Sa înceapă jocul

332 24 1
                                    

Am de gând sa îi fac munca cât mai grea.Incerc sa anticipez orice mișcare pentru a-i face totul mult mai dificil pentru a vedea pana unde este în stare sa meargă pentru mine.

Pentru început a vrut sa facă rost de numărul meu.

De vreme ce mi-am schimbat telefonul si numarul și singura care îl are este Amber iar ei îi este interzis sa se bage,nu mă stresez de Cum ar putea face rost de el.

În timp ce mă gândesc la tot felul de metode.
Ecranul telefonului se luminează și apare un mesaj.

Un număr de telefon?

,,+0082...... Numărul meu nou de telefon.  -Jungkook"

De unde are Numărul Meu!?

Îl sun după ce îi salvez numărul.

Jungkook: Alo?!

Ali: Alo pe dracu'. Cum ai facut rost de telefon?

Jungkook: Mi l-a dat Amber fără sa observi când ați venit la mine.

Ali: Am spus  ca nu are voie sa se implice.

Jungkook: Dar nu s-a implicat.Ai pus regula doar după ce am făcut rost.

Fierb de nervi însă nu spun nimic.S-a jucat corect.Nu au fost încălcate regulile jocului practic.

Jungkook:Mai esti?

Ali: Acum nu, și îi închid telefonul în nas.

Perspectiva lui Jungkook:

Zâmbesc de reacția copilaroasa a fetei însă nu mă las bătut orice a plănuit sa facă. O resun însă nimic.Imi dau seama ca mi-a blocat numărul. Nu îmi place ca încearcă sa îmi saboteze toate planurile.

Nu cedez.Ma îmbrac și alerg spre casa lui Amber sunt foarte sigur ca ea e acolo.

Ajung și sun la sonerie.Fata ei de copil adormit iese la iveala și încep sa zâmbesc.

Ali:Mhm...Ce dorești?

Jungkook:Hai sa mergem sa mâncăm o prăjitură.E o zi foarte frumoasa și ar fi rău să o irosim dormind.

Da aprobator din cap și mă incita înăuntru.Ea merge sa se schimbe iar eu o aștept.

Iese purtând o fusta roz și un tricou alb,iar în picioare avea o pereche de sandale albe.Parul ei lung cădea perfect pe spatele ei drept.

Am ieșit amândoi și ne îndreptăm spre cea mai apropiata cofetărie.

Ea comanda o prăjitură cu glazura de ciocolata și frișcă deasupra iar eu mă mulțumesc cu o tarta cu fructe

Jungkook:De ce mi-ai blocat numărul?

Ali:Eu...Nu ți l-am blocat !spun mai mult sarcastica

Jungkook:Îmi faci jocul și mai greu .

Ali:Daca  vrei sa ieșim vii după mine ...ști unde sa mă găsești.

Jungkook:Și dacă te prind cu altul? Spun în gluma

O văd Cum se ineaca cu bucata de prăjitură ce a bagat-o în gura.Incepe sa se facă roșie de nervi și în următoare secunda prăjitură ei e pe fata mea.

Ali:Scuze ...scuze....spune printre râsete.

Jungkook:O sa îmi iau revanșa.

*După 3 luni*

Perspectiva lui Ali:

Telefonul meu începe sa vibreze .Era un mesaj:

,,Ali,trebuie sa plec cu trupa weekend-il ăsta. Poți sa îi ceri la Jungkook sa stea cu tine ca sa nu fii singura.Scuze
                             -Amber"

I'll Be Your Peter PanUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum