Umarım bu bölümü daha çok beğenirsiniz ve votelerinizi bekliyorum...:):):)
Bana sürekli ortaokulda tanıyıp tanımadığım birisi var mı diye soruyordu.Ben ne kadar konuşmayı kısa kessem de o uzatıyordu.Sorduğu isimlere tanımadığımı söylediğim için bana "asosyal bayan"demeye başlamıştı.Başka zaman olsa bunu diyenin kafasına bi tane vururdum ama nedense Cihan'a onu yapamadım.Hatta bu hoşuma bile gitti.
Kızlara bu olayı anlattığımda'kesin seni seviyordur bu Cihan'dediler.Ama ben inanmadım ve olamazdı bu olamazzzz!!!Ben aşka inanmıyorken,iki gündür tanıdığım birisi beni sevecek ha!Yaşatmam onu ben!Hem ben onun gibilerinin aşkına inanmam.Seviyorum der seni parmağında oynatırlar.Gerçi tüm erkekler böyle.
Servisteyken Cihan'ın biriyle konuşmasına şahit oldum.Bizim sınıftan yanı ne kadar mal bir sınıf dedi.Ama bende bu sınıfta olduğum için arkamı dönüp ona en acımasız bakışımı attım ve anlamış olacak ki
"Tabi Nurcan hariç"dedi.Bende bunu duyunca arkamı döndüm ama gene de ona sinirliydim.Benim sınıfıma laf söyleyemezdi o ve bende bunun altında kalmadım.
"Hatırlatırım bu sınıfın içinde sende varsın malesef artık!!!"dedim.Neye uğradığını şaşırdı ve birşey diyemedi.Kısacası pıstı kaldı.:)Son söylediğim çok güzel olmuştu.Madem sen bana yaklaşmaya çalışıyorsun bende sana böyle davranırım!!!Oh olsun!!!
^°^°^°^°^°^°^°^°^°
Zaman su gibi akıp geçiyordu ve Cihan'ın okula geleli iki hafta olmuştu.Benim Cihan'a olan sinirim azalmaya başlamıştı ve bu benim hiç hoşuma gitmiyordu.Ona gerçekten aşık olmaktan korkuyordum.
Sınıfa girdiğimizde Cihan bana bakıyordu.Ama onun bana öyle bakmasını istiyordum sanki.Çünkü gözleri en koyu kahverengi şekilde bana baktıkça mutlu oluyordum.Cihan'ın bana baktığını fark eden Emel bana göz kırptı ve böylece Cihan'ın da gözlerini kaçırmasını sağladı.Off Emel ya sen niye göz kırptın ki!??Biz ne güzel bakışıyorduk.Amann ben ne diyorum yaa böyle!Sanki aşık olmuş gibi.Yoksa gerçekten aşık mı oldum?Hayır olamam ben aşka inanmıyorum ki.Ama neden onun gözlerine bakınca kalbim deli gibi atıyor,neden onu daha fazla görmek için sınıftan çıkmıyorum.Onu sınıfta göremeyince neden üzülüyorum ve gözlerim hep onu arıyor...Bilmiyorum bu ne bilmiyorummm.Ama çok güzel hissediyorum.Daha önce hiç böyle olmamıştım....^°^°^°^°^°^°^°
Cihan'dan....
Okula gelelim iki hafta oldu.Sınıfımı seviyorum ve sınıfımızda Nurcan adındaki kızın gözleri beni benden alıyor.Gözleri normalde açık ela fakat güneşte ise yeşil oluyor.Onunla aynı servisteyizde.Ona yakın olunca çok heyecanlanıyorum.Bazen o benimle konuşurken onu dinlemiyorum, sadece gözlerinde kayboluyorum.Benim onu dinlemediğimi fark edince sinirlenip arkasını dönüyor.Bu da gözlerini izlememe engel oluyor.Ben hayatım boyunca bir çok kızla çıktım.Ama hiçbirine de aşık olmadım ve gördüğümde heyecanlanmadım.Ama Nurcan'ı görünce heyecandan ölüyorum.Galiba ben ona aşığım.Evet evet nen ona aşığım hemde deli gibi.Acaba o da beni seviyor mudur?
Ama bana bir keresinde aşka inanmadığını ve asla da inanmayacağını söylemişti.O halde beni nasıl severdi!O aşka inanmadığı sürece benim ona onu sevdiğimi söylemem saçma olurdu.Ama ne kadar da masum bakıyor!!!Onu kaybetmek istemiyordum.Benim bu hissettiklerim geçici lise aşkları değil!!!Sonunun evlilikle bitmesini istediğim bir aşk!İnşallah istediğim gerçek olur!!!
Aşk laftan anlamaz!!!Tabi bende laftan anlamam...Çünkü aşığım....
^°^°^°^°^°^°^°^°^°
Nurcan'dan
Emel beni yanına çağırdı ve
"Nurcan bu Cihan sana karşı farklı duygular besliyor bence?"dedi.Ben Emelden böyle bir şey duymayı beklemediğimden çok şaşırdım ve nedense heyecanlanmaya başladım ve ellerimle oynamaya başladım.
"Ne alakası var Emel şimdi ya"
"Çok da alakası var canım.Sana biraz önce nasıl baktığını görmedim sanma."
"Yok ya sen yanlış anlamışsındır."
"Hatta sende seviyorsun değil mi?:)"
"Haa haayır ya Emel saçmalama ben... ben aşka inanmam ki!"
"Sen inanma.Ben sana aşık olmuşsun demedim ki!Sadece seviyorsun dedim.Hem neden aşık olmayasın ki?Zaten senin aşka inanmaman da bu aşk acısından değil mi?"
"Evet öyle ama...ben..."
"Kabul et Nurcan sen de ona karşı boş değilsin işte!"
"Bilmiyorum."
"Peki sana birşeyler soracağım ve sende bana cevap vereceksin tamam mı?"
"Tamam"
"Onu görünce kalbin hızlı atıyor mu?"
"Evet hatta kalbimin atış sesini bile duyuyorum."
"Pekiii.Cihan'ın gözlerine bakabiliyor musun?"
"Hayır ama sadece gözlerinin koyu kahverengi olduğunu biliyorum
Onu da kendisi başka bir yere bakarken fark ettim.""Canım hayırlı olsun.Sen bu Cihan'a abayı fena yakmışsın!!:)"
"Ne yani ben şimdi aşık mı oldum yaaa?!!!"
"Galiba evet canım benim."
"Ama ya o "
"Ne o"
"Yani o da bana aşık mı?"
"Bilmiyorum ama aşık gibi.Sana biraz önceki bakışını görmedin mi?"
"Ama emin değiliz.Belki de öylesine bakmıştır?"
"He ya o kadar derine inerek mi öylesine bakıyordu Nurcan?"
"...."
^°^°^°^°^°^°
Emelle geçen bu konuşmamızdan sonra Cihan'a gerçekten aşık olduğumu anlamış oldum.Ama ben daha iki hafta önce aşka inaıyordum ve hatta aşık olanlara yalan diyordum.Demek ki gerçekten de insan aşık olabiliyouş.Böylelikli bana aşık olmayı Cihan öğretmiş oluyor ve bana aşkı inandırmış oluyor da!"İyiki benim hayatıma girmiş" derim umarım!Korkuyorum ona aşık olmaya devam etmekten yaa!!!Allahım ne olur benim duygularımla oynamaz!Üzmez ve hayal kırıklığına uğratmaz beni!!!
^°^°^°^°^°^°^°
Cihanla olmak bana huzur veriyordu ve ondan uzak kalmamak için kızlarla kantine ve lavaboya gitmiyordum.Sanki gidersem onu sonsuza kadar kaybedecekmişim gibi hissediyordum.Bunları ben mi hissediyordum.Ben aşka inanmazken o bana ne yapmıştı da ben bu hale gelmiştim.Gözlerine bakamıyordum onun.Sanki ben ona bakınca onu sevdiğimi anlayacak gibi hissediyordum.Onu kaybetme korkusu vardı içimde.Asla kaybedemem ben Cihan'ı.Onu zaten zor bulmuştum,hiç kaybedemem.
Cihanla çok iyi anlaşıyorduk ve ben bu durumdan memnundum.Böykece ona daha yakın oluyordum.Fakat bazen beni deli ediyordu.Ben onunla konuşurken kendisi bana bakıp dalıyordu.Bende kendi kendime konuşuyordum.Her seferinde ona kızıp arkamı dönüyordum.Gıcıııkkk!!!Ama ben kıyamam ona yaaa!!!
Arkadaşlar aranızda aşka inanmayan var mı???Yoruma yazın lütfen!!!
Ayrıca ben aşka inanıyorum...Aşk hayatımızı zehirde edebilir,bal da edebilir...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AŞK LAFTAN ANLAMAZ
Romanceİnşallah kitabımı beğenirsiniz!!! Umarım" Keşke devamı çabuk gelse de okusak "diyeceğiniz şekilde yazmışımdır... Aşk bazen vazgeçmekti...İşte bunun en büyük örneği de Cihanla Nurcan'ın aşklarıydı...