Arkadaşlar kitabımı hızla yayınlıyorum.Umarım beğeniyle okursunuz!Zaman bizi bir yıl ilerletmişti ve ben Cihanla çok mutluydum.Dersler biraz ağırdı fakat yine de çalışıyordum.Benim tek hedefim Isparta Üniversitesini kazanmaktı.Bilmiyorum ama niyese oryı çok merak ediyordum.Ben bu merakımı Cihanın şehri olmasına yoruyordum.
Cihanla çıkışta el ele bir kafeye oturduk.Biraz durduktan sonra hazırlanıp çıktık.Nedense içimde tuhaf bir his vardı.Ama nereden bilebilirdim ki onu son görüşüm olduğunu!
Sabah serviste gözlerim onu aradı.Ama yokturdu ve niyese içimde kötü bir his vardı.Servisteki Mustafaya sormak istedim.Çünkü Cihan'ın en iyi arkadaşıydı.
"Mustafa Cihan'ı gördün mü?"
"Görmedim ama sana bir kötü haberim var.Duyunca sakin ol tamam mı?"
"Mustafa söyle çabuk.Yoksa Cihan'a birşey mi oldu?"
"Hayır."
"Ne o zaman!"
"Cihan gitti."
"Gitti mi?Nereye gitti ya!"
"Isparta'ya döndü.Bir daha da gelmeyecekmiş."
"Neeee!!! Bu nasıl olabilir Bana neden söylemedi neden!Niye gelmeyecek?"
"Bilmiyorum.Ben sadece bunları biliyorum."
Dayanamıyordum.NEDEN GİTTİN CİHANIM NEDEEEEN!!!Hayatımı mı mahvetmeye çalışıyorsun sen!Ben onsuz artık bir hiçtim...
Yoksun artıkBeni aşka inandıran çocuk
Yoksun artık
Gözlerine bağlandığım çocuk
Yoksun artık
Yaşama sevincim
Yoksun artık
YÜREĞİM
Sessizce dinliyorum
Yokluğunu hayatım
Sensizken bir uçurumdayım sanki
Sensizken bir boşluktayım sanki
Zor ama sabrediyorum
SEVGİLİ........
^°^°^°^°^°^°^°^°^°^°
İKİ YIL SONRA...!!!
Seviyordum hala onu.Hemde çok.Gülümsemesini,kızmasını,bana koyu kahverengi gözleriyle bakmasını çok özledim.Beni bırakıp Isparta'ya gitmişti.Giderken bir veda bile etmemişti.Yaşadığımız onca şeyleri hiçe sayıp gitmişti...
Bu sene üniversiteye başlayacaktım.En çok istediğim yer yani Isparta Üniversitesine başlayacaktım.İki yıl önce imkansız dediğin şehirdeydim.Onun yaşadığı şehirdeyim.Bundan emin olmasam da içimden bir ses Cihan hala bu şehirde yaşıyor diyor vardı bende bu sese inanıyorum.Onsuz iki yıl benim için çok zor geçti.Fakat şimdi herşeyi unutmam lazımdı.Üniversitemi yüksek puanla bitirip iyi bir psikolog olmam için bu gerekliydi.Sadece derslerime yoğunlaşacağım.Bunu yapmak zor olsa da imkansız değil.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AŞK LAFTAN ANLAMAZ
Romanceİnşallah kitabımı beğenirsiniz!!! Umarım" Keşke devamı çabuk gelse de okusak "diyeceğiniz şekilde yazmışımdır... Aşk bazen vazgeçmekti...İşte bunun en büyük örneği de Cihanla Nurcan'ın aşklarıydı...