Avem vesti proaste...

50 6 0
                                    

Zayn POV
Vine ambulanta si politia

Katy este in miinele mele plina de singe, lacrimile uscate i se vad pe fata ei. A iau de mina si a string.
- Totul va fi bine *soptesc incet*
Ii dau un sarut pe crestet si ma indepartez de ea pentru ca medicii o inconjuram. Vad masina lui Niall ca se parcheaza linga a lui Liam.
- Unde este, e ok? E vie?
- Asculta-ma *il apuc de git*. Din vina ta sora mea are acum de suferit, de ce? Pentru ca omul pe care ea il iubea a inselat-o cu o curva de la fratie *palma* , ia spus civinte delicate in fata *palma* si de le lacrimi a dat intr-un copac *palma*. Sper ca esti fericit acum, ai distrus-o psihic. Daca are ceva grav. ESTI MORT!

Vad cum ii curg lacrimi pe obraz, se simte vinovat... Probabil

Niall POV
E multa lume, le pot observa pe Deea si Gabi cum pling. Sunt un prost, retardat si nesimtit pentru ceea ce am facut. Nu trebuia sai ii spun tot ce nu e drept, eram furios. O vreau al dracului de mult. O iubesc! O IUBESC!

Multi medici stau in prejurul ei. Harry, Louis si Liam le linistesc pe fete iar Zayn umbla de colo-colo nervos. Lacrimile curg pe obrajii mei. Sunt foarte prost.

O pun in ambulanta si o duc la spital. Eu ma sui rapid in masina si plec unde pleaca si ei. Cei lalti dau suit si ei in masinile lor. Accelerez foarte tare pe strazi. Sunt al naibii ne nervos. Daca o voi pierde? Daca nu pui intrebari stupide si megri atent pe strada? Huh? O sa fie mult mai bine. Ai dreptate, cu siguranta e bine, cu siguranta nu o voi pierde.

Ajungem la spital si medicii pleaca grabiti spre un salon pe care scrie COMA! Ramin masca la cele vazute. E in coma! Prost, prost, prost! Ma asez pe scaun. Ti sa intimplat intr-un moment tragic din viata ta ca peretii sa fie mai interesant ca tot? Mie da!

* Dupa 6 ore*
Deea POV

Este 5 dimineata si tot nu avem vesti de la nimeni. Nu pot da vina pe Niall era doar beat. Stiu ca o iubeste. Toti dorm, eu in bratele lui Liam, Gabi in bratele lui Harry, Niall ii imbratiseaza jacheta lui Katy si Zayn sta intins pe podea. Eram unica treaza. Aud cum vine asistenta. Toti se scoala repede.
- Avem vesti proaste...
- Care? *spunem la unison*

Va urma...

New York! O viata noua!Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum