Dupa 2 luni.
Niall POV
Sunt aici, linga patul lui Katy. O vizitez in fiecare zi. Ii iau minuta in mina mea si soptesc.
- Te iubesc...
- Si eu Niall!
Ma uit la ea si sa vezi si sa nu crezi! Sa trezit!
- Katy! *tip, te-ai trezit, nu stii cit ma bucur... Dupa 2 luni te-ai trezit. O doamneee. DOCTOREEEE!
- Nu tipa! Te rog!
- Ok, Ok.
- Amm, Niall, tu chiar... Stii tu... Ammm... Ma iubesti?
- Daaaaaa, te iubesc enorm de tareee. Esti asa frumoasaaaa te iubescccc la nebuniee!Chicoteste usor.
- Il chemi pe doctor?
- Da!Katy POV
Da! Am iesit, sunt fericita. Apropo, Niall a spus ca ma iubeste. Oare sal cred?Vad cum intra doctorul si Niall.
- Domnisoara Malik, miine ve-ti fi exmatriculata din spital.
- Yeyy, voi pleca acasa! Da da daaaa! *tip*
- Sai sun pe restul?
- Nu! Vreau sa le fac o surpriza!
- Ok, eu tac!
- Tu taci! *chicotesc*Se apropie de mine si imi da in sarut scurt pe buze.
- Iubito, eu trebuie sa plec. Ne vedem mai tirziu. Papa! Te iubesc.
- Si eu te iubesc. Papa!Ajunge la usa si imi trimite un sarut in aer... Eu ma fac ca la-m primit si el chicoteste... Ii fac cu ochiul si el incepe sa rida mai tare... Si sper ca cu totii stiti risul lui Niall.
Iese pe usa... Trist... Imi este deja dor, chiar daca nu au trecut nici 2 minute de cind a plecat. Incerc sa ma scol din pat dar esuez... Sunt slabita si trebuie sa maninc ceva! Dar ce? Cacat Ha! Maninca-til oaiee ce esti tu!
O doamna a intrat in salon si ma intreaba.
- Doriti sa mincati?
- Da as vrea!
- In 5 minute o va aduc.A iesit si eu mi-am vazut iphone-ul pe masuta. La-m luat si am intrat pe Instagram. Erau multe poze, nimic interesant. Am intrat intro joaca care iti maninca nervii: Flappy Birds... Mam chinuit mult sa ma jos dar nu pot face decit 5-6.
O vad iarasi pe acea domnisoara care imi aduce o tava cu farfurii.
- Mincareeeee! *tip*
Ea chicoteste si imi aseaza mincarea pe o masuta mica.
- Eu ma numesc Nicole* intinde mina*
- Katy * o scutur usor*
- Azi la mincare ai niste aripioare de pui si cartofi pai fara ulei.
- E bun?
- Dupa parerea mea e perfect! *glumeste*Ea iese din salon si eu imi bag minele in mincare.
* Dupa o zi*
Ma scol de dimineata, razele soarelui imi mingie pielea usor bronzata, simt 2 mini mari pe picioarele mele. Ma ridic usor si sa vezi si sa nu crezi! E... E Nick!!!Va urma...