Cinta Sejati Quèen//09:

732 57 0
                                    

Arianna's pov:

Perasaan aku sekarang rasa macam nak baling iphone ni kat muka ethan kuat-kuat lepastu nak belasah lelaki tu sampai dia duduk kat hospital tiga bulan. Tak gunaaaaa!

Mamat tu tag aku dekat gambar yang dia post kat instagram. Gambar yang dia ambil tadi pagi, dah lah muka dan rambut aku serabut pakai gaun tidur bertulisan HUGE di tengah-tengah. Caption pun tak boleh blah, urgh!

" When I see your face, there's no a thing that I want change cuz you're amazing just the way you are. #NaturalBeauty #Bae "

Not bad lah caption tu tapi hashtag bae ? Nak aku lempang pakai kuali lama Mak Mah ke? Dah lah banyak gila likes and comment gambar ni. Instafamous rupanya mamat galah putus wayar tu. Habis follower dia follow aku.

Unknown01: wah, ni baru natural beauty. Takyah filter tebal-tebal or mekap. Bangun tidur aje pun dah lawa. #AyeShipEtharian 💞

Unknown02: Euw, tak senonoh.

Unknown03: #Etharian.💞 suwitnyee buka pintu je dah nampak cinta hati kat rumah sebelah. 😍

Frz.Er: baby? What the hell is this?!

Unknown04: Ee berus gigi pun belum kot.

Etharian: @unknown01: ikr xD @unknown02: tak senonoh celah mana? Gi report kat parlimen. @unknown03: dah jodoh kuat sangat xP @Frz.Er: Euw tukar username kau plis. Tercemar nama aku. @unknown04: atleast mulut dia tak bau longkang macam kau :3

Di dalam tidak sedari bibir mengulas senyuman. Perasaan halus itu datang menganggu sekali lagi apabila melihat Ethan membalas komen negatif tentang aku. Eh tak sangka dapat 'heater' dari sekeping gambar je.

Lmfao.

Tapi...

Its my turn for a sweet little revenge. Gambarnya yang tersnap minggu lepas di sekolah tanpa sengaja aku pilih. Lubang hidungnya sangat menonjol dan mulutnya besar terlopong. Mata nya yang sedikit terjuling memang win, ada guna jugak aku simpan gambar hodoh ni.

Caption?

" My handsome charming prince. #Dear #LoveYa "

Tag and post.

Done.

Balas dendam selesai. Esok pagi mamat tu mesti meroyan jumpa aku suruh padam gambar tu. Instafamous lah katakan, mesti nak jaga muka jaga hati followers jaga macam-macam lagi.

Ceh.

Bagus aku tidur, goodnight readers!

🌌🌌🌌🌌🌌🌌🌌🌌

" Ari, please lah padam gambar tu. Hodoh lah. "

Tangannya yang menarik lengan blazer ku tepis perlahan namun cukup kuat untuk meleraikan pegangannya. Wajah lelaki itu merayu sepenuh hati agar aku memadam gambar yang dipost. Cari pasal dengan aku kan?

Padan muka.

" Do I know you? " Balasku selamba dan membuka langkah meninggalkan Ethan terpinga-pinga di koridor sekolah. Beberapa saat kemudian baru dia mengejar aku dari belakang.

" Bae, padam gambar dear please? " Mata kelabu sepetnya dibesarkan dan bibir dijuihkan, para pelajar perempuan kalau nampak mesti dah fangirling tapi bukan aku. Geli tahap tak ingat lagi-lagi bila dia pakai bae-dear?

Can I kill myself?

" wahh, suwitnye etharian. I ship! " Kata seorang pelajar perempuan comel dari lower form apabila lalu di hadapan kami berdua. Ethan dah tersengih macam kerang busuk yang basi dan beracun.

Muka aku terasa sedikit panas, bukan sebab malu tapi lebih kepada rasa marah dan geram. Kalau Malaysia ni tak ada peraturan dah lama aku masukkan anak Tengku Ismael ni dalam tong lepastu simen buang dalam sungai!

" kau memang cari nahas! " pandangan killer dengan dengusan yang kasar diberikan sebelum kaki dilangkahkan ke bilik muzik. Bagus aku tenangkan diri sebelum ada yang patah riuk aku kerjakan.

I hate him!

Thanks for reading!
Vote or comment for next update!

P/s: esok dah sekolah, update CSQ mungkin akan lambat sedikit memandangkan sis dah mula busy tapi sis cuba update setiap hari.

Vote k!

Cinta Sejati Queen #Wattys17Where stories live. Discover now