8.BÖLÜM-KAMPA GİDİYORUZ

55 6 4
                                    


   Katiller ülkemizi kana buladılar bugün!Bu mübarek ramazan ayında İstanbul'u kana buladılar.Ama biz bu ülkeyi onlara bırakmayacağız!!!Bunu anlasınlar!!!


⭐⭐⭐⭐⭐

  Cihan'ın biraz dinlenmeye ihtiyacı olduğu için uyudu.Bende acıktığım için kantine indim.Tostumu yerken Dilek aradı.Bana Cihan'ın durumunu sordu.Bende iyi olduğunu söyledim.Daha sonra da neden gitmek zorunda kaldığını anlattım.Telefon konuşmam bittiğimde tostum da bitmişdi.Parayı verip hemen Cihan'ın yanına çıktım.Onu yalnız bırakmak istemiyordum.Zaten iki yıl boyunca ayrı kalmıştık.

Cihan'ın yanına geldiğimde hala uyuyordu.Doktorlara son durumunu sorduğumda sadece omzunun biraz incindiğini söylediler. Yani bu demek oluyor ki akşam taburcu olacak...

⭐⭐⭐⭐⭐⭐

Cihan'ın kolu alçıya alınmıştı ve taburcu olmuştu.Cihanla beraber taksiye bindik.Yurda gelince Cihan'a veda edip indim.Yurda girdim ve üzerimi değiştirip yatağıma uzandım.Tüm yaşadıklarımı gözlerimin önüne getirmeye çalıştım.Cihan'ım babam yüzünden gitmişti.Hem de benim için gitmişti.Oysa ben neler düşünmüştüm!Artık daha fazla yorgunluğumla baş edemeyerek uykuya daldım.

⭐⭐⭐⭐⭐

Cihan'dan...

   Nurcan'ı eve bıraktıktan sonra eve geldim.Herşeyi anlatmıştım ona.Belki de anlatmamam gerekirdi.Fakat artık onsuzluğa dayanamıyordum.Daha birde aynı okuldayken bunu kaldıramazdım.Kolum biraz ağrıyordu fakat Nurcan'ın beni affettiğini bilmek acımı azaltıyordu.Onu bulmuşken bir daha kaybetmeye hiç niyetim yoktur.Elimden gelenin daha fazlasını yapıp bensiz geçen günlerini ona unutturacağım.O benim ela gözlüm...

⭐⭐⭐⭐⭐

Nurcan'dan...

  Telefonumun çalmasıyla uyandım.Başım çok ağrıyordu ve akşam 8'den itibaren uyuyordum.Telefonum ısrarla çalarken uykulu gözlerle telefona bakmadan açtım.Ama bir erkek sesi geliyordu.

"Nurcan uyandırdım ama okula geç kalacaksın.Ben gelip semi alıcam çabuk hazırlan."

"Sen...Cihan sen misin?"

"Yok.Uzaydan sana bağlanıyorum.Buradan telefon çekiyor mu diye deneyeyim dedim."

"Hıı..."

"Çabuk hazırlan uyku sersemi benim tabiki de."

"Tamam."Allah'ım ne asalağım ya!Çocuk bana beni almaya geleceğini söylüyor ben ise hı diyorum!İçimden bir ses hemen hazırlanmazsam okula geç kalacağımı ve Cihan'ın da beni mahvedeceğini söylüyor.

Aşağıya indiğimde Cihan arabada beni bekliyordu.Hemen ona doğru ilerledim ve arabaya bindim.

  "Günaydın uyku sersemim."

  "Sana da."

"Sana da ne?"

"Sana da günaydın."

"Ha şöyle ya!"

"Bak beni sinir etme sonu kötü olur ha!"

"Ne olur ha?"

"Sen şimdi görürsün"dedim ve Cihan'ı gıdıklamaya başladım.Bana sinirli sinirli barak gülmer başladı.Artık bunu nasıl başarıyorsa ben de anlamadım.Ama öyle yapınca çok komik oluyor ve bende daha fazla dudaklarımı sıkamayarak kahkaha atmaya başladım.Cihan hemen ellerimi tuttu ve bana bakarak konuşmaya başladı.

"Nurcan'ım bu hallerimizi çok özlemişim ve böyle mutlu anlarımız hep olacak.Fakat şimdi okula gitmezsek geç kalacağız."

"Haklısın Cihan'ım.Hadi gidelim o zaman."

AŞK  LAFTAN  ANLAMAZHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin