Petrecerea

90 8 2
                                    

Katy POV
Plec in camera mea. Am o veste timpita. Stau cu Niall in camera, Andreea sta cu Liam si Gabi sta cu  Harry, Zayn sta cu Louis. Am reusit sa fac cunostinta cu hipiotii astia. Adica eu cind am intrat in casa, Liam era peste Harry, el era peste Louis si hipiotul ala dragut minca un morcov  si spunea " Nimeni nul bate pe Aliv" si Aliv e morcovul lui preferat. Nui ciudat?

Niall POV
Stau cu Katy in camera, e santa mea de a o "cuceri". Am ajutat-o sa isi aduca bagajele si ma imbratisat. E dulce. O plac.
Azi dam un fel de petrecere. Insfirsit vine se fratia. Insfirsit bautura.

Ma cobor jos unde il vad pe Louis.
- Hey bro ce faci?
- Vreau sa plec dupa bautura pentru fratie. Vii cu mine.
- Okay!

Katy POV
- Zayn?
- Dap?
- Ce facem deseara?
- Nu stii? E fratia...
- Ce e fratia.
- E o petrecere.
- Mmmm, pot sa vin... Sa venim si noi? *intreb timid*
- Normal ca da! * imbratisare*
- Amm la ce ora se incepe?
- La 20:00
- Ok!

Am alergat pina la Andreea si Gabi.
- Andreea?
- Dap?
- Vii la fratie?
- Dap!
- Ok *imbratisare*

- Gabiiiiiiiii!
- Cei?
- Vii la fratie?
- Dap! Tu?
- Dăăă.
- Vezi tu ca daca nu te imbraci sexy, te omor!
- Ok ok.

Mai am inca 2 ore la dispozitie.
Intru in baie si ma asigur ca am inchis-o. Intru in dus, imi spal capul si corpul. Apoi ies si imi spal dintii. Ies din baie, pentru ca mi-am uitat lengeria si hainele in camera. Acolo era Niall perfect, acum sta si rinjeste pervers. Cei??? Am doar un prosop pe mine cu 1 palma sub fund. Dăăă!

- Esti sexy!
- Stiu * rosesc*
- Si cind rosesti esti inca si mai sexy.
- Mmm * rosesc inca mai tare*

Niall se apropie de mine, se apropie tareeee periculosssss. Rrr, e asa sexy si dragut. Il plac foarte tare. El imi da o suvita de par ud, dupa ureche, eu imi musc buza si ma apropii de perete si acum mi-am dat seama ca el e la 2 cm de buzele mele. Pune mina pe obraji si apoi pe talie. Simt cum il vreau.
- Nu te teme baby, sunt foarte  atent in ceea ce fac *sopteste la ureche*
- Mm-aa su-nna mobi-llull * ma bilbii*
Ma dau repede din fata lui si raspund. E sis a mea.
- Da sis?
- In ce te imbraci?
- Sexy tu?
- La fel!
- Ok, abea astept sa salivez  dupa tine!
- Perverso!
- Si eu te iubesc. Papa!
- Paa.

Simt 2 mini mari pe coapsele mele. Ugh, ce bine se simte, Niall ma innebuneste foarte tare. Ma inorc la el cu fata, distanta fiind de 1 milimetru.
- Cu cine ai vorbit?
- Amm, cu Andreea.
- Clar.
Pune mina pe talia mea, traginduma la el. Isi lipeste buzele de pielea gitului meu. Mmmm, simt ca ma excit.
- Eu trebuie sa ma pregatesc!
- Mhmm, ok baby. * ma saruta pe obraz, aproape de buze*.
Plec repede spre dulap si imi iau o lenjerie alba simpla. Imi usuc parul si ma machiez sexy. Apoi ies din camera, si iarasi il vad pe Niall. Fuck, eu sunt doar in lenjerie. Fuck, fuck fuck.
- Nu te ascunde de mine. Imi place ceea ce vad.
- Ok, imi dai voie sa ma imbrac acum? Te rog!
- Ok baby. *ma saruta tandru pe buze*
- Niall?
- Da baby.
- De ce mai sarutat?
- De ce? Pentru ca te plac enorm de tare si te vreau.
- Mmm, ok... * rosesc*

Imi iau o fusta scurta neagra, un maiou alb care sta pe corp, parul il las pe paste, imi iau o geaca de piele neagra si in picioare imi pun sneakersi-ii mei albi. Seducatoare.

Ies din baie si il vad pe Niall cum saliveaza. Ii fac din ochi, si ies din camera. Cobor jos si il vad pe Harry cu Gabi vorbind. Dragutttt, se potrivesc. Ea era imbracata in rochie mulata geaca si platforme, parul il are pe spate, cret si ca machiaj rimel, pudra si ruj.
- Hei pisi ce faci?
- Bineee tu pisoi?
- La fel, o astept pe Andreea.
- Clar. Eu plec!
- Unde?
- La fratie. Dăăă.
- Cu cine?
- Niall...
- A ok, eu plec cu Harry.* imbratisare*
- Pa
- Pa.

Plec cu blondu' la masina, la un moment ma intoarce brusc si imi lipeste fundul de RANGE ROVERUL lui negru, lucios, perfect. Se atinge cu barbatia lui de feminitatea mea. Ma saruta tandru pe git, apoi ajunge la maxilar. Suge si musca incet pielea, gem pe neasteptat. Imi bag miinile in parul lui. Acesta ajunge la buzele mele, dar eu protestez sa ma sarute pe buze.
- Am face bine sa plecam odata.
- Mda, ai dreptate.

*La fratie*

Am intrat intr-o casa mare, unde este miros de acool si fum de la tigari. Muzica se aude de afara si acoolul de pe mese nu lipseste. Dansam cu Louis, Zayn, Andreea, Gabi, Harry, Niall care apropo se tinea de coapsele mele, Liam si inca o gramada de lume.
- Hai sa jucam adevar sau provocare.
- Ok *spunem la unison*

Am luat o sticla de Wiskey si am rotit-o, a cazut la Niall.
- Adevar sau Provocare Niall?
- Provocare!
- Te provoc sa bei 3 shoturi!
- Ok!

Niall invirteste si cade la... Mine. Fuck!
- Adevar sau Provocare Katy?
- Provocare.
- Te provoc sa ma saruti cit de tandru poti. Mai bine spus, sarut frantiuzesc.
- Ok!

Il sarut pe Niall foarte tandru, el geme in sarut pentru ca il musc de buza de jos, ma apuca de coapse si pe fundal se aud "O"- uri si flueraturi puternice. Nu vreau sa ma desprind din sarut, dar am nevoie de aer. Ugh, irlandezul asta imi suceste dea binelea mintile.

Ne desprindem usor, apoi ma scol si plec la bucatarie. Beau ce vad, imi place cum acoolul patrunde in mine. Ma duc inapoi la baieti, il iau pe Niall de mina si il trintesc pe canapea.

Ma pun la el in poala si incep s-al sarut pe buze, el ramina un pic socat dar raspunde imediat. Limbile noastre se joaca pentru domnitate. Imi place, e asa de dulce. Mrrrr.

Va urma.

New York! O viata noua!Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum