- Stai ce? Tu si Liam? O relatie...?
- Dap Katy, eu si el... O relatie.
- Esti prea mica pentru el... Daca iti face ceva rau? Il omor daca te face sa plingi...
- Katy...
- ... Il bat, il duc intr-o padure plina cu lupi! Nu o sa mai fie pe fata pamintului... Sper sa nu fie ca Nick...
- Katy...
- ... Daca e asa ca el, uite jur ca e mort!
- Katy! *tipa*
- Cei?! *la fel tip*
- O sa fie bine!
- Ok, sorelino... Daca este ceva ma anunti! Ok?
- Ok!
- Eu plec sa ma pregatesc pentru fratie. Ne vedem! Pa!
- Pa!Ies din camera ei si plec direct spre camera mea. Ma dezbrac si intru in dus... Stau acolo vreo 20 de minute petru ca este foarte relaxant... Ies si imi sterg corpul cu prosopul meu pufos... Imi iau o lenjerie alba... Stau in fata dulapului vreo jumate de ora... Stai asa, nu am cu ce sa ma imbrac... Perfect, chiar daca dulapul asta e plin cu haine... Nu am cu ce sa ma imbrac!
Pina la urma decit sa imi iau blugi rupti, un maiou larg, conversii mei negri, o geaca neagra si o geanta mica pentru telefon, chei si bani... Parul il prind in coc dezordonat... Si gata!
Ies din camera si plec spre masina mea... Niall e la fratie si nu poate sa ma ia... " E ocupat". Ma sui in porsche cayenne-ul meu alb si plec spre destinatie.
Dau muzica la maxim... Perfect la radio cinta Taylor Swift - Trouble... Trec pe linga un motel si cad masina lui Niall...
- Alo, Niall, unde esti?
- Da Katy, eu sunt la fratie.
- Sigur?
- Dap!
- Ai lasat masina la un motel si ai plecat pe jos?
- Nu, am lasat masina la un motel pentru ca mi sa terminat benzina si Louis ma ajutat sa ajung la fratie. De asta nu te-am luat!
- Ok, eu acus ajung!
- Ok baby. Te pup!
- Si eu te pup!Parchez in fata fratiei si intru in casa. Ca deobicei fum, acool si multe fete dezbracate. Ii vad la o masa pe toti.
- Hey buna!
- Hey Katy! *la unison*
- Acum ca tot a venit Katy, jucam adevar si provocare? *intreaba Harry*
- Dap!
Cit Harry pleaca dupa o sticla, eu ma fac comod in poala lui Niall.
Ma saruta tandru pe maxilar, eu rosesc imediat!
- Esti frumoasa cind rosesti, iubito!A venit si domnul Styles... O ia pe Gabi in brate si invirte sticla.
*sa bata tobele*. Eu! Perfect!
- Adevar sau provocare?
- Provocare
- Dute cu Niall in camera de sus si stati acolo 10 minute!
- Joci dur Harold!Il iau pe Niall de mina si pornim sus. El deschide o camera frumos amenajata. Se intoarce la mine si imi da un sarut plin de pasiune si dragoste. Ma pune cu grija pe pat si imi saruta lobul urechii. Dupa vreo 2-3 secunde maioul meu ajunge undeva pe lustra, ii dau si eu maioul jos, se coboara la blugi si iaca ca astia tot au zburat pe sus. Hehe Horan, e rindul meu. Ma pun peste el si ii deschid cureaua... Esuez... Perfect!
- Te ajut iubito?
- Mhm! Te rog!
Isi da pantalonii jos, suntem ambii in lenjerie. Normal! Dăăă... Taci!
- Niall?
- Da iubito?
- Nu te cred ca esti barbat!
- Pai, am par pe piept!
- Si eu am par in cap...
- Vrei sa iti demonstrez?
- Incearca daca ma prinzi!Camera nu e mare asa ca Niall cu vitezele lui ma prims imediat.
Ma lipeste de perete, si ma saruta incet pe git.Niall POV
Stiu, stiu ca ii este frica, dar o vreau al naibii de mult. O pun pe pat, ii deschei usor sutienul. Apoi ea ma saruta pe obdomen pina cind ajunge la linia boxerilor. Ii da usor jos, apoi si ea ramine fara chilotei. Ma pun peste ea, o sarut pe buze si imi raspunde. E al naibii de sexy si dulce. O ador!- Katy?
- Hmm?
- Sa stii ca te va durea la inceput, dar apoi trece.
- Iubitule, pentru tine fac orice!Am intrat usor in ea. Stiu ca o doare! Dar se trece. Bine ca aveam prezervative pe aici.
- Auu * sopteste*
- Katy, daca te doare tare ma opresc!
- Nu Niall, e suportabil. Continua...Suntem intrerupti de Louis care intra in camera cu o roscata.
- Ce faceti aici?
- Mai bine zis, ce faci tu aici?Va urma...