Sarut... Sentimente... Dragoste

31 1 1
                                    

De ce el? De ceee? De ce nu alt cineva? De ce LUKEEE?

- Katy...?
- Ceeei Luke?
- Cind incepem sa repetam?
- Simbata sa fii la mine! Ora 13:00, fara intirzieri!
- Ok babe.

Ii dau o palma zdravana peste fata si ies din sala. Ajung la bufet si imi iau un sandwich. Il naninc destul de repede si pornesc afara. Pe la iesire cineva ma intoarce cu fata la el si ma saruta fin pe buze. Imi dau seama cine este pentru ca pearcingul lui imi da un gust acrisor in gura. E Luke. Ii raspund la sarut. Ma lipeste de perete si imi musca buza imferioara. Nu ii dau voie sa patrunda inauntru, rinjeste si ma ciupuste de fund, eu scap un tipat mic si el nu rateaza ocazia de a intra inauntu.

Limbile noastre se joaca putin. Ne desprindem din sarut din cauza lipsei de aer. Ma priveste in ochi, eu ma pierd in albastrul ochilor lui.
- Eu... Imi pare rau. * se scuza*
- Hei, e ok! * spun zimbind*. Acum... Te rog sa ma scuzi, trebuie sa plec acasa. Papa!
- Pa! * zimbeste dulce*

Ii raspund cu acelasi zimbet si ies din universitate. Ma sui in masina si pornesc spre casa.

Oare simt ceva pentru Luke? De ce mereu imi apar acei fluturasi in burta cind il vad, cind imi vorbeste, cind ma atinge? De ce mi se pare ca il plac asa mult si nu vreau sa renunt la el? Te-ai indragostit de el Katy. Recunoaste ca il placi mult! Da, ai dreptate, dar nu sunt sigura. Pe parcurs vedem.

Parchez masina in fata casei si intru in casa unde ii vad pe toti nebunii mei, si pe Emily... Bleah!
Ii salut si urc la mine in camera. Deschid internetul si caut anuntiri cu apartamente. Vreau sa imi cumpar unul pentru ca in casa asta mai traieste si Emily si vreau sa stau departe de amintirile cu Niall. Trebuie sa imi personalizez viata, sa nu intre nimeni in ea si deca ii permit sa intre sa stea in ea pina la capatul zilelor mele.

* Dupa 3 ore*
Deci am gasit un apartament potrivit. Cu etaj, la etajul 19 in centrul New York-ului, cu 3 camere la etaj, living mare 3 bai in camere si una jos la parter, bucatarie de dimensiune normala, peretii de culoare alba, un dizain destul de modern si costa doar 200.000 de $. E perfect.
- Alo?
- Buna seara, sun pentru anuntul apartamentului. As vrea sa spun ca vreau sa il vad si sunt pregatita sa il cumpar.
- Oo, buna seara, cind putem sa ne intilnim?
- Miine la 16:00 e ok?
- Da, va asteptam. La revedere!
- La revedere!

Asa perfect.

Intru in cada pentru ca vreau sa ma relaxez.
* Dupa 30 de minute*
Imi sterg corpul fin cu stergarul meu alb si pufos. Ma imbrac intr-un maiou barbatesc pe care l-am cumparat acum cite-va zile si niste boxeri femeiesti de la CalvinKlein negri. Ma intorc si ce vad?

Luke e lipid pe perede cu minele la piept si cu un rinjet de milioane.
- De cit timp esti acolo?
- De vreo 20 de minute.

Se apropie de mine cu pasi lenti, foarte lenti si imi ia fata in palme.

Se uita in ochii mei, apoi la buze. Ochi, buze, ochi, buze. Eu nu m-am abtinut si mi-am lipit buzele vulgar de ale lui. Socat si surprins mi-a raspuns. Ma ridica la el in poala si simt ca ne deplasam prin camera. Ne punem pe pat neintrerupind sarutul, care spre surprinderea mea e destul de dulce.
- Luke...
- Mmm?
- Trebuie sa pleci.
- Ok... Pa!
- Pa!

Iese din camera val-virtej trindind usa. Oops?! Adica, am refuzat unul din badboy-i universitatii si probabil vor fi multe birfe despre mine.

Ma trintesc in patul pufos si adorm in vreo 5-6 minute.

*A doua zi*

Ma scol din cauza alarmei timpite ce rasuna in toata camera. Stau vreo 2 minute si privesc tavanul alb, apoi din toate puterile ma dau jos din pat si intru in baie-ies din baie, ma machiez cu putin tus si ruj si ma pun in fata dulapului, imi iau o pereche de blugi rupti, un maiou alb, un cardigan si conversii mei albi. In spate imi pun rucsacul din piele maro si bag acoli un caiet si 2 pixuri. In buzunar imi pun telefonul si imi iau cheile de pe birou.

Ma cobor jos si il vad pe Niall cu fata in palme, plinge. Ma apropii de el si ii pun mina pe spate, tresare usor si se uita in ochii mei, cu lacrimi in ochi.
- Niall, ce ai?
- Emily...
- Ce e cu ea?
- Ma inselat cu... Luke, ieri.
- Cee?
- Curva aia ma inselat si acum e cu Luke. Nu a durat nici cinci minute ca sa ma cobor jos ca ea e peste el, sarutinduse.
- Tu o iubeai?
- Foarte mult!

Si aici am simtit cum mi se inmoaie picioarele. A iubito.

- Va fi bine Niall, oricum va aparea in viata ta o fata speciala pe care o vei iubi.

Se ridica la nivelul meu si ma saruta apasat, dulce si pasional. Ii raspund, asteptam asa de mult acest moment.

- Te iubesc Katy.
- Si eu Niall.

New York! O viata noua!Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum