Ali: În legătură cu?
Jungkook: Dacă ...Ai... făcut cu Kai... știi tu ce...
Fata iubitei mele se întunecă. Știu că e nepoliticos și intim și personal dar trebuie sa aflu.
Ali: De ce te-ar interesa așa ceva?
Jungkook: Hai prințesa, nu trebuie sa ai secrete fata de mine.
II ofer unul din zâmbetele cărora nu le poate rezista și îi văd maxilarul fetei relaxandu-se.
Ali: Da...de câteva ori...
,,Ah, știam eu, probabil ca nenorocitul ala știe cum sa învârta o fata în pat.Doar are experiență. "
Jungkook: Mă bucur ca ești sincera.
Ce-ai zice sa mergem la ceilalți?Ali:Nu strica o plimbare.Ma duc sa mă îmbrac.
Jungkook: Pot sa vin și eu?
Ali:Sperante deșarte.
Jungkook:Măcar am încercat.
,,Trebuie sa o fi avut Kai după ce au ajuns iar împreună. Faptul ca au petrecut câteva nopți împreună explica motivul pentru care nu mă accepta."
Perspectiva lui Ali:
Îmi aleg o rochiță inflorata și o pereche de sandale albe.
Nu înțeleg ce a avut azi Jungkook.S-a purtat ciudat.Ce importanta are pentru el dacă m-am culcat sau nu cu Kai.
A fost iubitul meu și chiar l-am iubit și. ..Gata,fără Kai , îmi fac rău să mă gândesc la el și îmi strica dispoziția. Iar Jungkook probabil a avut chef de joaca și voia sa mă tachineze.
Nu e prima data.Pe drum spre gașca, Jungkook mă prinde de mana și si-o împletește cu a mea.
Gestul mi se părea atât de drăguț încât i-am lăsat o urma ușoară de ruj pe obraz.
Ajungem la băieții.Cand am intrat l-am privit pe V care se uita la mine cu o privire trista.
Nu știu de ce e așa.
Unul din băieți propune sa mergem sa mâncăm înghețată.
Toți primesc propunerea cu zâmbetul pe buze și mergem pana la gelateria de langa parcul în care m-am hotărât sa mă despart de Kai.
Când ajungem acolo îl văd cu uimire pe Kai cu o fata.Mi se părea cunoscuta.Cand si-a ridicat fata spre Kai ,am recunoscut-o.Krystal.De când se vede ea cu Kai?
Krystal se pregătește sa se ridice de la masa.O las sa se depărteze de masa și mă duc la Kai.
Acesta mirat sa mă vadă îmi spune:
Kai: Credeam ca mi-ai interzis sa ne mai vedem.
Ali:Ti-am interzis ție, în dreptul meu nu am pus niciodată regula.
Kai:Și... De ce ai venit la mine?
Ali: Voiam sa te invit la noi, eu, Jungook și restul membrilor, mâncăm înghețată, facem jocuri.
Kai:Nu știu cine m-ar dori pe acolo.
Ali: Haide,n-o sa comenteze nimeni.
Kai:Daca insiști...
Îmi iau rămas bun și îmi amintesc de Jungkook.Ma grăbesc sa ajung înapoi, și când dau cu ochii de el,avea o fata neplăcută.
Jungkook:Ce ai facut? Te-am așteptat 20 de minute.Nici măcar nu mi-am dat seama când te-ai desprins de mana mea.
CITEȘTI
I'll Be Your Peter Pan
FanfictionAlisia se întoarce după 2 ani în Coreea pentru a-si revedea prietenii și familia. Dar lucrurile iau alta întorsătură.Apar prieteni noi.Trecutul se întoarce. O noua iubire o sa se nască din nou?