Suntem deja la biserica, o asteptam la altar pe frumoasa printesa a lui Zayn...
Am mai multe emotii ca el, pentru ca Emily se uita ucigator ca gitul meu iar Niall care sta linga ea imi mai ofera citeva zimbete de incurajare.
Se aude muzica aia enervanta, semn ca vine mireasa.
Zayn POV
Uite-o, in rochie alba de mireasa, luunga si o fata la fel de lunga, il tine de brat pe tatal ei, o privesc pe mama care are un zimbet din ala mare... Semn ca e foarte fericita.Ajunge la altar si se pune in fata mea, ii iau minutele in minele mele si ne perdem unul in ochii celui-lalt.
- Zayn Malik... Esti de acord so iei pe Perrie Hemmings de sotie, so iubesti si sa o protejezi mereu? Sa fiti impreuna pina la adinci batrineti si sa muriti intr-o zi?
- Da! * spun sigur*
- Perrie Hemmings... Esti deacord sa il iei pe Zayn Malik de sot, sa il iubesti si sa il incurajezi? Sa fiti impreuna pina la adinci batrineti si sa muriti intr-o zi?Il priveste pe Luke, apoi se uita la mine si zimbeste.
- Da!
- Acum va declar familia Malik... Pute-ti saruta mireasa.Ii iau fata in palma si ii aplic un sarut dulce si pasionant. Cei din sala aplauda fericiti.
O iau pe Perrie de mina si ne indreptam spre iesire, invitatii urmarindu-ne. Ii deschid usa de la limuzina si ii fac semn sa se aseze, Katy, Deea, Gabi, Eleanor si Gemma urmatind-o, apoi se suie si Niall cu fata aia, Harry, Luke, Liam, Louis si Ashton iubitul Gemmei. Am urcat si eu, acum mergem la restaurant. Partyy!
Katy POV
E 1:34 A.M si eu tot stau singura, mu am baut nimic dar vreau tare so fac. Ma duc la masa unde am stat eu si imi iau de acolo sticla de vodka.Beau lichidul amar, o ameteala ma copleseste. Merg la Luke care se pare ca tot e beat.
Il iau de cravata si pornesc afara.
- Katy ce faci?
A nu, nu e beat. Fuck!
- Du-ma acasa! Acum * urlu*In 10 minute ajungem la casa lui, ies din masina si intru in casa care era deschisa. 3 baieti stau oe canapea si se uita la mine cu gura cascata care formeaza un "o" perfect.
In urma mea e Luke.
- E beata.
- Ba nu, sunt treaza * sughit*, sunt putin ametita si gata * rid*
- Katy, trebuie sa dormi!
- Nuuuuu!
- Daaaa!Ma ia de brat si ridica scarile, la cit de ametita sunt am cazut de vreo doua ori. Imi arunc pantofii jos si ma dezbrac de rochie, raminind doar in lengeria mea neagra cu dantela. Ma duc la dulapul lui si i-au de acolo un maiou negru. Ma dezbrac de sutie si imbrac maioul.
Nu am observat ca el e aici si se uita la mine.
- Ceeee?
- Esti frumoasa!
- Stiiuuuuu! Da-mi pace sa dooorm! Du-te de aici!Ma trintesc pe pat cu capul intre pernele moooi. Ma intorc cu fata la perete si peste scurt timp simt 2 brate mari ca ma imbratiseaza.
Ma intorc cu fata la el si il privesc in ochii lui albastri. Il sarut fin pe buze si murmur un " Noapte buna".
* A doua zi dimineata*
Deschid un ochi si il inchid repede pentru ca razele soarelui mi-au intrat drept in ochi. Sarmanul, ma vircolesc in pat pina dau de un corp solid, cald si care miroare a persiciii! Mmmm, imi pun mina dreapta pe acel corp in speranta ca e Niall, deschid un ochi si vad fata lui Luke care schiteaza un rinjet pervers.
Imi iau mina repede de pe el si ma scol din pat, mai bine spus cad din pat pentru ca ma doare capul si nu pot sa imi misc picioarele.
Ride. Haha, dracule, mai bine ma ajuti sa ma scol!
- Haha, ce sa zic?* sarcasm*
- Tu esti aiai care ma sarutat ieri!
- Ceeee?
- Da da, mai sarutat!Nu se poateee!
- Nu se poate!
- Ok, nu ma crezi, nu ma crede. Da ieri erai beata crita!
- DOOAAMMNNEEE!
- Cei nebuno? De ce tipi?
- Azi trebuie sa plec la universitatee! Cit e oraaa?
- E 8:00.
- Du-ma acasa! Acum!* Acasa*
Intru val-virtej in casa, pe mine este doar maioul lui Luke si chiloteii. Alerg ca o disperata pina in camera mea si observ ca e goala, evident, e camera mea! Dăă.Intru in baie-ies din baie si ma pun in fata dulapului.
O pereche de blugi rupti, maiou alb scurt si adidasi. Iau pe mine un hanorac alb si imi pun in spate ruscacul roz de piele. Imi pun acolo portmoneul, pixuri, caiet si un luci de buze. Imi pun in buzunar iphone-ul si let's go!
Ma urc in mustangul meu si pornesc spre universitate. Pe drum m-am oprit la o cafenea si mi-am luat un 7days si un capuccino.
Am ajuns in parcare si vad o groaza de studenti semn ca inca nu sau inceput orele. Accelerez asa ca toate privirile sa fie pe masina mea. Ma parchez si ies din masina, aud sosote si fluieraturi din partea baietilor da' nu-mi pasa. Intru in universitate si pornesc la cursul meu- Canto- bleahh!
Intru in sala si ii vad capatina creata si capatina blonda a lui Harry si Niall. M-am asezat cu Niall in banca.
- Unde sunt restul?Cind temin propozitia ii vad pe restul intrind in sala. Evident inafara de Zayn si Perrie.
Pe la mijlocul orei intra in sala Luke cu baietii lui. Profesorul le da voie sa ia loc.
La sfirsitul orei profu' ne da tema pentru acasa, trebuie sa facem un cover cu cine alege profu', pentru concursul de saptamina viitoare.
- Si Katelyn Malik cu Luke Hemmings, la revedere!
De ce el? DE CEEE?