Luke...

26 2 0
                                    

* Ora 13:48*

Deschid ochii si o durere insuportabila de cap ma loveste. Unde sunt? Unde e Niall? Unde sunt toti?

Din baie iese un baiat foarte frumooss!!! Este la bustul gol, cu stergar in jurul taliei. Ahh, e sexy.
Tuto, il ai pe Niall! Stiu!
- Hey Katy!
- Hey... Amm... Aaa...
- Luke.
- Hey Luke! Unde sunt?
- Esti la mine acasa.
- Noi... Am facut ceva aseara?
- Sa fiu sincer?
- Mhmm!
- Da.

Ohh my goshh.
- Ma exact ce?
- Nimic! *ride*
Arunc cu o perna in el si haaa! In cap!
- Acum cine ride??
- Fata care vrea gidilita!
- Nu spune ca...

Nu am terminat propozitia ca el deja ma gidila. Tip, ma zbat, rid dar nimic nu il opreste.
- Lu...kee... Ga...taa, hahahaa!

Se opreste din gitilit si se uita la mine, eu ma uit la el, el la mine, eu la el. Stam asa vreo 3 secunde si iarasi ridem de mama focului.

* Dupa o ora*
- Poti sa imi spui unde e Niall si restul?
- De restul nu stiu, dar stiu ca Niall e la fosta lui Taylor.

Si aici am incremenit. Fosta... Niall... Cu siguranta si-au tras-o.
- Niall... E... Iubitul... Meu...* soptesc*

Luke ma imbratiseaza. Doamnee, cum poate Niall sa plece la fosta lui? Sa ma insele? E un nesimtit! Nu ii mai acord vreo santa! Mam saturat!
- Hei,hei, nu plinge! Nu merita!
- Dar... Il iubesc.
- Katy, o fata asa ca tine nu ar trebui sa plinga dupa baieti. Defapt fetele nu ar trebui sa plinga dupa ei.

In afara de faptul ca el se uita ba la ochii mei, ba la buzele mele noi suntem destul de oproape. Vreo 5 milimetri.
- Stii ce? Ai dreptate! Nu il mai iert, si nu voi plinge dupa el. Nu merita!...

Nu mi-am terminat propozitia, pentru ca el isi uneste buzele cu ale mele. Dintr-un sarut timid si rece devine din ce in ce mai dulce si salbatic. Dupa vreo 2 minute de indepartam usor. El se uita la mine si eu ma uit la el.
- Luke... Ammm...
- Este ok Katy, mi-o placut foarte mult. Ai niste buze foarte catifelate, plus nu ai pentru ca sa iti ceri scuze. Eu te-am sarutat.
Rosesc. Il vad pe Zayn care coboara jos. Fac ochii cit cepele cind o vad si pe Perrie.
- Neata broo! * ii spune Perrie lui Luke*
- Voi... Sunteti frati? *intreb eu*
- Dap! *spun la unison*
- Katy, mergem acasa. Ai nostrii se ingrijoreaza.
- Ok. Pa Perrie, pa Luke.

Cind vreau sa ies din casa, Luke ma ia de incheietura bratului si ma intoarce cu fata la el.
- Imi dai numarul tau? Te rog!
- Sigur, 0********.
- Mersi.

Ma satura dulce pe obraz si ma imbratiseaza.

Ies din casa lui, destinatia fiind masina lui Zayn.
- Ce e acea Taylor?
- Amm... Umm... E fosta iubita a lui Niall.
- Ce sa intimplat aseara? Cum am aparut in casa lui Luke?
- Erai pe o canapea si dormeai dusa, eu cu Perrie am decis sa nu te lasam acolo si te-am adus in casa ei. Tr-ai trezit din transa ta si lai vazut pe Luke, ai spus ca dormi cu el si asa ai facut. Te-ai dus la el in camera si te-ai dezbracat cu ajutorul lui Perrie.
- Ohh... Ma simt incomod. Apropo, unde e Niall? De ce nu mam trezit acasa linga el?

Zayn sta putin pe ginduri si apoi spune.
- Stii... El cu Taylor mai simt ceva unul pentru altul, au plecat la ea acasa ieri.

Lacrimile mi-au inindat fata. Cum a putut so faca? De ce? A spus ca ma iubeste si acum probabil se f**e cu tuta aia! Il urasc! Il urasc dar totusi o parte din mine il iubeste. Shit!

Va urma...

New York! O viata noua!Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum