Relationship

444 27 1
                                    

Perspectiva lui Jungkook:

,,Încerc sa o înțeleg. Încerc sa pricep de ce a simțit nevoia sa mă minta.

O prind din urma si o încolțesc descarcandu-si tristetea prin lacrimi. Știu ca îi pare rău.

II ridic fata fortand-o sa se uite în ochii mei. Se oprește din plâns și își cere iertare, mangaindu-i parul încercând sa o liniștesc. "

Mă îmbrățișează strâns și .. își strivește gura de a mea și rămân uimit.

Jungkook: Alisia..

Însă nu face decât sa adâncească și mai mult sărutul..

După ce surpriza a luat sfarsit,spune:

Ali: Jungkook..Cookie...renunț la Kai..După ce l-am văzut așa disperat și nervos am crezut ca o sa mă lovească. ..și probabil ar fi facut-o dacă nu erai..și ... iarta-ma ca te-am mințit ..voiam sa aflu reacția lui...

Jungkook:Te iert dacă mă mai săruți o dată ca și inainte,îi spun zâmbind.

După moment,îi iau mâinile și îi sărut ușor încheieturile iar pielea ei se înfioară sub locul în care depun puțin din dragostea mea pentru ea.

Jungkook:Soare..vrei sa îmi luminezi viața din momentul acesta?

O văd surprinsa însă știu ca aștepta să îi pun întrebarea.

Da din cap afirmativ nefiind în stare sa pronunțe cuvintele cu voce tare.Pana la urma tot a mea a ajuns.

Jungkook:Mai bine am sărbători la mine acasă cuplarea ce spui?

Ali:Doar dacă promiți ca vei fi atent cu mine și imi vei acorda atenție.

*După ce ajungem la mine acasa*

O las în living și îi aduc dorayaki.

Jungkook: Dacă vrei,poți rămâne la mine peste noapte..

Ali:Cookie..

Jungkook: Nu îți fac nimic prințesa vreau doar sa fii aproape de mine.

În final accepta,și mă duc sa pregătesc patul.

Ali: Ne putem uita la desene?

Jungkook: Desene?

Ali: Da..mă adorm...

Jungkook: Bine dar data viitoare aleg eu la ce ne uitam,spun gandindu-ma ca as putea propune ceva pervers, doar ca sa văd cum obrajiorii ei se imbujoreaza.

Accepta mulțumită și ne punem în pat,pornind televizorul.

După jumătate de ora sparg liniștea intreband:

- Cum va fi când îi vei spune lui Kai ca îl părăsești?

Însă pitica mea nu răspunde și-i aud respirația calma semn ca a adormit.

O privesc o ora gandindu-ma la cât de dragalasa e.

Când în fine,mă întind lângă ea sa adorm se întoarce cu fata spre mine și îmi frec nasul de năsucul ei drăguț și îmi las o mana sa se odihnească pe coapsa ei și adorm.

*A doua zi*

Mă trezesc înaintea ei.Patura zace pe jos și zâmbesc gandindu-ma cât de energica e și când doarme.Picioarele goale ale Alisiei luminate de soare mă fac sa îmi doresc sa știu ce se afla mai sus.

Alung gândul din minte când raza mea de soare se trezește și îmi poruncește somnoroasa sa îi prepar ciocolata calda.

Mă supun și îi aduc peste 10 minute comanda dorită cu spuma deasupra.

Îl bea fără sa scoată un sunet,apoi realizare cu uimire ca nu e la ea acasă.

Ali: De ce nu sunt la mine acasă?

Jungkook: Pentru ca ești la mine.

Ali: Asta îmi dau și eu seama adormitule.

Jungkook: ,,La fel de tafnoasa dimineata cum o stiam." Nu știu cine e mai adormit dintre noi doi.

Ali țipă ingrozita: KAI!

Jungkook: Sunshine, du-te și racoreste-ti fata drăguță cu apa rece și încearcă sa nu mai sperii păsările din pomi cu vocea ta bine?

Mă simt puțin înțepat auzind numele lui Kai ieșind pe gura ei.Inca se gândește la el.Cine știe ce a visat.Nu vreau sa par prea posesiv, i-a fost greu sa aleagă dintre mine și Kai.
Ar trebui sa-i mulțumesc pentru nervii săi exteriorizati,ar mai fi durat ceva pana as fi ajung cu Alisia.

Jungkook:Am ceva treaba prin oraș scumpo dar mă întorc repede,intre timp fa ce-ti place.

Ali:O sa merg la bunicul.

Jungkook:Cel blond cu nervi ?

Ali: Nu,spune și zâmbește.

Plec pregatindu-ma sa-i răsucesc puțin cuțitul în rana lui Kai...Acum...unde ar putea fi..

Îl văd apropiindu-se de o florărie. Ce are de gând?Așa repede își face alta iubita? Abia aștept sa îi spun Alisiei.

Mă îndrept hotărât spre el și se încrunta când mă vede.

Kai:Unde e Alisia?

Jungkook: Acolo unde îi e locul.

Kai:Adică?

Jungkook:La mine acasă. Și apropo,chiar Îți mulțumesc pentru nervii de ieri,ai speriat-o pe fata și credea ca o sa o lovești.

Kai:N-as rani-o..

Jungkook: Ai facut-o deja .

Kai pleacă tăcut. II strig în spatele lui:

-Sa va tina ție și noii tale iubite pentru care ai luat flori.

Se întoarce rămâne masca la comentariul meu dar își continua drumul.

Cum de se poate controla acum?

Mă întreb cu ce sa o surprind drăguț. N-ar strica niște flori frumoase. Oricum nu pot fi mai frumoase ca ea.

Îmi amintesc de fata pe care am auzit-o vorbind de Kai atunci când am fost cu Ali la masa.

Oare ea o fii noua iubita?Ticălosul. O înșela demult,nu știu de ce mai trage de saraca fata când are oricând alta la indemna.

Nici nu vreau sa mă gândesc dacă Ali a mea s-a culcat cu nenorocitul asta.Sigur a obligat-o.

Ar trebui sa deslușesc asta cu Ali când ajung acasă. Am sa îi ofer atâta atenție și grija cât sa uite ca a existat vreodată cineva în viața ei cu numele de Kai.O iubesc așa mult..

Perspectiva lui Ali:

Mă întorc înapoi la casa lui Cookie.N-am idee de ce bunicul nu e acasă. Sigur e ocupat ca întotdeauna.

Iau un tricou de-a lui Cookie dorind ceva mai lejer.

Nu apuc sa mă schimb când aud soneria.Cine ar suna la Jungkook?

Nu răspund. Aud ușa deschizandu-se și inima ajunge la un ritm anormal.

Mă decid dacă sa mă îmbrac înapoi cu hainele în care am fost plecata sau sa îmi pun tricoul lui pe mine.

Aleg în cele din urma tricoul și în timp ce îl trag pe mine ușa camerei se deschide și...

I'll Be Your Peter PanUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum