Cu cărțile pe fata

364 26 0
                                    

KAI?!?!

De ce ar suna-o Kai pe Alisia?
Nu o lasă în pace nici după atâta vreme.
Și de ce nu o vrea pe Ali aproape de mine?A aflat de ....?

Nu este posibil.Taehyung!Sigur.Ca sa nu piardă i-o fi spus totul.

Curaj Jungkook,mai o zi și scapi din spitalul ăsta nenorocit și va trebui sa îl contactez pe Taehyung.

O zi mai târziu, primesc externarea și formez numarul lui.

Jungkook : Taehyung,ești acasă?

Taehyung : Da, unde arde?

Jungkook: Vin la tine peste 15 minute.

Taehyung: Dacă e așa important...

........................................................................

Ajung el și îi spun agitat:

Jungkook: Credeam ca ne-am înțeles asupra...știi tu ce.

Taehyung: Dacă crezi ca i-am spus lui Kai, te inseli.

Jungkook: Am o bănuială Cum ca Kai si-a dat seama ce se petrece însă nu am nici cea mai mica idee.

Taehyung: Pai dacă a aflat,și nu e la mine,singura ta grija de acum e sa o ferești pe iubita ta de prezenta lui.

Jungkook: Nu știu unde îl pot găsi.

Taehyung: Nu conteaza unde e el, du-te după Alisia.

Jungkook: Nu încerca să faci nimic prostesc.

Mă duc acasă știind ca o pot găsi pe Ali.

Verific dacă mai am telefonul ei cu mine și când îl deschid, pe ecran apare un mesaj trimis de Kai.

,,Ne întâlnim unde am vorbit nu?"

Când văd mesajul, abia mă abțin sa nu îi sparg telefonul.Ma grăbesc și când ajung acasă, usa era încuiată. Ori a plecat ,,undeva" ori nu vrea sa intre careva peste ea.

Deschid ușa însă casa pare pustie.

Jungkook: ALIII!

Strig ca un prost după ea de câteva ori pana sa înțeleg ca e plecata.

Dau nervos cu pumnul în perete și caut numărul lui Kai de pe telefonul ei.

Perspectiva lui Ali:

După ce a venit Kai după mine,i-am spus ca mi-am pierdut telefonul.

Ne ducem la cafeneaua stabilita și comandam o ciocolata calda și o cafea latre pentru Kai.

Ne așezăm la masa și înainte sa îmi spună așa-zisa poveste de groaza,trage aer adânc în piept.

Kai:Alisia.. ce îți voi spune e adevărat.Daca te interesează, am sa Îți spun și Cum am aflat.

Ali: Începe!

Kai: Cat timp ai fost plecata..stăteam în spatele lui Jungkook care voia sa își cumpere ceva.Vorbea cu Taehyung si am auzit fiecare cuvințel. Am priceput în cele din urma de ce Jungkook s-a învârtit în jurul cozii tale.

Ali:Vrei sa îmi spui ca Cookie a vrut sa fie cu mine dintr-un alt motiv în afară celuia ca mă iubește?

Kai:Ali..Nu te iubește..Ai fost defapt..

Îl văd pe Jungkook alergând nervos spre noi.

Kai:Ali,fugi!

Ali:Ce?

I'll Be Your Peter PanUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum