Prima intalnire

1.2K 67 5
                                    

"Say yes to new adventure"

Razele soarelui îmi mângâiau fata prin sticla geamului de la avion.Eram în drum spre Coreea pentru a-mi revedea unchiul si bunicii.

Ultima oară i-am vizitat acum doi ani când eu am avut vârstă de 16 ani.Acum sunt majora și mă bucur de viață.Nu am încă un iubit dar as vrea unul.Totusi nu m-am prezentat..Mă numesc Alisia dar prietenii imi spun Ali.Sunt satena cu ochii verzii.Imi place sa dansez și sa compun.Imi place sa citesc as sta închisă în casa doar ca sa fac asta.Bunici mei au înființat SM Ent. și trebuia sa fie a tatălui meu dar pentru ca el s-a dus în România alături de mama mea i-a dat-o unchiului. Gata cu prezentările sa trecem la poveste

Mă aflam la aeroportul Incheon.La ieșire mă aștepta Lee Jong Suk.Era cel mai bun "prieten" al meu ca sa îi spun așa. De fiecare data când rămâneam sigura din cauza afacerilor unchiului și bunicilor mei el rămânea cu mine. Puteam sa îi spun orice.Era îmbrăcat intr-o pereche de pantaloni negrii ,hanorac negru și avea gluga pe cap ca sa nu îl recunoască fanii. El fiind un actor avea o gramada de fani.

L-am cuprins intr-o îmbrățișare lunga și calda.

JongSuk:Mi-a fost dor de tine.Esti mai înaltă și mai frumoasa.

Ali:Mersi...Ce pot sa spun?*îi arunc un zâmbet*

Ne despărțim și ne îndreptăm spre masina.

JongSuk:Și ce ai făcut în ultimii 2 ani?

Ali:Ti-am urmat sfaturile..Am uitat tot ce s-a întâmplat acuma 2 ani și am facut ce mi-a plăcut. .

JongSuk:La ce te referi?

Ali:Am fost voluntara timp de o vara la un studio de dans unde am întâlnit și fani kpop pe care i-am ajutat sa învețe coregrafii de la multe piese ale idolilor.

JongSuk:Mă bucur mult.

Am ajuns în fata noului bloc în care voi sta.Era aproape de SM și de casa bunicilor mei.Era ora 18 și urma sa merg la bunici sa i-au cina cu ei.

Pentru ca nu mai aveam timp sa îmi aranjez lucrurile scot din valiza o fusta de culoare ros pal ,un tricou alb și o pereche de teniși albi.Imi las parul desfăcut căzând perfect pe spate.Am aruncat o privire oglinzi pentru ultima oară mi-am luat telefonul și am plecat spre casa lor.

Pentru ca nu eram departe de casa lor hotărăsc sa merg pe jos pentru ca mai aveam jumătate de ora și voiam sa văd locurile unde sau întâmplat cele mai frumoase momente din viața mea.

Ajung într-una parc prin cu flori .În timp ce mă plimbam pe aleea parcului vedeam un cuplu drăguț facandu-si poze.

FLASHBACK

B:Ali,te iubesc mult...Știu ca ai aștepta ceva timp pana sa iti spun asta doar ca nu am avut curaj.

Ali:E-E nu s-stiu ce sa spun...

B:Nu trebuie sa spui nimic...Ali ,vrei sa fii iubita mea?* întreabă în timp ce era cu un buchet de trandafiri în mana*

Ali:Normal...Te iubesc enorm.

Se ridica spre mine și sărută pasional.

FLASHBACK END

O lacrima mi se prelinge pe obraz.Nu mai vreau sa îmi aduc aminte de el.Am greșit acceptând sa fiu cu el.

Ies din parc și mă îndrept spre casa.Am ajuns la fix.Sun la sonerie iar bunica mea răspunde cu un zâmbet imens pe buze.

Bunica:Ali,ce mare te-ai făcut! Haide, intra!Mi-a fost dor de tine!

Ali:Și mie de de tine!*îi spun în timp ce o îmbrățișez *Bunicul?Unchiul?unde sunt?

Bunica:O sa avem niște invitați sper ca nu e o problema ?

Ali:Nu , e în regula...

Ne îndreptăm spre bucătărie și ne așezăm la masa.Dupa câteva minute aud usa din fata deschizandu-se .Mă îndrept cu bunica spre ușa și am rămas blocată aflând cine sunt invitați noștri.

II dau o îmbrățișare bunicului și unchiului.Apoi îi admir pe acei băieții. Nu îmi venea sa cred ca BTS sunt aici.Eram fana lor.

Fac cunoștință cu toți dar cel mai mult îmi atrage atenția Jungkook.E foarte drăguț în realitate fata de televizor.Corpul lui era bine sculptat în costumul lui negru iar fata sa parcă era desenata pur și simplu perfecta.

La un moment dat bunici mei și unchiul împreună cu manegerul lor se ridica și pleacă în biroul lor ,eu rămân cu ei.

Ali:Haide-ti sa mergem în living.

Eram emoționată și tremuram.Acestia aproba și mă urmăresc simțind toate privirile pe mine.Acestia i-au loc iar eu mă așezasem în data lu Jungkook.Asa puteam sa îl observ mai bine.

Suga:Mhh...E ceva ce nu înțeleg?

Rap Mon:Ce?

Suga:Deci tu ești nepoata dl Lee..Cum de nu ai trăsături asiatice...?

Ali:Semăn cu mama...

Suga:Și ea de unde e?

Ali:România.

Se uitam uniți la mine. .iar V se apropie de mine și cu o fata de cățeluș spune

V:Mă duci za văd castelul lui Dracula?

Ali:Eu cu ce mă aleg?

V:Te cuplez cu Jungkook..

Toți am rămas cu gura căscată ,dar eu i-am jucat jocul...

Ali:De acord..*încep sa îi zambesc*

Jungkook făcu ochi mari și eu am început sa rad.Am stat cu ei pana la ora 9 când managerul a cobarat din birou.

Ali:Merg și eu acasă.

Jungkook:Vin cu tine...e târziu si nu vreau sa ai probleme...

Am dat aprobator din cap și am ieșit din casa.Am trecut prin parc și priveam uimita de luminițele orașului.

Jungkook:Tu vorbeai serios ?

Ali:Era o gluma...depinde Cum vrei sa o iei...

Jungkook:Decii...unde stai?

Ali:La blocul din fata*în timp ce îi arat cu mana spre clădirea uriașă din fata*

Jungkook:Serios? Noi avem la subsolul clădirii o sala de jocuri unde ne petrecem majoritatea timpului...

Eram uimita..Nu mă așteptam.

Ali:Mersi ca m-ai condus.

Jungkook:Ali?Pot avea numărul tău de telefon?

Îi spun numărul și apoi urc sus.

I'll Be Your Peter PanUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum