Gabi POV
Si iarasi sunt indrerupta de gindurile mele de catre Andreea care plinge.Se aseaza pa pat linga mine si isi pune fata pe genunchii mei.
- Andreea ce ai patit esti ok?
- Nu Gabi, nu sunt ok... Ma-m intragostit *plinge mai tare*
- De cine Deea?
- De Li...de Liam...
- Stai ce? Tu si Liam? Il placi si el nu stie? Clarificam chestia asta, promit!
- Nu-i spune! Nu acum!
- O sa-i spun Andreea, tu nu trebuie sa plingi pentru el. Nu merita!
- Tu nu intelegi? Eu ma-m indragostit de colegul meu de camera. Gabi ma-m indragostit ca o fata din liceu de cel mai popular baiat din scoala... Sunt al naibii de confuza.
- Uite, vorbesc eu cu el. Ok?
- Ok Gabi *imbratisare*Ies impreuna cu Andreea din camera si ma indrept spre bucatarie si acoli il vad pe *sa bata tobele* Liam. Ii fac semn Andreei sa plece si ea intelege.
- Hey Liam.
- Hey Gabi. Ce faci? Vreau sa te intreb ceva.
- Bine, te ascult.
- Andreea are iubit?
- Nuppp baby, vreau si eu sa iti spun ceva.
- Ce?
- Te place gagauta, intelegi te place pe tine. Da pe tine, numai pe tine. Pe tine, pe tine si iarasi pe tine.
- Serios? Adica, eu tot o plac.. Stii tu, e frumoasa si e mai deosebita ca Katy.
- Stai ce? Ai spus cumva ca Katy nu e asa ca Andreea?
- Dap, de ce?
- Sunt gemene *chicot*
- Hahaha *ride*. Nu stiam *devine destul de serios*- Pleaca la ea si spune-i ce simti pentru ea, azi a plins pentru tine Liam, chiar te place si vrea o reletie serioasa cu tine.
- Ok.Liam POV
Da o plac, e pe gustul meu. E o pitica. O pitica care mi-a furat inima si mi-a intors lumea cu picioarele in sus. E perfecta.- Deea?
- Da? *intreaba nesigura*
Ma apropii de ea, ma apropii foarte tare si ii aplic un sarut scurt pe frunde. Chicoteste, as da orice sa ascult acest chicot mereu.
- Vrei, stii tu... Sa fii iubita mea?Se uita serioasa la mine si apoi ma trage dupa ea. Se pune cu picioarele ei minuscule pe pat si imi fura un sarut pe buze. E scurt, dar extrem de dulce.
- Da Liam! Vreau!
O iau de talie si ea isi pune picioarele in jurul bazinului meu. O sarut pe buze. E un sarut lung, plin de pasiune si sentimente. Se desprinde usor din sarut.
- Azi e... Stii tu, chestia aia... Fratia?
- Dap, vii si tu!
- Normal *chicot*
- Ok, pitic eu plec spre fratie sa ajut pe acolo. Tu pregateste-te ai 2 ore la dispozitie. Eu vin si te iau.
- Ok *sarut pe obraz*Katy POV.
Ies din camera si il vad pe Liam.
- Hey!
- Hey Katy!
- Amm, tu nu ai plecat cu Harry, Niall, Zayn si Louis dupa bautura?
- Nup, acum plec la ei sa ii ajut.
- Azi sa inteleg ca e fratia, da?
- Dap, vii?
- Evident... Dăăă.
- Ok, eu plec pa!
-Pa fratelino!Intru in camera Andreei, era extrem de fericita.
- Sunt cu Liam!!!
- Stai ce? Tu si Liam.... O relatie?Va urma...
Ha! Am postat din vina scumpei si tacanitei mele prietene Gabi... Fericita sis? Nu,nu? Ok, azi e ziua ta si de asta te-am ascultat, si ma rog pentru ca tin la tine si te iubesc.
Kiss and Hugs!