Poți iubi 2 persoane?

489 27 0
                                    

O întrebare tipica.Uzuala.Oamenii se gândesc de obicei la asta.Poti place 2 persoane dar nu poți iubi.Il iubesc pe Kai, il plac pe Jungkook sau îl plac pe Kai și îl iubesc pe Jungkook?

Cu ce e Jungkook diferit de Kai? El nu m-a trădat ,nu m-a lăsat balta.

Nu am mai avut sentimentul de iubire  doar atunci când a fost la începutul relației cu Kai.Toata iubirea pentru o persoana dispare așa repede ?Ei bine,da .Dacă persoana aia nu îți mai acorda din timpul ei sau devii invizibil pentru el ..da dispare tot .

Dar toată lumea este la fel?Ei bine,nu.Exista oamenii care te țin lângă tine  și alții nu. Exista oameni invidioși și oameni care te susțin.

Era ora 2 după amiaza.Eram în SM.Si primeam laude,multe.

Bunicul:O sa devii model!

Ali:Cum?Nu,Nu,Nu

Bunicul :Ba da.Aparatul te adora.Priveste și tu pozele astea.

Ali:Ce o sa faci cu ele?

Bunciul:Sunt pentru o revista de moda.O sa apari pe coperta cu Jungkook.

Nu știam ce sa zic.E un vis? Ei ,cand ai așa bunici e normal sa crezi ca e realitate.Dar eu eram o fata normala ,aveam un vis și BUM apare altul . 

Dar dacă visul nu coincide  cu lumea reala creată de oamenii de afaceri.Nu vreau sa devin vedeta ,urăsc modul în care lumea decide  dacă ești frumoasa  sau nu..dacă ai ce îți trebuie pentru a fi vedeta.Intr-un fel nu voiam sa îl refuz pe bunicul ,vreau sa îl fac sa fie mandra de mine.

Bunicul:Hai sa încercăm!

Ali:Bine.

Bunicul :Ce ar fi dacă ai face cu Jungkook un dans?

Ali:E o idee buna.

Ieșisem din biroul lui acum 30 de minute si asteptam ca Jungkook sa apară. Trebuia sa stau și în seara asta la el.Eram îngrijorată.

Jungkook:Ali!Sunt aici!

Am alergat spre el și i-am sărit în brațe ,neștiind ca lumea ne priveam.

Jungkook:A fost trafic și mi-am uitat telefonul.

Ali:M-am îngrijorat.Faci cinste cu masa?

Jungkook:Ok..Ce ai vrea sa mănânci?

Ali:Kimchi?

Jungkook:Kimchi sa fie.

Ali: Mi-a plăcut seara trecuta petrecută cu tine...

Jungkook: Nu mă îndoiesc frumoaso. Știu ca ai sentimente pentru mine.

Rămân cu gura căscată și mă uit mirata la el.

,,Cum știe? Cum poate sa știe? E posibil sa fi spus << și eu te iubesc >> cu voce tare? Nu cred ca mi-am exprimat vreodată sentimentele  fata de el."

Îmi întrerupe gândurile spunând :

Jungkook: Aseară mi-am răspuns înapoi cu ,, și eu te iubesc" și nu mi-am depărtat mâinile când m-am apropiat de tine, îmi spune zâmbind.

,,Dacă afla Kai, o sa pierd și prietenia cu el, nu doar relatia"

Ali: Îmi pare rău, cred ca ai interpretat greșit gestul  meu.Eram prea obosita ca sa te îndepărtez și în plus mă gândeam la Kai când am spus ce am spus.

Îl văd schimbandu-se la fata.Poate nu a fost cea mai buna idee sa neg.Nu trebuia sa pronunț numele lui Kai.

Se ridica nervos de la masa.
,,O doamne,cât de bipolar e, acum un minut zâmbea, acum vrea sa mă îngroape de vie"

I'll Be Your Peter PanUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum