Mă doare capul îngrozitor. Vazandu-l pe Kai rapind-o pe Ali,îmi dădeam seama ca eram condamnat.
II va spune.Se va despărți de mine.Ajunge cu Kai.Pentru a treia oară.
Mă dau jos din pat (n-am idee Cum am reușit sa ajung aici având în vedere starea în care mă aflam) și îmi dau seama cu disperare ca lucrurile Alisiei lipseau.
Atunci îmi trec prin minte cele mai negre gânduri.Ali m-a văzut în stare de beție.
Chiuveta era curata,facuse ordine după mine însă lipsea.
Îmi caut buimac telefonul. Îmi amintesc de cearta pe care am avut-o cu ea când a aflat ca telefonul ei pierdut era la mine și în loc sa o cert eu pentru ca a sunat-o Kai și m-a mințit cu privire la apelant,eu eram în schimb cățelușul cu rechin lăsate rușinat de faptele sale.
Flashback:
Ali: Tot timpul ăsta telefonul meu era la tine?? Nu mi-ai spus nimic?! Cum ai putut?
Jungkook: Te sunase...
Ali: Kai. Nu ti-am spus pentru ca erai in spital. Te agitai dacă ti-as fi spus.Iti inrautatea starea.Am facut-o pentru tine.
Următoarele 15 minute îmi tine predica cu privirea la asta.
Când termina îi dau telefonul, îmi cer iertare și primesc un pupic.
End flashback.
II formez numărul si îmi apare căsuța vocala. Încerc de încă trei ori pana sa îmi răspundă.
Ali: Vreau doua litere.Asa Cum bănuiești, Kai mi-a spus totul.E adevărat?
Jungkook: Iubit-o las...
Ali:DA sau NU!!
Jungkook: Da...dar..
Ali: Ne despărțim. Mulțumesc de sinceritate. Măcar acum ai spus adevărul dacă ai putut sa trăiești șase luni în minciuna și sa mă ții șase luni crezând ca mă iubești.Adio ,,Cookie"
Înainte sa mai rostesc un cuvânt, îmi închide telefonul în fata.Mai spre seara,îmi trimite un mesaj:
,,Rămân la Kai"
Aceste trei cuvinte m-au străpuns adânc în suflet,mă raneau enorm.Te-am pierdut Alisia..
Perspectiva lui Kai:
Kai: Ali,vrei sa fi cu mine? ....Iar?
Ali: Kai,ești imposibil,tocmai m-am despărțit.La telefon. De Jungkook.Am trăit 6 luni mizerabile.Ti se pare momentul potrivit sa mă întrebi așa cev...
O prind de talie și o las pe spate,umplandu-i fata cu sărutări.
La început se zbate în mâinile mele, însă încetinește tot mai mult schimbându-si fățuca într-una adorabila chicotind sub gura mea care o săruta.
Îmi cuprinde gatul cu mâinile ei micuțe și la zâmbetul pe care i-l afișez, îi văd privirea topindu-se în ochii mei.
Nu trebuie sa grăbesc lucrurile.Inca îmi place Ali.
Însă nu știu Cum mă descurc și cu Krystal...pe care am început sa o plac..și ne-am întâlnit de multe ori..Nu sunt sigur ce simt pentru ea.
Kai: Nu ai de gând sa îi faci nimic lui Taehyung?
Ali: Vine si randul lui.
Kai: Ce o sa îi faci?
Ali: Nimic prea serios.In fond m-a adus iar cu tine.
Kai: Deci accepți?
Ali: Săptămână viitoare.
Kai: ?
Ali: Glumeam.Nu știu Kai.Va fi a T-R-E-I-A șansă.
Kai: Știu..
Ali: Mă mai gândesc. Depinde Cum te porti.
Kai: Mă simt tratat ca la grădiniță.
Ali: Ai mintea unuia de la grădiniță.
Kai: Sa vezi ce-ti fac!
Alerg după ea și o prind din urma.O cuprind în brațe si-si afunda capul în bluza mea,inspirând parfumul.
Ali: Același parfum,spune zâmbind.
Kai: Nu ai uitat.
Ali: N-am Cum.
Zâmbesc și o pup pe frunte.
Perspectiva lui Ali:
Merg în bucătărie sa pregătesc doua băuturi reci.Inainte sa plec,am luat un pliculeț din bucătăria lui Jungkook, găsit în dulăpiorul de jos nestiind ce e.
Era numele meu pe el.Ciudat.
Mi se părea interesant și mă gândeam ca nu fur nimic.Iau ce îmi aparține. Doar scria numele meu. Orice ar fi chestia asta, l-am pus în bautura lui Kai.Am gustat sa văd dacă e bun,și părea delicios.I-l ofer și bem împreună încercând sa mă calmeze cu privire la evenimentele prin care am trecut în acea zi.
Perspectiva lui Kai:
Beau conținutul din pahar și orice ar fi fost,era delicios.
Telefonul vibrează anunțându-ma ca am primit un mesaj.
,,Vin sa te iau la opt.
-Krystal"Privesc agitat ceasul de pe perete.Am uitat complet de ea.
Kai: Trebuie sa merg neapărat undeva, poți sta liniștită la mine,uita-te la filme, fa-ti floricele, ce vrei.Nu durează mult.
Ali: Unde pleci?
Kai: Trebuie sa primesc ceva de la un prieten.
Mă duc în cealaltă camera sa mă îmbrac și îi tastez lui Krystal ca ne întâlnim la ea.
În fuga,trântesc ușa și alerg pana la ea.Bine ca nu sta așa departe.
Krystal: Ai întârziat 3 minute punctualule, mă cearta ea în joaca.
Kai: Am avut o problema de rezolvat.
Krystal mă trage spre ea și îmi sărută apasat gura.Nu mă lasă să mă îndepărtez, și nu durează mult pana sa îi răspund sărutului.
Krystal printre săruturi îmi sopteste:
-Te iubesc..
Nu mă pot abține sa nu o privesc. Imaginea Alisiei îmi dispare din minte fiind înlocuită cu imaginea lui Krystal.
Kai: Păpușă...chiar mai trebuie sa mergem?
Krystal: Poți rămâne la mine.
Kai: Nu mă așteptam la o propunere ca asta din partea ta.
Krystal: Încă nu ai făcut cunoștință cu particica asta din mine.
Intru în casa ei.Uit de Ali.Uit ca i-am promis ca vin repede.Uit ca e singura în casa mea fără nici protecție. Tot ce văd în fata mea e o Krystal care mi se oferă singura..
Vederea mi se incetoseaza brusc și capul îmi explodează. Abia mă pot tine pe picioare.O văd pe Krystal dezbracandu-se însă totul e ceata.
Leșin, lovindu-mi ceafa de un scaun din camera.
Ultimul lucru pe care îl aud este tipatul ei îngrozit.
¤▪¤▪¤▪¤▪¤▪¤▪¤▪¤▪¤▪¤▪¤▪¤▪¤▪¤▪¤▪¤▪¤▪¤▪¤▪¤
Deschid ochii și mă văd în spital.
Doctorul : Domnule, ați consumat o cantitate prea mare de barbiturice.
Înainte sa îmi amintesc Cum am ajuns sa consum așa ceva fără sa știu, cad intr-un somn adânc.
Cinci ore mai târziu mă trezesc si o văd pe Alisia stand pe patul meu cu lacrimile siroindu-i.
Ali: Kai? ... E vina mea..Te-am drogat..
CITEȘTI
I'll Be Your Peter Pan
FanfictionAlisia se întoarce după 2 ani în Coreea pentru a-si revedea prietenii și familia. Dar lucrurile iau alta întorsătură.Apar prieteni noi.Trecutul se întoarce. O noua iubire o sa se nască din nou?