιμένεις? Αφού το ομολόγησε ότι ήμουν καθαρά η αιτία.
Τ: Ο αδερφός μου ήταν πολύ ύπουλος. Μπορεί να σου λέει αλλα οτι έχει στο μυαλό του και μετά να κάνει αλλα στην πράξη. Εξάλλου κάτι μου βρωμάει σε όλη αυτή την κατάσταση.
Δ: Δηλαδή τι έχεις υποψιαστεί?
Τ: Οι άντρες του που με είχαν, μόλις άκουσαν τον δεύτερο πυροβολισμό έφυγαν. Γιατί έφυγαν? Κανονικά δεν έπρεπε να πανε εκεί να δούνε? Ή τουλάχιστον να μην με λύσουν και με αφήσουν ελεύθερο. Δεν σου φενεται περίεργο?Σηκώνω τους ώμους μου σε ένδειξη οτι δεν ξέρω. Πηρε τηλέφωνο στην αστυνομία, μετα έκλεισε το τηλέφωνο αφου συννενοηθηκε. Με κοίταξε.
Τ: Είσαι σίγουρα καλα?
Δ: Θέλω να πιστεύω οτι όλα θα φτιάξουν.Με πήρε ξανά στην αγκαλιά του και ανταπεδωσα την αγκαλιά.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Καθόμουν μέσα στο ταξι. Η αστυνομία είχε έρθει και έψαχνε ολο το σπίτι εδώ και ένα τέταρτο. Ο Τζιμης περίμενε να τού πουν κανένα νέο. Τις σωρούς τις είχαν πάρει. Άνοιξε την πόρτα του αυτοκινήτου ο Τζιμης και μπήκε μεσα. Είπε την οδό στον οδηγό και ο οδηγός έβαλε μπρος.
Τ: Όλα θα φτιάξουν θα δεις. Θα τα μάθουμε όλα.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Μπήκαμε μέσα στο σπίτι.
Τ: Μην στεναχωριέσαι σε παρακαλώ.
Δ: Εσύ δεν στεναχωριέσαι?
Τ: Φυσικά αλλά μου έχει κάνει παρα πολλά. Και στην οικογένεια μου είχε κάνει πολλά. Δεν μπορώ να τον συγχωρέσω έτσι απλά για όλα αυτά.
Δ: Κατάλαβα.
Τ: Θες να ξαπλωσεις να ξεκουραστείς?Έγνεψα θετικά. Πήγα στο δωμάτιο. Ξάπλωσα στο κρεβάτι. Παρόλο που έκλεισα τα μάτια μου σκεφτόμουνα.
Δεν πρέπει να είμαι έτσι. Εχω έναν υπέροχο άνθρωπο που με στηρίζει. Αμ συνεχίσω έτσι θα έχει αποτέλεσμα να τον κάνω δυστυχισμένο. Επίσης δεν θελω να δώσω την χαρά στον Ιάσονα να μας κάνει δυστυχισμένους. Οχι δεν θα υποκιψω! Δεν με ενδιαφέρει πλέον. Δεν ηταν ενας άνθρωπος για να αξίζει να τον θρηνησω. Προσπαθεί να με λυγίσει και να νικήσει τον πόλεμο αλλα δεν θα το κανει! Εγω πρέπει να κερδίσω για αυτο Δανάη πεσε κοιμήσου.
Άφησα τις σκεψεις μου στην άκρη και χαλάρωσα.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Hey!
Ελπίζω να ακούσατε το τραγούδι και ψάξτε να βρείτε τα Greek lyrics γιατι είναι υπέροχα. Και πιστεύω οτι ταιριάζουν πολυ με την περίσταση.😍😍😍😍😍
Ελπίζω να σας άρεσε!❤❤❤❤
Βάλτε ενα ⭐ αν σας άρεσε και αφήστε ενα 💬 να μου πείτε την γνώμη σας.❤❤❤
Bye!😘😘😘😘😍😍😍😍
أنت تقرأ
Το Στοίχημα
عاطفية-Πάμε στοίχημα ότι σε ένα μήνα το πολυ θα συμβεί κατι μεταξύ σας? Μου είπε η Ήβη χαμογελώντας και απλώνοντας το χέρι της. -Στοιχημα! Είπα δίνοντας το χέρι μου. Αλλά να ξέρεις ότι θα χάσεις. Συμπλήρωσα και άρχισε να γελάει. ~~~~~~~...