Ce as putea face?

634 39 4
                                    

M-am ridicat leneșă din pat și am mers spre bucătărie .
Urma sa îmi pregătesc micul dejun.Doar ca nu aveam pofta de mâncare. Multe întrebări se plimbau prin mintea mea.
De ce m-am împăcat cu el?E bine ce fac?
Oftez cu greu apoi îmi aud telefonul sunând.

Ali:Alo?

Jungkook:Hei ,frumoasa adormita...Ce faci?

Un zâmbet tâmp apăru pe fata mea.

Ali:Acum m-am trezit tu?

Jungkook:Și eu..Diseară avem comeback-ul și as vrea sa vii sa ne vezi..vrei?

Ali:Da normal.O sa vin și o sa va susțin.

Jungkook:Mulțumesc mult, Ali!Vin sa te iau la 6

Apoi închide .Pun telefonul încet pe masa și oftez încă o data.Merg în camera și mă îmbrac intr-o pereche de blugi și un maieu negru.Ma încalt cu vechii mei tenisi și plec.

Ajung în fata casei Exo.Intru încet și se aude zgomot din sufragerie.

Ali:Hei, Chan!

Chanyeol:Hei ,Ali!Kai e sus.

Ali:Vreau sa vorbesc ceva cu tine

Chan:Spune

Ali:Diseara m-a rugat Jungkook sa merg la comeback-ul lui și am zis da

Chan:Și tu vrei ca eu sa stau cu Kai și o sa îl minți ca ieși cu Amber .

Ali:Mă cunoști atât de bine.Doar ca vreau sa țin secret relația mea cu Kai ..cine știe ce crize o sa facă Taeyong.

Chan:Oo..despre asta după ce ai plecat la bătut Taeyong pe Kai

Eram pe cale sa izbucnesc de nervi.M-am ridicat și m-am dus la Kai.

Am pășit nervoasa în camera lui ,oare acesta se uita surprins la mine.

Ali:De ce nu mi-ai spus ca te-am bătut Taeyong?

Kai:Nu trebuia sa afli...Cine ti-a spus ?

Ali:Contează?

Kai:Nu a fost nimic...Pur și simplu am primit un pumn in fata...

Ali:Și razi pe chestia asta? Apropo diseară ies în oraș cu Amber

Kai:Nu stai cu mine?

Ali:Nu pot i-am promis..

După ce am stat la el pana la ora 4 ..Am plecat acasă ,i-am dat mesaj la Amber sa ma ajute si i-am spus ce fac in seara asta.Mi-am căutat o ținută pentru seara așa. Am ales o fusta neagra pe care am asortat-o cu un tricou alb ,o geaca de piele neagra și botinele mele negre.

"Ești gata sunt jos la scara?"-Jungkook

"Cobor acum"

I-am văzut mașină și am urcat în ea.Ne-am saluta ,iar el purta ca de obicei avea acel zâmbet pe fata.A condus pana în fata clădiri unde avea loc spectacolul.

Am intrat în cabina lor și i-am salutat pe băieții. V mi-a dat o îmbrățișare și mi-a zâmbit prietenos.

Ali:Sunteți pregătiți?

Rap Mon:Am emoții. ..

Jimin:Și eu ..

Jungkook:Voi vorbiți?

Ali:De atâta timp nu v-ati obișnuit cu scena?

Jungkook:Ba da ,doar ca ...

Jimin :Ești aici.Si ne este frica sa nu te dezamăgim. .

Ali:Voi?Niciodată! Dacă câștigați o sa va fac clătite !

Jin:Serios?Hai sa câștigăm !

Unul din membri staff-ului i-a chemat iar ei s-au dus pe scena.Eu îi urmaream la micul ecran din cabina.BTS au câștigat.
Am ieșit din  cabina sa îi întâmpin și dintr-o data primesc mesaj.

"Kai e cu Exo.S-au dus sa vadă comeback-ul celor de la Shinee"-Amber

CeeeCE MĂ FAC?

Băieții au intrat.Toti s-au apropiat de mine.

Suga:Ești bine?

Ali:I-ati văzut pe Exo?

V:Da,sunt afară

Ali:Trebuie sa mă scoateți de aici.O sa va spun tot mâine. Acuma ajutati-ma !

Jungkook imi da o bluza de a lui și îmi pun gluga în cap,apoi îmi întinde o masca și o pun pe fata.

Toți ieșim și ne îndreptăm spre iesire,băieții se făceau ca glumesc,iar Jungkook mă ținea de mana și mă trăgea după el.

Ajung în dreptul lor și mă izbesc de cineva.Gluga îmi cade lasandu-mi la vedere ochii verzi.Ma uit spre persana în care m-am lovit și era Kai.

Kai:Ali?

Nici nu realizez ce se întâmplă mă prinde de brațe și mă strânge. Observa persoana de lângă mine și privirea lui vesela se transforma în dispreț.

Kai:Ce cauți aici?Ai zis ca ești cu Amber?

Am simțit Cum sunt trasa de mana și am început sa alerg cu lacrimi în ochii.Nu am reușit sa îi văd privirea așa ca am alergat în continuare alături de Jungkook.

Am urcat în mașină și am început sa plâng. M-a luat în  brațe și îmi mângâia capul.Il  văd pe Kai în fata noastră și simt cu sunt trasa afară din mașină.

Kai:Tu vii cu mine!

Jungkook:Stai!

Ali:Jungkook, o sa vorbim mâine .Promit !

Jungkook :Daca Îți face ceva..

Ali:Nu îmi va face nimic.

Am mers alături de Kai la mașină lui.A fost o liniște mortala pana am ajuns în fata apartamentului meu.

Ne-am dat jos amândoi și am urcat sus. A încuiat ușa în urma lui și așteptam.

Kai:De ce mă minți?

Ali:E-Eu..

Kai:Tu ce ?Crezi ca dacă te iubesc poți sa faci ce vrei din mine?Nu,nu poți .

Ali:Nu încerc asta.

Kai:Dar ce încerci? Sa mă faci sa sufăr ?Vrei sa te răzbuni?

Ali:Kai,Jungkook e doar un prieten  ,m-a invitat ca sa-l susțin .Nimic mai mult.

Kai:Atunci de ce ai fugit cu el?

Ali:A încercat sa mă salveze..Nu știe de ce ești în stare.Eu știu ca nu m-ai lovi niciodată .

Kai:Îți place de el?

Ali:Tu ești singura persoana pe care o iubesc .

Kai:Și eu te iubesc

Ali:Nu ti-am spus pentru ca ori îmi făceai acte de gelozie ori nu mă lăsai sa merg.

Kai:Ai dreptate.

Ali:Ce ar fi sa ramai cu mine în seara asta?

Kai:nu te deranjez?

Ali:Nu ,chiar m-as bucura.

După ce ne-am uitat la un film ,ne-am pus în pat și Kai m-a luat în brațe. Sentimentul te protecție și mii de fluturași din stomac erau acolo.Iubeam senzația asta.

I'll Be Your Peter PanUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum