Katy POV
- Mai bine zis ce cauti tu aici?
- E camera mea Niall! Si tu esti in ea, cu Katy, amindoi, dezbracati, in patul meu!
- Ohh. Stii Niall, poate te dai jos de pe mine sa ma imbrac.
- Ok, nu va incurc.
- Ok, Katy.Ma dau jos din pat, si ma imbrac. Au trecut mai mult de 10 minute si intr-un fel am indeplinit provocarea. Mersi Louis! Mai scapat! Mda, Niall e trist dar e ok. Adica acum am scapat de un act sexual. Totul e perfect.
- Plecam? *il intreb nesigura*
- Mhmm * spune nervos*El iese inainte si vad cum pleaca la o gasca de.... De fete... Ia de acolo o satena si o lipeste de perete. Omg... O saruta salbatic si ea... Ea ii raspunde.
El tocmai sa sarutat cu o fata in fata mea... Ma inselat! Ma indrept spre el si el iau de pe fata aia. Il plesnesc si cu lacrimi in ochi ii spun.
- Cum ai putut? Mai inse...
- Da am facut-o, pentru ca te-am folosit si mi-a placut. Esti un nimeni pentru mine si am vrut sa ti-o trag, dar am fost intrerupti de Louis.
Il plesnesc peste fata si la faza asta se aud doar "O"- uri. Ma intorc si plec spre masina mea. Ma sui in ea , il vad pe Zayn si Harry care incearca sa ma opreasca dar prea tirziu. Accelerez cit de tare pot si ma indrept spre... Necunoscut.Pling, pling din cauza lui. Il iubesc, dar el ma folosit. E un prost. Pina la urma orice relatie e doar un joc. Un joc al domnitatii, al puterii si al psihologiei. Fiecare mutare pe care o faci va avea o consecinta. Insa datorita curiozitatii si faptului ca suntem atrasi de necunoscut si de pericol... Il jucam de fiecare data.
Cit imi puneam intrebari stupide si fara raspuns nu am observat ca in fata mea este un copac....
Masina se izbeste puternic de el si... NERGRU.
Am murit? Sau pur si simplu e un accident?
Zayn POV
Dupa ce Niall ia spua tot surorii mele ea a fugit din fratie. Eu cu Harry am urmat-o. Sa asezat in masina ei si a accelerat repede, foarte repede. Harry sa urcat in masina lui si a accelarat dupa ea. O sa il omor pe Niall daca cu ea se intimpla ceva. E un prost de nota zece.Vad cum se izbeste de un copac. Masina e distrusa dar in ia e sora mea. Soarele meu.
Ies din masina si fug la ea. E plina de singe.
- Harry *lacrimi in ochi*. HARRY! Suna la spital! ACUM HARRY, mai repede!O scot din masina si o tin in brate. E plina de singe. Poti spune ca Niall e mort!
Vad cum vin aceilalti: Deea, Gabi, Louis si Liam. Nici urma de asa zisul Niall. Deea fuge spre noi.
- E bine? Evident ca nu, ce intrebare stupida. Ce sa intimplat, de ce e de singe? De ce nu mi se pare ca moare? DE CE ZAYN?Vine ambulanta...
Va urma...