2. Bölüm - Soylu Holding

415 169 55
                                    

Çocukluk yılları geride kalmış, iş hayatına atılıp tüm diğer insanlar gibi para kazanma hırsına kapılmıştı Cem. Çok gayret edip çok çalışmış, üniversiteyi iyi bir dereceyle bitirmemiş ancak ailesinin desteğiyle Amerika'da master yapmıştı. Ardınıdan babasının üst düzey iş arkadaşlarından Meral'in de desteğiyle iyi bir inşaat şirketinde iyi bir mevkiye gelmişti. Bu süre zarfında iş dünyasının tüm hilelerini, atlatma yollarını öğrenmiş ve eski haline oranla çok hırslanmıştı. Bu hırs ve azim ona deliler gibi para kazandırıyordu, fakat gözleri hep daha yukarıdaydı. 

Genç yaşına rağmen birkaç yıl içinde çalıştığı şirketten istifa edip babasının bağlantıları sayesinde kendi inşaat şirketini kurdu. Yıllar içinde, hem edindiği dostluklar, hem kendi tecrübeleri sayesinde bu şirketi sektörün en iyilerinden biri haline getirdi, hatta öyle bir noktaya geldi ki bir insanın ihtiyacı olabileceğinden çok daha fazlasını kazanıyor ve bir o kadar da harcıyordu. Artık kendi lüks arabası, şoförü ve hatta özel uçağı ve pilotu bile vardı.

Bir gün, yediği bir yemekten sonra kendini halsiz hissetti ve lavaboya gitti. Aynada kendine bakarken, birdenbire, yavaş yavaş burnu kanamaya başladı. Büyütülecek bir şey değil diye düşündü, pek çok nedenden ötürü olmuş olabilirdi; stres, uykusuzluk ve daha bir sürü şey. Hem dünyada ilk defa birinin burnu kanamıyordu ki, endişelenmek yersizdi, bu yüzden kafasına takmadı, burnunu sildi, ellerini yıkadı ve durumuna göz atmak için yeniden aynaya baktığında gözlerinin etrafında parlayan yıldızlar belirdiğini farketti, çok geçmeden başı döndü. 

" Aman Allah'ım, yoksa ben ?" diyebildi, gözleri karardı ve kimseye haber veremeden oracıkta bayıldı...

---


Umarım hoşunuza gitmiştir.

 Sevgiyle kalın. :)

Ben ve Bayan Jones (Kitap Oldu)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin