* Dupa 6 luni*
Gabi POVMa trezesc din cauza telefonului meu care nu ma lasa sa dorm. Am decis sa nu il arunc in perete pentru ca nu am chef sa imi iau altul. Ma scol lenes din pat si intru in baie- ies din baie si ma pun in fata dulapului. Imi aleg o tinuta lejera, un pluover, colanti negri din piele si ciorapi pufosi. Parul l-am prins intr-un coc dezordonat si TADAAAAMM sunt gata.
Ma cobor in bucatarie acolo ii vad pe toti mai putin Katy care inca plinge din vina dobitocului de Niall. Il vad pe Harry care rinjeste cind ma vede. Se apropie de mine si imi aplica un sarut de "buna dimineata" pe frunte, imi da o cana de cafea cu lapte.
- Buna neata lume noua! *spun eu cu o voce de copil mic care tocmai a primit un cadou*
- Neata! * spun ei la unison*Ma indrept spre Niall si il apuc de ureche iesind din living.
- Ce am facut?
- Nimic nu ai facut! De ce nu ai vorbit cu ea? E distrusa! Iti place so vazi asa?
- Nuu... Pur si simplu nu ma lasa sa vorbesc cu ea... Nici la universitate nu pot so fac... Mereu spune ca e ocupata si nu ma baga in seama!
- Cum pisicii mei vrei sa te bage in seama dupa ce ti-ai tras-o cu Taylor?
- Eram beat!
- Nu imi pasa! O intorci la o viata normala pe pitica aia! Ai inteles! * tip*
- Mhmm...Il las singur si ma intrept spre living... Nu am loc unde sa ma asez, perfect! Harry imi face semn sa ma asez in poala lui! Comfortabilll!!! Ii dau un sarut dulce si ii privesc pe Deea si Liam. Doamne ce cuplu frumos! Mereu cind ii vad sunt impreuna! Mereu! Ii iubesc asa mult!
O vad pe Katy care coboara jos.
- Hey *spune trista*
- Hey * spun la fel*O imbratisez strins. Cei? Mi-a lipsit fatuca asta!
- Cum-de ai iesit?
- Mam hotarit sa uit ceea ce sa intimplat. Viata merge inainte, capul sus si spatele drept.
- Asta-i Katy a mea!Katy POV
Chiar daca ma simt nasol si vreau sa pling, totul e ok.
Imi iau din frigider un hamburger si o cola, ma asez la masa si incep sa maninc. Il vad pe Niall care se ajeaza in fata mea, dar nu ii dau atentie. Nu-mi pasa!
- Hey Katy... Ce faci?
- Laba, nu se vede?
- Stiu ca esti suparata pe mine...
- Normal sa fiu suparata pe tine, mai inselat. Dăăă
- Asculta-ma te rog!
- Dai bataie!
- Nu am vrut sa te insel, imi pare al naibii de rau, eram beat si Taylor a profitat de asta! Nu o iubesc, si apropo nu am facut nimic, pentru ca mi-am amintit ca te am pe tine si te iubesc nespus de mult!!! Imi pare rau! Iarta-ma!
Pufnesc.
- Si vrei sa te cred?
- Mdaa...
- Uite, ma gindesc, iti spun raspunsul diseara.
- Ok, cu ocazia asta te invit la o cine romantica in restaurantul "The perfect".
- Mbine... La ce ora?
- La 18:30 sa fii in living.
- Ok domnule Horan.
- Te iubesc!
- Si...
- Si???
- Ne vedem seara!Huh... Aveam cit pe ce sa ii spun un " Si eu te iubesc", wahh... Sunt penibila. Deci mai am la dispozitie 1 ora.
Ma ridic in camera mea si a lui Zayn, tinta mea fiind baia. Intru- ies, imi usuc parul si ma pozitionez in fata dulapului.
Dupa vreo 20 de minute de gasit o tinuta perfecta, mam imbracat intr-o fusta de iarna eleganta, o bluzita, in picioare imi pun niste tocuri de vreo 12 cm. Ca machiaj aleg unul strident si parul il las pe spate.
Ma uit cit e ora: 18:25, perfect! Imi iau plicul si arunc acolo un ruj, un rimel, niste tampoane si servetele umede. Imi iau paltonul si cobor jos.
Il vad pe Niall care ma asteapta linga usa. Este imbracat la fel de elegant. Ma indrept spre el si il apuc de bratul sting.
- Esti perfecta *imi sopteste senzual la ureche*.
Rosesc imediat. El rinjeste si imi deschide usa masinii. Se aseaza si el, porneste masina si accelereaza. In masina e silentios. El isi pune mina pe coapsa mea, imi fac ochii cit cepele cind urca mai sus.
- Niall... * soptesc*
- Mmm?
- Opreste-te te rog!
- Cum zici tu, papusa * rinjeste pervers*
- Perversule!
- Si eu te iubesc.Peste vreo 10 minute de vorbit despre chestii neinteresante Mister " ochi albastri" se opreste in fata unui restaurant pe care scrie frumos " The Perfect ". Irlandezul se coboara din masina si imi deschide usa. Il apuc de brat, el zimbeste si pe fata lui se putea vedea fericirea si satisfactia. Il iubesc...