Deschid plicul si...
- Deea? Gabi? *voce trista*
- Da? *spun la unison*
- Eu... Eu... Am intrat! *imbratisare**3 hours later*
Eu cu Andreea si Gabi am iesit in oras, sa ne luam LA REVEDERE de la Londra.
Imi aud in geanta mobilul.
* Conversatie telefonica*
- Alo?
- Alo, Katy, ce faci? Ai intrat in universitate?
- Hey, Zayn. Am... Da am intrat, defapt toate am intrat.
- Toate?
- Mda, eu, Andreea si Gabi...
- Ma bucur! Cind veniti in NY?
- Peste 1 saptamina. Apropo, unde stam?
- Eu, Niall, Harry, Louis si Liam am cumparat o casa, este loc si pentru voi aici. Dar in decursul anului trebuie sa stam in campus, careul va fi pe 1 septambrie.
- Mok, Zayn trebuie sa inchid. Ne vedem peste o saptamina, ok?
- Dap sis. Paaa!
- Paaaa!Am ajuns acasa, eu cu Andreea am mers la metro-ul din Londra, iar Gabi a plecat cu tatal ei care era prin mall.
*Dupa o saptamina*
Este 12:39, eu stau linistita in pat. Razele soarelui imi gidila pielea fina. Ma scol lenes din pat si plec spre baie. Imi fac rutina zilnica, apoi sar ca arsa cind imi amintesc ca azi avem avionul, dar ma linistesc pentru ca e la 18:00.
Plec spre dulap si imi hiau o pereche de blugi, un maieu alb si o geaca de piele, ma incalt in sneakersii mei negri si plec afara sa ma primblu cu cel mai bun prieten al meu, Nick.NICK CALDER.
Cel mai popular baiat din scoala. Il cunosc de 12 ani, e fostul iubit al Andreei. Au fost impreuna 2 ani. Bla bla bla.Ne-am primblat prin Londra, ne-am batut cu floricele si ne-am indopat cu cola.
- Ok, Katy. Nu uita de noi, sa ne mai vizitezi. Daca ai nevoie de ceva, imi spui *sarut pe frunte*Nu pot sa imi stapinesc lacrimile. Imi va fi al naibii de dor de prietenii mei.
- Pisoi, nu plinge! Te iubesc, si cu siguranta vei fi fericita acolo.
- Si eu te iubesc! La revedere Nick!
- La revedere pisoi! *imbratisare lungaaaaaa*Plec in camera mea sa imi fac bagajele, este ora 14:37. E perfect.
* Dupa 3 ore*
Scot bagajele mele, lasindule in hol. Tatal nostru ne duce, cu noi vine si scumpa, minunata si amuzanta fiinta pe nume Gabi<3.- Sunteti gata?
- Mda... *trista*
- Hai Katy, nu fii trista * imbratisare*. Va fi totul ok!* La aeroport*
A venit si momentul in care va trebui sa plec din Anglia. Cite amintiri frumoase aici. Lasa tragedia si urcat-ti fundul in avion!
Ugh, inchide-te odata constiinta de cacat!Ma asez intre Andreea si Gabi, ele spun glume sau ceva de genul dar eu mi-am pus castile in urechi si ascul " Stone Cold" de Demi Lovato.
*Dupa o ora...sau mai mult*
Am iesit din avion. Era asa de...de...de...
- Katy esti ok?
- Da Deea sunt ok. Apropo, il sunam pe Zayn sa vie sa ne ia?
- Dap sis, suna-l.*Conversatie telefonica*
- Alo?
- Bro, suntem la aeroport, poate vii sa ne iei, stii, e foarte cald si...
- Ok, ma asteptati acolo. Eu vin cu Niall.
- Pa
- Pa!
* Conversatie telefonica terminata*Oare cine e Niall? E dragut? Are iubita? Ce culoare are la par? E un inger? Ugh, gata Sigur ca e un ingeras idioato, toti baietii sunt ingeri! Da, da, cum spui tu idiotenie de constiinta. Dute dracu! N-am bilet! Faci tu rost de unul! Mdee cum spui tu idioato.
In timp ce ma certam cu mine insumi, cineva cu brate imense, puternice si pur si simplu uriaseeeee ma ridicat pe sus.
- Zayn! Brooooooooooooooo! *imbratisare*
- Haide in masina, de strig de vreo 4 minute si nu dai semn de viata. Andreea si Gabi sunt deja in masina.
- Mok, ma uit ciudat la un blond cu ochi albastri, blugi mulati si un maiou strins pe corp. Ugh, e asa sexy.- Niall *intinde mina*
- Katy *o scutur usor*
Rosesc imediat cit el se uita cu atentie la mine. E asa blond, si vocea lui e asa linistita. Il plac. Il plac dar nul vad ca iubitul meu, sau poate... Sunt confuza.* Am ajuns la asa zisa Casa*
Am ajuns acolo unde voi locui. E o casa mare, are 3 etaje. Are o ograda imensa, cu gazon, piscina si scrinceobe... Mai pe scurt imi place.
Niall POV
Cind am vazut-o am ramas cu gura cascata. E asa frumoasa, mica dar frumoasa. Are o sora geamana Andreea, dar sunt complet diferite. Katy e blonda cu un par lung, ochi caprui, buze carnoase, o figura de vreo 45 de kg. Nu este tare nanta, undeva pe la pieptul meu. Andreea este bruneta, ochi verzi, la figura si inaltime este la fel ca Katy.
Oare Katy ii plac baietii ca mine? Sau ii plac bad boy-i care fumeaza si beau? Nu cred, precis sunt pe gustul ei. Va fi a mea. Promit!
Va urma...