Gel Gelelim Okseanosun derdine

14 1 2
                                    

Evvet bana Okseanos un meydan okumasını kabul etmeye karar verdim.

1.adım kaan padişah anlamına geliyor ve yönetici ama yönetici olanı daha çok severim

2.14 kasım doğumlu akrep burcuyum.

3. Yarı profesyönel gitar çalıyorum akustik gitar favorimdir elektro da çaldım. Klasik ve kalsikte flamenco ritmi vazgeçilmezimdir

4. En sevdiğim kitap türü polisiye ve bilim kurgu dur. Bunun dışındaki kitapları da okurum ama bilgi edinmek için.

5. Google ı facebook twitter gibi "sosyal" ağlarla haşır neşir olmaktansa daha çok wikipedia veyahut fizikist,popular,science,discovery ve national geographic gibi sitelerde araştırma için kullanırım.

6. Fotoğrafçılık ve balık tutmak en büyük hobilerimden dir. İsteyen olursa kapağa çektiklerimden atarım.

7. İstanbulda oturuyorum lise öğrencisiyim.

8.havacılık konusunda en az bir sivil pilot kadar bilgim var herhangi bir boeing 737-800 ün bütün prosedürlerini bilirim (kısacası bütün düğmeleri biliyorum :) ) daha çok askeri pilotluk ile ilgileniyorum.

9.alışıldığın aksine çoğu erkekteki gibi arabalara düşkünlüğüm yoktur daha çok uçaklara düşkünümdür.

10. Nedenini öğrenemediğim bir halde oturduğum hiçbir sitede yaşıtım olmadığı için buralarda takılıyorum.

11. Yavuz tamamen bilimkurgu karakteri olsa da gerçekleri yansıtmak amaçlı yazıyorum çoğu parça bölüm gerçekte de olan şeylerdir örnek olarak yeşil ismiyle adlandırılan kişi gerçekten vardı isterseniz wikipediadan bakabilirsiniz.

12. Dizi takip etmem,çok saçma gelir bunun yerine ya oyun oynarım (pc-bilgisayar) yada kitap okurum.

13. Bisiklet tutkunuyumdur dağ bayır demeden sürerim.

Sanırım bu kadar bilgi yeterli son olarakta istanbulda oturuyorum fakat kırklareli'liyim ben kimseyi katmak istemiyorum bu meydan okumaya çünkü bayağı uğraştırdığını fark ettim. Hiç gerek yok böyle atraksiyonlara,umarım yazmayı becerebilmişimdir okseanos :)

Son VazifeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin