Jungkook îi da lui Kai un pumn puternic în piept lasandu-l aproape fără suflare.Era roșu de furie.
Jungkook:Nu vei câștiga nenorocitule. Voiai sa fi atins de Ali nu?Sa o ții în brațe , sa o faci sa te placa iar.Nu o sa Îți reușească. Te-a uitat.E a mea.
Kai se ridica cu greu în fund și îi spuse:
Kai:S-a terminat demult provocarea cu sărutul, a avut loc alta provocare, ai venit mai târziu. Ali ,,ta" m-a pus sa sparg un pahar cu capul și mi-a provocat răni și zgârieturi.
Jungkook s-a retras cu capul plecat.se gândi totuși ca nu trebuie sa arate umilință în fata celui pe care il uraste cel mai mult așa ca îi raspunse:
Jungkook:Nu o sa îmi cer iertare în fata ta,Kai, nu ai primit tu degeaba lovitura, cine știe ce ai mai făcut.
Reacția lui Jungkook m-a îngrijorat. Nu l-am mai văzut așa.
II spun lui Cookie ca vreau sa mergem acasă. Ii părăsim pe ceilalți și mergem acasă la Jungkook.
Pe drum rămâne tăcut. Mi-e teama sa rostesc vreun cuvânt. Îi iau nesigura mana și i-o simt inclestandu-se cu a mea.
Jungkook sparge tăcerea cerandu-si iertare.Jungkook:Printesa..iarta-ma...Din nou...Seara asta a fost un esec.Eu sunt un eșec.
Ali:Iubitule, e vina mea..nu ar fi trebuit sa îl invit..
Jungkook:Trebuia sa mă stăpânesc.
Ajungem acasă și mergem in camera.
Jungkook își da tricoul jos și nu mă pot abține sa îi privesc abdomenul bine lucrat.
Rămâne doar în boxeri căutând ceva cu care sa doarmă. Când se întoarce, își da seama de prezenta mea acolo și obrajii lui se aprind ca niște beculete de Crăciun.Jungkook: Iubito... nu mi-am dat seama ca încă ești aici.
Ali:Nu mă deranjeaza priveliștea..
Jungkook zâmbește și spune :
Jungkook: Poți sa te schimbi aici dacă vrei.Poti avea tricoul cu numele și numărul meu.
Ma intorc cu spatele si imi dau bluza jos,pantalonii urmand-o.
Jungkook se apropie de mine și mă îmbrățișează pe la spate. Atingerea lui face corpul meu sa rămână blocat.
II cer sfioasa tricoul promis și doar imi depune mici sărutări umede pe gat.
Jungkook:Nu știu dacă vei avea nevoie de el..
Înainte sa îmi dau seama ce vrea,mă trezesc întinsă pe pat,cu el deasupra mea.
Fata lui simpatica îmi cere permisiunea iar eu aprob inocenta.
Îmi da jos sutienul și îmi frământă pieptul...
*După o ora*
Se lasă epuizat lângă mine si rânjește victorios, de parcă ar fi câștigat la loto.
II zâmbesc la rândul meu drăgălaș și îmi afund mâinile în parul lui și îl sărut muscandu-i buza de jos.
Jungkook: Soare..mai bine am dormi dacă vrei sa mai ai raze dimineață.
Adormim îmbrățișați...
*După 6 luni*
Perspectiva lui Kai:
,,Îl văd pe Jungkook rostind înjurături la telefon.L-am tot urmărit în ultima vreme.Si acum doua zile era extrem de fericit.Nu știu de ce am impresia ca a avut-o pe Ali la pat.Aghh..Nu vreau sa îmi imaginez cum a atins-o.Am o bănuială în privința lui.
Cat despre Taehyung,nu a fost niciodată prea mulțumit de prezenta mea , și în ultimele luni se poarta de parcă ar fi cel mai bun prieten al meu.
Nu știu ce tensiune e intre ei doi.Si pe JongSuk..nu știu de ce dar am impresia ca îi da târcoale Alisiei."
Flashback:
Jungkook: Am câștigat Taehyung.
Alisia e a mea. M-am culcat cu ea de câteva ori. Și l-a uitat cu totul pe Kai.Taehyung rastindu-se la telefon: Ba nu ai câștigat, dacă l-ar vedea pe Kai cu alta fata ar muri.
Jungkook: Probam! O scot peste doua săptămâni în oraș și vedem Cum se descurca când îl vede pe Kai cu Krystal.
Taehyung:Bine.
Am stat în spatele lui în tot timpul conversației. Aștepta la rand sa își cumpere ceva.
După alte câteva schimburi de replici am aflat ce plănuiau defapt.
End Flashback.
După ce am aflat motivul pentru care Jungkook i-a sucit mințile Alisiei, singurul lucru la care mă gândeam, era Cum sa o găsesc pe Alisia și sa îi spun toată povestea. Se va despărți de el în următoarea secunda,și va rămâne a mea.
L-am sunat pe Taehyung încercând sa aflu unde este Ali..
-----------------------------------------------------------
Sa aveți o primăvară frumoasa!
CITEȘTI
I'll Be Your Peter Pan
FanfictionAlisia se întoarce după 2 ani în Coreea pentru a-si revedea prietenii și familia. Dar lucrurile iau alta întorsătură.Apar prieteni noi.Trecutul se întoarce. O noua iubire o sa se nască din nou?