Am intrat?

201 10 6
                                    

Acum o luna am terminat clasa a 12. Am aproape 19 ani. Ma numesc Katelyn Megan Malik, am un frate enervant pe nume Zayn si o sora "cica micuta" Andreea, ea e de virsta mea, suntem gemene. Zayn a intrat acum un an la univirsitatea de actorie in New York, cea mai populara universitate de actorie din zilele noastre. Eu cu Deea am dat bac-ul, inca nu stim rezultatele.
Sa trecem la o poveste noua.

Eu dorm linistita in pat, linistita pina in momentul in care cicatul ala de alarma nu suna.
- In dracu! *bolborosesc sub perna*
- Katy? Nu ai somn? De ce ai pus alarma la 12:30? *tipa sormea la mine*
- Taci Deea si dormi!
- Sa taca alarma ta, atunci voi dormi la naiba!

" Am inchis alarma" si am pus-o sa sune in 2 minute, am ascuns-o aub perna Deei. Moi joaca dur!

Mam ascuns dupa usa din baie si ascultam.

* 2 minutes later*
- In dracu Katy, o sa-ti bag alarma asta in fund! *face pe suparata*
- Gata sis, scuza-ma! Hai sa mincam.
- Ok * imbratisare*

* 1 hour later*
Stau cu sormea in brate si ne uitam la TV, la desene animate. Tom and Jarry. Se aude telefonul meu. E Gabi!

GABRIELA SMITH.
Cea mai buna prietena a mea si a Andreei. A fost cu noi in clasa 4 ani pina cind nu sa mutat in Londra, din fericire si noi ne-am mutat acolo. Am fost impreuna in clasa inca 3 ani, adica dintr-a noua pina in a doispea. Acum suntem de nedespartit.

* Convorbire telefonica*
- Alo?
- Katy, unde in dracu esti? De ce nu ai venit cu sorta dupa plicurile... Stiti voi care? De ce fundul vostru nu e in fata liceului? Hmmm?
- La naiba, am uitat. Gabi... Ammm... Ne ajuti... Le iai si pe ale noastre dupa care... Ammmm, le aduci?
- Sigur gagauta. Voi fi la voi in 10 minute.
* Apel incheiat*

Sar ca arsa din pat, Andreea aterizeaza nu chiar comod pe podea.
- Run Katy!

Am inceput sa alerg ca nebuna prin casa, cu Andreea pe urmele mele. P.S " in clasa intii am plecat cu Andreea la market, si pe raftul de jucarii am vazut un topor de jucarie, era imens. Iam dat bietei Andreei cu toporul ala in cap, apropo, ea inca nu sa razbunat pe mine. Lol"

Ne-am oprit pentru ca am auzit soneria jos.
- Gabi *tipam la unison*

- Katy, Deea *imbratisare*. Sunteti pregatite sa aflati rezultatele?
- Dap! * iarasi la unison*
Prima care deschide plicul e Gabi.
- Oooo Doamne! Am intrat. *ma imbratiseaza tare strins*
- Gg..abii, ae...r!
- Scuza-ma. Dar sunt asa de bucuroasa ca am intrat. Yey!
A doua este Andreea.
Pentru o secunda tace dupa ce a deschis plicul, dar apoi izbucneste in lacrimi, probabil de bucurie.
- Aa-m intr-aat! Am intrat! Am intrat! AM INTRATTT!

Eii bine acum e rindul meu. Deschid plicul si acolo...

Va urma...

New York! O viata noua!Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum