Kitabımı okuyanları merakta bırakmamak için yeni bir bölüm yazdım... 💕💕💕😘😘😘
İyi okumalar...😇😇😇
Otobüs hareket etmeye başladığında heyecanlıydım.Ama önümde oturan kumru çiftlerle uğraşmam gerektiğini biliyordum ve Dileği deli edecek bir mesaj attım.Galiba şu an mesajı okuyordu.Arkasını döndüğünde bana kaşlarını çatarak baktı ve önüne döndü.Ne de olsa ona;
"Dilekciğim bu Sefa'nın senin yanınsa ne işi var.Yoksa...😁😁😁"yazıp göndermiştim ve bir dakika sonra ondan gelen cevabı okumaya başladım;
"Ne bileyim ben zaten sinir oldum.Siz yokken yanıma geldi ve 'oturabilir miyim?'dedi.Cevabımı beklemeden de hemen oturdu asalak.Bende donup kaldım.Ne yapayım.😑😑😑"
"Dilek yakışıyorsunuz haaa!Sakın senden hoşlanıyor olmasın.Yakışıklı da tam sana göre cimcime.😀"
"Hoşlanıyor mudur ki?"
"Neeee!Sen yoksa.Evet evet sen ondan hoşlanıyorsun!😂😂😂😍😘"
"Hayır ya ben sadece...Yani öylesine dedim.Ne hoşlanması yaaa😕"
"Hıı hıı eminim öyledir canısı.😍😍😍"
"Yaa!😳"
"Dilek doğruyu söyler misin bana lütfen.Ben senin dostunum."
"Tamam.Doğru hoşlanıyorum Sefa dan ama o benden hoşlanıyoelr mu bilmiyorum.😑"
"Salakcığım daha anlayamadın mı!O da senden hoşlanıyor bariz bir şekilde ortada işte.Neden yanına izin almadan otursun ki sevmiyorsa?😋😋😋"
"Bilmiyorum ya.Neyse bu konuyu kapatalım mı?😐😐😐"
"Şimdilik canısı.😜😜😜"
⭐⭐⭐⭐⭐
Otobüsden inince kamp çadırlarımızı kuracağımız yere geldik.Fatma,Dilek ve ben çadırımızı yarım saate bitirmişdik.Fakat Cihan,Yunus ve Sefa çadırlarını kuramamışlardı.Ah benim beceriksizim!Gidim de bari ona yardım edeyim fukarama.Ama nedense Cihan'ın gözü üzerimde kaşları çatık biçimdeydi.Aha jeton daha yeni düştü!Ben biraz önce söylediklerimi sesli mi söylemiştim.Evet!Evet!Evet!Cihan"a masum masum gülümseyerek kendimi affettirdim sonunda.Yanlarına gidip yardım etmeye başladık.Ben Cihan'ın yanındaki tarafda duruyordum.Dilek de yanımda duruyordu.Ama iki dakika geçmeden Sefa Dileğin olduğu tarafa gelmişti.Bende Dileği dürterek Sefayı gösterdim.Bana ağzını büzerek baktı.Nedense Sefa son günlerdir Dilekle çok ilgileniyordu.
Sonunda Cihanların da çadırını bitirdik.Hep beraber kahvaltı yaptık.Daha sonra da Dilek,Cihan ve ben etrafı gezmeye başladık.Biraz ilerlemişken arkamızdan biri bize sesleniyordu.Arkamızı dönünce bu kişinin Sefa olduğunu gördük.Hemen Dileği dürttüm.O da bana sinirli sinirli baktı.Sefa yanımıza geldiğinde beraber yürümer başladık.Ben Cihan'ı dürterek biraz ilerlememizi ve Dilekleri tek bırakmamızı fısıldadım.Cihan da onaylayınca biraz daha hızlandık ve onları yalnız bıraktık.
"Nurcan'ım ne oluyor bu ikisine?"
"Galiba birbirlerinden hoşlanıyorlar ama daha ikisi de söylemedi bunu."
Dilekleri orada bırakarak Cihanla kamp yerine geldik.Dilekle Sefayı çok merak ediyordum.Bana noldu ya böyle!Ben hiç meraklı değildim.Hep o meaklı cadım Dilek yüzünden öyle oldu.Ben bunları düşünürken Dilek yanıma doğru geldi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AŞK LAFTAN ANLAMAZ
Romansİnşallah kitabımı beğenirsiniz!!! Umarım" Keşke devamı çabuk gelse de okusak "diyeceğiniz şekilde yazmışımdır... Aşk bazen vazgeçmekti...İşte bunun en büyük örneği de Cihanla Nurcan'ın aşklarıydı...