Emily...

29 2 0
                                    

Harry a aflat de sarcina lui Gabi ceea ce la facut bucuros pe cret, Zerrie au nunta in 2 zile, yo, Deea, Gabi, Gemma si Eleanor suntem domnisoare de onoare si restu' baietilor sunt cavaleri. Am aflat ca Harry a cerut-o pe Gabi ceea ce ma facut, ne-a facut foarte surprinsi . Eu cu Niall am ramas prieteni foarte buni si peste 3 luni eu cu Andreea vom fi matusi. Yeyy.

La moment sunt in mall si imi aleg o rochie cu fetele pe capul meu, mai exact Gemma, Deea si Gabi. Ele si-au ales rochii cit eu ii alegeam costum lui frat'meo.

Asta e!!! O rochie rosie mulata fara bretele.
- WOOW!
- Chiar e wow.
Iau rochia si ma duc in cabina. Cind ies o aud pe Gemma.
- O iei!
- De acord * spun ele la unison*

Am cumparat rochia si acum plecam dupa pantofi- Iakkk!
Si stiti de care pantofi vor sa imi iau ele? De alea cu 12-13 cm... E clar, ma urasc ele pe mine... Parca nu le-am facut nimic rau... Absolut nimic... Poate le-am facut eu ceva, dar nu rau... Extrem de rau! Hue!

O DOAAAMNNNEEE! O pereche de pantofi negri cu bulineeee!!!! E ceva WOW! Marimea 37, e perfect.

* Peste 2 zile*
Ma scol de dimineata, caut cu o mina ceva... Nustiu ce... Apoi imi dau seama ca pe Niall il cautam. Oftez pentru ca imi dau seama ca nu e aici... Ma pun in sezut pe pat si dau drumul lacrimilor, apuc lantisorul cu numele lui si soptesc un " Te iubesc". Mda... Il iubesc.

Azi e nunta... Fratele meu se insoara... Sper Perrie sa aiba grija de Mr.Malik pentru ca eu nu o mai pot face. Am liber deci... Viata mea e nasoala, la nunta vine si noua iubita a lui Niall. O urasc chiar daca nu o cunosc.

Ma scol lenes din pat pasind parchetul rece, intru in baie-ies din baie si ma pun in fata dulapului, blugi negri rupti si sexosi, moiou alb cu bretele si camasa in carouri rosii ei bine imi iau si niste sosete pufoase negre. Parul... Parul il prind in coc dezordonat si TADAAAM. Katy revine. Imi iau super-mega-albul iphone de pe dulapuorul de linga patul meu de 2 persoane... Da in el doarme numai fundul lenes a lui Katelyn Malik deci luat-il ca a doua persoana. Hai ca nus chiar asa grasa... Am si yo 45 kg... Si 155 de cm. Probleme, hă? Nu asai? Deci shut up si citeste mai departe unicorn!

Cobor scarile si il vad pe Zayn, ii sar in spate.
- AZI E NUNTAAA TAAAAA!
Se uita speriat la mine, speriat si confuz.
- Doamne maica Domnului. Ce te apuca surioara? Ai dormit rau? Sau ai timpit?
- Am timpit! * zimbesc timp*
- Se veeedeeee!* zice Liam pe care nu l-am observat, ninja dracului*
- Dăăă, evident.

Ma intrept spre magicul, magnificul frigider si BOOM! E gol, fucking day.
- Zaaayyyynnnn!
- Cei?
- Fa-mi clatite!
- Oo Doamne, nu spune ca si esti insarcinata! NUUUUU! * se pune in genunchi si urla la cer-pod nuu si spune ca eu am timpit, pff*
- Nu mai vreau clatite, mersi flatioaleee.
- Cu placere.
- Gorilo!
- Ceee? Maimuto!
- Timpit-handicapat!
- Casanova!
- Hitler!
- Madona!
- GORILAAA!
- CAPROOOO!

Deea POV
Dormeam asa bine pina retardatu' de frat'meo tipa la hadicapata de sor'mea cuvinde de gen" maimuta" si altele.

Imi amintesc iarasi ca sunt virgina si imi plac unicornii si rozul. Adica nu inteleg de ce Katy e asa de... Neagraa? Ea spune totul direct in fata si jigneste oameni foarte repede. Iar eu, iubesc unicornii, port imbracaminte de roz bom-bon si sunt timida dar si nebuunaaa si handicapata ca si Zayn cu Katy. Adica ei sunt mult mai handicapati ca moi, da le intru si eu in joc si fac pe handicapata.

Intru in baie- ies din baie si ma pun in fata magicului dulap. Imi aleg blugi albi, maiou alb si o camasa rosie in carouri. Si atunci in mintea mea e un BOOM EXTRA BOOM. Azi e nunta lui Zarrie.
Ma cobor jos si o vad pe Perrie virbind cu Katyyyy.
- MAMAAAAAA! Booom! NUNTAAA! PETRECEREEEE! *tipa Gabi somoroasa*

* Dupa 3 ore*
Katy POV
Baietii sau dus sa il pregateasca pe Zayn si noi am ramas cu fetiteleee.
La moment o machiem pe frumoasa noastra mireasaaa. Gemma o machiaza pentru ca o face cel mai bine, eu o machiez si Deea cu Gabi o imbraca.
* Dupa 2 ore*
Mireasa noastra e gata, asa suntem si noi- Gata!

Stau in fata oglinzii si imi aranjez parul.

Gata! Observ iarasi lantisorul cu numele lui si oftez

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Gata! Observ iarasi lantisorul cu numele lui si oftez. Azi ii voi vedea noua iubita, dar e pentru binele lui. Ok... Acum trebuie sa ies pe usa aia de lemn si sa astept limuzina.

Cobor scarile si vad o tipa satena asezata pe canapea.
- Buna... Tu esti?
- Emily... Tu?
- Katy?! Pe cine astepti?
-  Aa, pe iubitul meu... Niall.

Aha ea e... Satena mai nanta ca mine, ochi caprui, buze normale, figura frumoasa... Bleah, o urasc!
-  Tu cine esti, si ce cauti in casa lui?! *se ridica si isi pune minele in sin*
- Eu sint fosta lui iubita... Traiesc aici cu fratele si sora mea... Si nu vad de ce te-ar interesa.

Pufneste si si se uita le lantisorul de la gitul meu. Se apropie si il smulge.
- Ce faci idioato?
- El e iubitul meu... Tu nu te atingi de el!

Arunca lantisorul in urna de gunoi si vad masina lui Niall care clacsoneaza si ii face semn timputei sa iasa.

Iau lantisorul din gunoi si il pun iarasi la git...

El va rugini pe mine pentru ca dragostea mea pentru Niall e una infinita! Il iubesc...

New York! O viata noua!Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum