Inima sfasiata

350 27 0
                                    

Știu la cine sa mă duc.Dar e prea târziu acum.Ii las un mesaj lui Amber, o prietena și mă trântesc obosita în pat.
Nu îmi dau seama când adorm însă mintea mea concepe adormita următorul vis...:

,,Se făcea ca eram pe plaja...Eram cu Jungkook și Kai și Krystal era undeva în depărtare.
scufund în apa călduță iar Krystal îmi urmează exemplul.
Fără sa observ,în jurul meu,apa deveni tulbure și involburata.Tip speriata când o văd pe Krystal în aceeași situație. Un vârtej de apa se ridica în jurul meu și niște brațe puternice trag în jos încercând sa înece. Ultimul lucru pe care îl văd sunt cei doi băieți îndreptandu-se spre Krystal salvând-o pe când eu eram inexistenta."

Mă trezesc lac de sudoare încercând sa îl înțeleg. Un lucru e clar: eu pierd, Krystal iese învingătoare. Și îi va avea pe amândoi.

Mă doare inima. Încerc sa mă liniștesc spunandu-mi ca e doar un vis însă e prea real în mintea mea ca sa mă conving de asta.

************************************

Soarele razbeste prin geamuri trezindu-ma.Ecranul telefonului era aprins.

Îl deschid.

,,Sigur Ali,știi ca poți veni oricând la mine.Daca vrei Îți fac un ceai sa te calmezi și îmi poți povesti totul apoi."

-Amber

Mă îmbrac cu o pereche de pantaloni scurți cu talie înaltă și un tricou scurt,îmi iau obișnuiți mei teniși negri și un rucsac argintiu cu lucurile mele.In fond asta e casa lui Kai.
O sa o întreb dacă pot sta câteva zile la ea.

Pe drum,îl văd pe Jungkook.Sfinte ceruri,pot avea mai mult ghinion decât atat?

Jungkook: Ali..

Ali: Buna.Nu vreau sa aud nimic din ce ai de spus.

Nu mă ia în seama și continua:

Jungkook: Ali..E adevărat ca am făcut pariul și tot ce ti-a spus Kai dar...pe măsură ce petreceam mai mult timp în preajma ta...țineam tot mai mult la tine și...

Ali: Jungkook..inima mi-e prea rănită, vreau sa o păstrez ca un memento.Nu vreau sa pătrundă acolo nici raza de soare.Nu vreau sa se vindece.Pentru ca dacă se vindeca,as putea fi tentat sa o folosesc din nou.Un bandaj aplicat prea multe zile pe o rana se lipește de ea, de nu-l mai poți desface decât cu suferințe de neindurat.

Jungkook: Îmi pare rău să aud asta.

Ali:Mda,și mie, acum scuza-ma,trebuie sa ajung la cineva.

Jungkook: E băiat?

Ali:Nu l-am verificat încă. Nu e treaba ta.

Pleacă bosumflat și mă duc acasă la Amber.

Îmi deschide ușa și privirea ei exprima mila.

I'll Be Your Peter PanUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum