* Dupa 4 zile*
Niall POV
La-m chemat pe Danyel la noi. E cel mai popular hacker si e cel mai bun prieten al meu.
- Se afla in partea mai veche a New York-ului. E cam 20 minute de aici, apropo acel care a furat-o e Nick Calder, un om foarte periculos!
- Nick? * intreaba Zayn*.
- E fostul meu si a incercat sa ma violeze. * tipa Deea*
- Ooo Doamne! Zayn, Harry, Liam si Louis veniti cu noi! Fetelor voi stati acasa.
- Ok! * spun la unison*Katy POV
Durere, e ceea ce simt acum. Sunt plina de sange, flaminda si violata. Ma tem de Nick, am avut in el.
- Papusa!
Ma ridica de pe jos si imi da un sarut dezgustator pe buze. Sunt obligata sa ii raspund, de nu ma bate.
- Ma chef sa ti-o trag acum!Zis si facut. Face ce vrea el.
* Dupa 20 minute*
Afara se aud sirene. Nick sare ca ars din pat. Ma indrept spre geam si fata mea se lunineaza cind il vad pe Niall!Usa e sparta de niste oameni de la FBI il vad pe Zayn care vine la mine si ma imbratiseaza.
- Auch * scîncesc incet*
- Doamne, cei cu tine? * intreaba Louis*
- Stii nu am mincat de 2 saptamini si sunt plina de vinatai si inainte sa veniti voi am fost violata.
Il vad pe Niall care ii trage vreo 2 pumni lui Nick. Il vad si de odata am fost ridicata in stil mireasa de catre Harry.
- Cit cintaresti? Parca esti o pana! Trebuie sa maninci urgent!Am ajuns afara. Mdaa eu eram doar in lenjerie. Noroc de Niall care sa gindit sa imi dea un maiou din masina.
Ma ia in brate si ma saruta dulce.
- Trebuie urgent sa mergem la Nando's si sa maninci burgeri si cartofi prajiti.Ma uit la el ciudat. Nu pot spune nimic pentru ca nu am puteri si sunt distrusa. As vrea sa ii spun vreo doua cuvinte dulci dar ma ia in brate ca pe o mireasa, ne asezam in masina. Am adormit la el in brate...
Va urma...
Scurtt. Imi pare rau!!!