"Will you recognize him the moment you see him?"
Mă mă ridic din pat pe jumătate adormita. Privesc spre ecranul telefonului care arat ora 10 .La 12 trebuie sa merg la SM pentru am vedea prietenii.
Mă duc sa iau micul dejun apoi mă așez în living si aprind televizorul.Telefonul începe sa vibreze.Il ridic și văd un mesaj.
Neata!Sper ca nu te-am trezit? Ce faci azi?Noi o sa mergem la sala de jocuri pentru ca avem liber.Vrei sa vii și tu?Jungkook.
Încep sa îi scriu înapoi.
Neata și ție! O sa merg pana la SM.La 17 e oke?
Da.Te aștept în fata agentiei.
Okee.
Mai îndrept spre dulap și îmi caut o ținută pentru ziua de azi.Am ales o pereche de blugi cu talie înaltă și o bluza fără buric cu mâneci trei sferturi.Mi-am luat tenesi și am plecat spre SM
Am ajuns imediat iar la intrarea am vazut-o pe Amber din f (x) .Cum m-a observat a alergat spre mine și mă luat într-o îmbrățișare.
Amber:Te-ai întors ...dar Cum? După tot ce s-a întâmplat. .
Ali:Am trecut peste.Mi-a fost dor de tine ,draga mea prietena.
Amber:Of...haide ...Taeyong va fi foarte fericit ca Te-ai întors ...
Ali:A debutat ..sunt mandra de el chiar dacă el e oppa..
Mergem împreună la sala lor unde ei își repetau coregrafia de la noul lor album.Fiecare mișcare a lor era perfecta.Noi stăteam la ușă ca sa nu ne observe ..voiam sa aștept sa termine apoi sa îi felicit.Dar la mijlocul melodiei Johnny se întoarce și rămâne uimit.
Johnny:Aliiiii....*aleargă spre mine sarindu-mi intr-o călduroasă imbratisare*
Apoi se întorc și ceilalți.Taeyong nu mai sta pe gânduri și vine și îmi da și el o imbratisare.
Taeyong:Mi-a fost dor de tine..
Ali:Oppa,și mie...
Ne-am așezat pe jos și am început sa vorbim.Am stat vreo jumătate de ora.
Taeyong:Hade-ti sa mergem la o înghețată.
Ali:Scuze ,băieții cu alta ocazie.Trebuie sa mă întâlnesc cu cineva.
Amber:Ali a noastră are întâlnire?
Ali:Sa spunem așa. ..
Taeyong:Cine e ?*spune cu o ușoară ezitare*
Ali:Jungkook din BTS..*zic cu un zâmbet imens pe buze*
Toți nu mai știau ce sa zică, însă Amber era foarte fericita ca am trecut peste întâmplarea de acum 2 ani.
Ieșim toți din sala și îi văd pe cei din Exo. Ochii mi se măresc ,încep sa transpir și mâinile sa îmi tremure.Dupa atât timp îl văd pe el.
Avea parul blond și creț. Corpul lui era mai bine definit decât acum 2 ani.Inima începu sa imi bata tare.Pana când privirile noastre se intersectează. Rămâne uimita timp de câteva secunde iar eu îmi aplec capul.Aud soneria de la telefon și încep sa zâmbesc. EL nu se oprea din a mă privi.
Ali:Alo?
Jungkook:Sunt în fata agenției ,cobori?
Ali:Acuma...
Amber:S-a întâmplat ceva ?
Ali:Jungkook a venit sa mă ia...Trebuie sa plec ...ne vedem mâine. .
Taeyong:Ai grija..
Amber:Și distracție.
Le aud ultimele cuvinte alergând spre ieșire. El încă mă privea.
~Perspectiva Lui~
Eram împreună cu trupa la SM.Urma sa probam hainele pentru MV.Aud niște voci din partea opusa și arunc o privire. Ea?S-a întors după atât timp?M-a uitat așa repede?O văd vorbind la telefon și zâmbește. ..Are pe altcineva? O văd alergând spre ieșire din agenție.Încep sa alerg și eu doar ca o i-au pe ieșirea din spatele agenției.Ajung și o observ în brațele altcuiva.Nu rezist și mă întorc înapoi,mintea fiindu-mi umplută cu toate momentele alături de ea.Eu nu am uitat-o.Dar ea da.Tot ce S-a întâmplat acum 2 ani am facut-o pentru ea.
Flashback
Ali:Cum poți sa îmi faci una ca ăsta? După toate momentele frumoase.Ma părăsești ca pe o curva cu care te-ai jucat?*avea lacrimi în ochi*
Kai:Nu e adevărat! Nu fac așa ceva!Înțelege ca pentru binele tău.
Ali:Nu e adevarat!O faci pentru tine!Pentru ca cariera ta e mai presus de orice!*țipă și alerga spre usa*
Am rămas blocat poate ca așa o fi ,dar nu îmi dau eu seama?Simțeam cu lacrimile începeau sa curgă. În următoarea zi nu mai venise la agenție.Taeyong intrase nervos în sala de dans unde repetam coregrafia pentru comeback iar atunci m-a bocnit direct în fata.
Taeyong:E VINA TAAA! DOAR A TA! EA A PLECAT ȘI NU SE ÎNTOARCE!
Flashback End
Mă întorc la băieți care stăteau de vorba cu Amber.
Chanyeol:Kai,ai auzit vestea?
Kai:Care?
Xiumin:Alii s-a întors.Vreau sa o vad!
Suho:O sa îi facem o vizita curând!
Kai:Când s-a întors ?E bine?*spun de parcă as fi surprins*
Amber:Ieri ,JongSuk a luat-o de la aeroport.Si e mai frumoasa ca înainte se vede ca are grija de ea.
Telefonul ei suna și mă uit la de parcă aștept ceva.
Amber:Eu trebuie sa plec ..Ali mă chemat sa stau cu ea și cu băieții.
Kai:Care băieții?
Amber:BTS
Deci era unu membru din BTS cel pe care l-a îmbrățișat. .dar încă nu știu cine.
~Perspectiva Ali~
Stăteam cu băieții și așteptăm spună ajungă Amber. Sunt atât de amuzanți și naivi mai ales V.Inca mă inebunea cu excursia.Asa ca i-am promis ca atunci când au vacanta îi voi duce.
V:O sa vorbesc cu manegerul.Sigur putem face ceva.
Ali:Am o propunere.Este o excursie prin toată România ați vrea să mergem împreună?
V:Daaaa...
Rap Mon:Ușor. .când și cât?
Ali:2 săptămâni ,în septembrie...
J-Hope:Perfect.
După ce a ajuns și Amber am stat pana târziu.Fiind obosita îi anunt ca plec.
CITEȘTI
I'll Be Your Peter Pan
FanficAlisia se întoarce după 2 ani în Coreea pentru a-si revedea prietenii și familia. Dar lucrurile iau alta întorsătură.Apar prieteni noi.Trecutul se întoarce. O noua iubire o sa se nască din nou?