3.BÖLÜM- BAŞKASI VAR!!!

101 8 2
                                    


Arkadaşlar voteler ellerinizden öper lütfen!!!:):):)

Hayatım ona aşık olduktan sonra çok değişmişti.Onsuz nerdeyse yaşayamıyordum.O benim herşeyim olmuştu.Ya ben onun neyiyim acaba.Benim hakkımda ne düşünüyordur acaba.

Teneffüsde Cihan'ı arıyordum.Sonunda buldum zannettim ama ama elinden tutan kimdi?Yoksa...Yoksa bu bir kızdı...El elemiydiler onlar!Hayır olamazdı bu!!!Cihan ve elini tutan bir kız.Bundan daha acı ne olabilir diye düşünürken yanıma doğru geldiklerini gördüm.Bunun amacı neydi yaa?!!Zaten o manzarayı görünce yıkılmıştı.

"Naber Nurcan?"Gelmişti yanıma ve bana naber dedi.

"İiy... İyiyim."

"Tanıştırayım bu sevgilim Ece.Ece bu da Nurcan,kardeşim sayılır kendisi.Çok iyi bir arkadaş."

"Memmun oldum Nurcancığım."

"Bee..bende memnun oldum.Şey ben gidebilir miyim?"

"Bi dakika Nurcan beklesene bir!"

"Bekleyemem benim işim var,size iyi eğlenceler."dedim ve hemen oradan uzaklaştım.

Neye uğradığımı şaşırmıştım.Bu nasıl bir hayat böyle ya!Daha fazla dayanamazdım ben bu acıya.Hayatım boyunca ilk defa aşık olmuştum ve o aşık olduğum insan da başkasını seviyordu.İşte ben bu yüzden aşka inanmıyordum.

Kendimi hemen bahçeye attım.Gözyaşlarımı tutamıyordum.Herkes bana baksa da umrumda değildi!Ben zaten bitmiş durumdayım birde onları çekemem.Neden Allahım neden!Ben ilk defa birine aşık oldum fakat o kişi beni sevmiyor.Onları el ele görmüştüm ve daha da kötüsü ben neredeyse onun kardeşi gibiymişim.Halbu ki ben ona aşığım!Halbu ki beni aşka o inandırdı.

Ağlamaktan yorulmuştum ve derse girmemiştim.Şu an için ders bile umrumda değildi.Zaten bu halde derse girsem birşey anlayamazdım.Aklım hala biraz önceki gördüğüm o manzaradaydı...

^°^°^°^°^°^°^°^°

Cihan'dan

Nurcan'a aşık olmuştum.Hemde sırıl sıklam.Onu görünce kalbim yerinden çıkacak gibi oluyordum.Gözleri beni alıp götürüyordu zaten.Bir şal birine bu kadar mı yakışırdı.Herşey çok güzel ilerliyordu.Çok iyi anlaşıyorduk.Bu durumu daha ileriye götürmek isterdim.Ama daha Nurcan'ın fikrini bilmiyordum.Nurcan'a söylemeden önce en yakın arkadaşlarından olan Emele sormaya karar verdim.

"Emel sana birşey sorabilir miyim?"

"Tabi sorabilirsin?"

"Şey...Acaba Nurcan'ın bir sevdiği felan var mıdır?Ya da şöyle söyleyeyim Nurcan benden hoşlanıyor mudur?Ben galiba ondan hoşlanıyorum da bu yüzden sordum."

"Hayır tabi ki!Nurcan'ın sevdiği birisi var ve çok mutlular da.Sakın bunu ona söyleme.Sonra sen ve o üzülürsünüz.!Demedi deme."Neye uğradığımı şaşırdım.Nasıl olurdu böyle bir şey?Hani Nurcan aşka inanmazdı hani?!!!

Daha fazla Emel'in yanında duramadım ve hemen dışarıya çıktım.Bu nasıl vardı bir yenilgiydi böyle!Hayatım boyunca ilk defa aşık olmuştum ben ve aşık olduğum kişinin de benden başka sevdiği varmış.Lavaboya gittim ve hiç kimseyi aldırış etmeden ağlamaya başladım.Ne yapacağımı bilmiyordum.Biraz düşündükten sonra onu unutmak için başka biriyle çıkmaya karar verdim.Hemen 9-E sınıfına gittim ve ratsgele bir kızı durdurdum ve adını sordum.

"Adın ne acaba sorabilir miyim?"

"Adım neden sordun ki?"

"Şey... Ben sana çıkma teklifi edecektim.Kabul eder misin?"İçimden bunları söylemek gelmiyordu fakat Nurcan'ı unutmak için yapmalıydım Umarım unutabilirim...

"Kabul ediyorum o halde yani cevabım evet."Bu nasıl bir kız ya tanımadığı bir kişiye anında evet diyebiliyor.Şimdi burada onun yerinde Nurcan olsa yüzü heyecandan kırpkırmızı olurdu...

"Tamam hadi gel birbirimizle tanışalım.Senin adın Ece galiba benimkisi de Cihan."

"Nereden biliyorsun ismimin Ece olduğunu?"

"Arkadaşın arkandan seni çağırdığında duydum."

"Ha sorun yok o zaman Cihancığım."

Karşıda bizi izleyen bir çift göz gördüm.O gözleri nerede görsem tanırdım.Bu gözler Nurcan'a aitti.Bende Ece'nin elini tutup ona doğru yürümeye başladım ve onları tanıştırdım.Ne de olsa ben onun arkadaşıyım ya, sevinir diye düşündüm.Ama nedense sevinmedi hatta onda bir tuhaflık vardı.Yoksa o da beni mi seviyordu?Hayır ama Emel ne dedi bana.'O başka birine aşık.'Ama ya Emel yalan söylüyorsa!!!Neden yalan söylesin ki?

^°^°^°^°^°^°^°^°^

Nurcan'dan...

Tenefüs zili çalmıştı fakat ben bunu duymamıştım.Bu yüzden yanıma gelen Fatma ve Emeli görmedim.

"Sana noldu Nurcan böyle!!Gözlerin kırpkırmızı.Sen ağladın mı?"

"...."

"Cevap versene Nurcan ya!!Ne oldu sana zaten derse de girmedin!Nolur anlat noldu ya?!"

"Bbb... Ben Cihan'ı bir kızla el ele gördüm ve benle onu tanıştırdı daha bir de!Ben ona aşıkken o bana ne yapıyo ya!Ben onda inanmıştım aşka ondaaaa!!!!!"

"Nurcan ne olur sakin ol."diyen Fatmaya kısık bir sesle

"Nasıl sakin olabilirim Fatma ben bu durumda.Sen olsan sakin olur muydun?"

"Hayır ama sen yine de biraz sakinleş canım."

Nedense Emel bana birşeyler söylemiyordu.Beni yani en iyi arkadaşını teselli etmiyordu.Halbu ki ben ilk ona söylemiştim Cihan'ı sevdiğimi.Neden böyle davranıyordu?

Beni sevmiyorsa da kızı gözüme sokmaya ne gerek vardı ki.Zaten kardeşi gibi görmesi beni mahvediyordu.O beni kardeşi gibi görürken ben onu nasıl sevebilirim ki...

Derse girmek istemesem de kızlar beni zorla götürdü.Arkamda o otururken ben nasıl ders dinleye bilirim ki!Yoruldum ben Cihan!Aşkı bana tattıran sen,geri alan sen...

Sıraya otururken ağlamaktan kızarmış olan gözlerime baktı.Bu nasıl bir duygu böyle!Biraz önce sevgilisiyle yanımda el ele olmasına rağmen onu görünce heyecanlanıyorum.Ama hayır!Ben artık onu unutacağım ve sadece derslerime bakacağım.İnşallah unutabilirim...Acaba unutmak sevmek kadar kolay mı???

••••••••

"Denizler de kanarmış anladım
Yanından gidenler hep aklında kalırmış
Aklında kalanlar kalbinde yaşarmış
Aşk dediğin,
Adamı bir çift göze satarmış
Giden gidermiş de
Güller ellerinde kalırmış
Ama dikenleri hep sana batarmış..."

^°^°^°^°^°^°^°^°

Arkadaşlar kitaba votelerin artmasını istiyorum...
Lütfen ufacık da olsa yardımı eder misiniz?

:):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):)

AŞK  LAFTAN  ANLAMAZHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin