Zayıf Nokta

69 5 7
                                    

Çiçek'in dediği şeyle şaşkınlığım biraz daha artmıştı. Sonuçta çoğu kız abisinden saklardı çoğu şeyi. Duygularını, hislerini hatta erkek kankalarını bile.

"Peki o kadar büyük bir şey mi?" diye sordum. Şimdi daha sekizinci sınıf olan bir kızın aşık olabilme olasılığı oldukça düşük bence. Olsa olsa belki küçük bir hoşlantı.

Göz yaşlarını silerken cevap verdi. "Hayır, benim gibi bir kızın saçma düşünceleri işte."

Verdiği cevapla aklım iyice karışmıştı. Küçük olan duygular için ağlar mıydı insan?

"Ama ağlıyorsun?" dedim sorarcasına bu sefer.

"Boşver," dedi gülümseyerek. "Dedim ya abartıyorum. Hanı bazen birden duygulanıp ağlarsın ya durduk yere. Bana da öyle bir şey oldu işte. Pek Rüzgar abi alakası yok yani. Okuldaki kızlar da canımı sıkmıştı da biraz. Boşver sen."

Onun bu ani ruh haline 😕 bakışları atarken aklıma bunun neden olabileceği geldi.

"Kız sen özel gününde falan mısın?" dedim şaka yollu. O da bu halime gülüp biraz uyarıcı bakışlar attı ama bilirsiniz kızlar arasında olur böyle şeyler. Birbirimize sıkıca sarıldıktan sonra bizimkilerin yanına geri döndük.

Yerlerimize oturunca ona göz kırptım. O da aynı şeyi bana yaptı. Moralini düzeltebildiğime sevinmiştim açıkçası.

Yağmuraşkım
Selam kanka.

Dibimde oturan Yağmur'dan gelen mesaja baktıktan sonra ona döndüm. Ona 'Kanka ben mi görünmezim yoksa sen kendini klonlayıp bana mı yolladın?' bakışı attıktan sonra cevapladım.

Ben
Sen, hayırdır?

Bu bizim dilimizde 'İyidir kanka bir sorunun varsa yardımcı olayım.' manasına geliyor aslında.

Yağmuraşkım
Ya ben biraz duygusala bağladım galiba ya.

Herkeste de bir duygusallık maşallah.

Ben
Ne oldu kız?

Yağmuraşkım
Aslında bir şey olduğu da yok da.

Ben
Yağmur beni çıldırtma ne olduysa anlat ya. Bilmece gibi konuşuyorsun.

Yağmuraşkım
Biraz aksiyon yaşayalım dedim kanka. 😜

Ben
Ne aksiyonu? 😒😒😒

Yağmuraşkım
Şimdi hani abimler karşı da ya, sonra biz böyle mesajlaşırken bizi görürlerse ve eğer biz de sırıtıyorsak, bir erkekle mesajlaştığımızı düşünüp bizi kıskanabilirler. Sonra hiddetle buraya gelip telefonu elimizden çekerek bi alırlar ve sonuç hüsran. Puahahha! 😀😀😀

Yağmur'un yazdığı şeyle kahkahama engel olmaya çalışırken sırıtmamı engelleyememiştim.

Ben
Cidden seni alan o cani planların yüzünden üç günde geri getirir.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jun 20, 2016 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Sonsuz NefretHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin