Arkadaşlar hepinizin kadir gecesi mübarek olsun.💞💞💞😃😃😃Arkadaşlar kitabımı okurken beğenmeniz dileğiyle...💜💜💜💙💙💙
Okul fazla zorlamasa da yorucu geçiyordu.Dilekle aşırı derecede ders çalışıyorduk.Daha iki senemiz olsa da şimdiden dişimizi sıkmalıydık.Derslere dalıp Cihan ve Sefayı unutmuş haldeydik.Yavrucaklar biz dersi bir dakikacık olsun bırakalım diye her türlü şaklabanlıklar yapıyorlardı.Fakat biz buna ne kadar memnun olsak da derslerimizden kafamızı kaldırmıyorduk.Artık Sefa ve Cihan bizim elimizden bıkmışlardı.Sonunda ders çalışmayı bıraktıktan sonra yanımıza geldiler.
"Nurcan'ım yüzünüzü gören cennetlik.Her dakika ders çalışışıyorsunuz ya."
"Tamam tamam söz veriyorum bir hafta boyunca ders çalışmayacağım."
"O zaman akşama sizi bir yemeğe çıkaralım ne dersiniz?"
"Olur valla enişte.Hem yorgunluğumuz da gider değil mi Nurcan?"
"Evet haklısın Dilek.Bizim içinde iyi olur.Peki ne zaman gideceğiz?"
"Bu akşam.Saat 7'de hazır olun siz."
"Tamam Cihan'ım."
⭐⭐⭐⭐⭐
Lokantaya geldiğimizde hemen siparişleri verdik.Süper bir yere benziyordu valla.O kadar çok dıkındım ki kendimi hemen lavaboya attım.Biraz durduktan sinra içeriye geçtim.Gördüğüm manzara beni şok etti.Çünkü müşterilerin hiç biri yokturdu.Bizimkiler de yokturdu.Ben şaşırıp garsonu çağırdım.Biraz bekledim ve garson yerine gelen kişinin Cihan olduğunu farkettim.Fakat tek değildi.Arkasından keman çalan birisi de girdi.Ardından kafamdan aşağıya kırmızı gül yaprakları yağmaya başladı.Ben şaşırıp kalmıştım.Ama herşey harikaydı.Dikkatimi en çok çeken şey ise duvarda beliren yazı oldu.Yazıy sesli okumaya başladım.
""" HAYATIMIN ANLAMI,
ELA GÖZLÜ NURCAN'IM
BENİMLE BİR ÖMÜRÜ GEÇİRMEYE
HERŞEYE RAĞMEN "HELALİM"
OLMAYA VAR MISIN???💍💍💍"""
Duvardaki yazıları okumam bitince Cihan yanıma gelip diz çöktü ve yüzük kutusunu açtı.Kaç senedir beklediğim o sözleri tekrarladı.
"Nurcan'ım benim helalim olur musun?"
Ne diyeceğimi bilmiyordum.Ben bunu çok istemiştim ama bunu şu an hiç beklemiyordum.Sonunda kendimi toparlayıp Cihan'a döndüm.
"Seninle evlenilmez mi be Cihan'ım.Evet!Evet!Evet!"
Önce parmağıma yüzüğü taktı ve sonra da beni kucağına alıp çevirdi.Çok mutluydum.Hala bu olanlara inanamıyordum.Sürekli parmağımdaki yüzüğe bakıp gülümsüyordum.Yurda gelince vedalaştık.Fakat Cihan'ın son sözlei beni ilk başta şaşırttı daha sonra jeton düştü.
"İyi geceler müstakbel sözlüm."
"Ha...Şey sanada iyi geceler müstakbel sözlüm."Dedim ve hemen yurda fırladım.Hemen üstümü değiştirip yatağa girdim.Fakat heyecandan uyuyamıyordum.Sürekli yüzüğümle oynuyordum.Bir ara yüzükle oyun çıkarırken içinde yazı gibi bir şey farkettim.Daha dikkatli bakınca içinde yazanı gördüm."Nurcan'ım".Demek yüzüğe ismimu yazdırmıştı.Allah'ım bu ne güzel bir duygu ya!Biraz daha yüzükle oyalandım.Fakat sonunda göz kapaklarıma söz geçiremedim ve uyuya kaldım.
Arkadaşlar Cihan'ın evlenme teklifi nasıl olmuş?
Sizce Sefa da Dileğe evlenme teklifi eder mi?💕💕💕😃😃😃
Kitabımda komik olaylara da yer veriyorum.Umarım bu hoşunuza gider!!!😃😃😃💙💙💙
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AŞK LAFTAN ANLAMAZ
Romansaİnşallah kitabımı beğenirsiniz!!! Umarım" Keşke devamı çabuk gelse de okusak "diyeceğiniz şekilde yazmışımdır... Aşk bazen vazgeçmekti...İşte bunun en büyük örneği de Cihanla Nurcan'ın aşklarıydı...