~Peste un 1 an~
Astăzi este cea mai fericita zi din viața mea.O sa devin doamna Jeon.Anul ăsta a trecut așa de greu.Mi-aduc aminte cum m-am certat cu Amber atunci când a trebuie sa îmi aleg rochia de mireasa.Ea a vrut sa mă facă prințesa eu am vrut ceva simplu.Insa am renunțat și m-am lăsat pe mana ei.Purtam un machiaj simplu, iar parul mi-era făcut bucle și aveam o coroniță inflorata.
Cineva îmi sparge gândurile.Il văd pe Jimin pășind spre mine.
Jimin:Domnul tău de onoare a venit sa te ia.E timpul sa faci acest pas uriaș .
Ali:Sa mergem!
Îl iau pe Jimin de braț și ne îndreptăm spre ușa care urma sa ne duca în încăperea prorpiu-zisa.
Prima oară au intrat domnișoarele de onoare care erau partenerele celor din BTS și Amber cu Minho.
Apoi ușa sa deschis am tras aer în piept și apoi am început sa zâmbesc. Pășind încet de braț cu Jimin îmi văd viitorul soț lângă altar așteptandu-ma.Imi zâmbește și eu mă emoționez și mai tare.
Ajung în fata lui acesta îmi ia mana și ne poziționam cu fata spre preot.
Nu sunt foarte atenta la discursul preotului,abia aștept sa ajungă la partea cu da-uri.
Îmi ajung la urechi doar câteva cuvinte:Preotul: .... și când dragostea vorbește,vocile tuturor zeilor par a fi adormite în armonia raiului. Dragostea imatura urmează principiul: Iubesc pentru ca sunt iubit.
Dragostea matura spune: Sunt iubit pentru ca iubesc.Dragostea imatura zice: Eu te iubesc pentru ca am nevoie de tine. pe când cea matura Am nevoie de tine pentru ca te iubesc.
Ajunge in sfârșit partea cu da-uri.
Preotul: Jungkook vrei sa o primesti pe Alisia în viața ta,la bine și la rău și juri sa nu o rănește niciodată?
Jungkook: Da, spune pe un ton solemn.
Preotul: Alisia, ești de acord sa îl iei ca soț pe Jungkook și sa îl iubești cu toată inima ta și cu tot sufletul tău?
Alisia: DA!
Preotul : Vă declar soț și soție. Jungkook poți sărută mireasa.
~peste 2 ani~
Jungkook este în turneu cu trupa iar eu sunt acasă cu micuța noastră fetiță.O chema Jeon Sarang.Are un anișor și mă bucur nespus ca seamănă foarte mult cu Jungkook.Din câte am auzit Kai și Krystal s-au căsătorit și au un băiețel de aceeași vârstă cu Sarang
Sper ca copil meu sa nu se întâlnesc cu copilul lui.
Micuta mea Sarang vine spre mine încet cu o fata somnoroasa.
Ali:Neata, scumpo. Hai la masa.
O ajut pe Sarang sa se așeze la masa și încep sa îi servesc micul dejun.
CITEȘTI
I'll Be Your Peter Pan
Fiksi PenggemarAlisia se întoarce după 2 ani în Coreea pentru a-si revedea prietenii și familia. Dar lucrurile iau alta întorsătură.Apar prieteni noi.Trecutul se întoarce. O noua iubire o sa se nască din nou?