Surpriza

339 24 0
                                    

Suntem împreună de 3 ani.Ma simt bine cu el și îl iubesc ca la început.
Familia mea s-a mutat în Coreea pentru a fi mai aproape de mine și bunicul.
Kai a rămas cu Krystal.
Amber e împreună de 6 luni cu Minho din Shinee.Si au o relație foarte frumoasa.

Era vara și era timpul sa mă mergem în România.Trupa voia sa vadă tara în care am copilărit.Dupa o vacanta cu peripeții în care l-am pierdut pe Taehyung de zeci de ori, a fost foarte amuzant și distractiv.

Acum suntem înapoi în Coreea,sunt la Jungkook acasă și urmează sa sărbătorim . In seara asta sa avem o cina romantica pe malul râului Han și sa admiram priveliștea.

Jungkook mă va aștepta acolo ,iar pe mine mă va duce Jin cu mașina deoarece e o mama responsabila.

Mi-am luat o rochiță rosie până la genunchi și o pereche de pantofi cu un toc micuț.Mi-am lăsat parul desfăcut și Mi-am aplicat un ruj roșu aprins pentru a se asorta cu rochia.

Jin a venit sa mă ia și am urcat în mașină lui.

Jin:Ești foarte frumoasa.Jungkook are așa noroc cu tine.

Ali:Nu știu ce sa spun ..-încep sa mă roșesc.

În 20 de minute ajungem la o terasa ,luminata de niște felinare și cu instalație deasupra.Jin mă conduce pana la masa la care era Jungkook.

Era îmbrăcat într-un costum negru ,ce îi venea perfect.Corpul lui era bine definit în costum.

Jungkook:Ești foarte frumoasa ,iubito !

Ali:Nici tu nu ești mai prejos

Ne așezăm la masa și observ ca nu e nimeni în local.

Jungkook:Ce s-a întâmplă?

Ali:Nu e nimeni în local..suntem doar noi. Și trupa.

Jungkook:Am închiriat acest local pentru ca e o seara magnifica, nu crezi?

Ali:Exact.

Noi eram pe terasa iar trupa și Amber erau înăuntru și se uitau la noi.Dupa ce am servit primul fel,a venit și desertul.Era desertul meu preferat.

Am văzul ca instalația sa stins și au rămas aprinse doar felinarele ce aveau o lumina slaba.Era aproape de ora 12 și începeam sa îmi fac griji.

Îl văd pe Jimin ca pune un buchet pe masa alăturată.Jungkook îmi face semn sa mă ridic și îl urmez.Ma ia ușor de mana și se oprește la un moment dat.

Se poziționează în fata mea privirea lui făcând contact cu a mea.El ia buchetul și incepe:

Jungkook:Iubito, acum 3 ani am făcut o greșeală enorma dar dacă nu o făceam nu mi-as fi dat seama ca sunt pana peste cap îndrăgostit de tine.Apoi ti-am cerut a 2 șansă și tu nu ai fost de acord în primul moment și am pornit un mic joc pe care l-am câștigat și sunt foarte fericit. Aceste momente alături de tine nu le pot uita niciodată .Chiar și în datile când plecam cu trupa în turneu și vorbeam în fiecare seara au fost clipe de neuitat.

Lacrimile își fac apariția încet ,încet. Eram atâta de fericita .

El se așează în genunchi și scoate o cutie mica roșie. Toți se adunara in jurul nostru.

Jungkook:Alisia,vrei sa fi soția mea?

Ali:DA,DA VREAU....

Acesta se ridica și mă ia în brațe si mă învârte.Apoi mă sărută încet sub aplauzele celorlalți .

În următoare zi ,m-am trezit singura.El nu era lângă mine. Am inceput sa mă gândesc la aseară. Aud un ciocănit în ușă și mă uit spre ea.

Jungkook:Buna dimineață ,soare!

Vine și mă sărută pe frunte.

Jungkook:Micul dejun e gata.Nu ai vrea sa îl luam împreună ,draga mea logodnica?

Ali:Ba da, dragule.

Am mers împreună în bucătărie iar dintr-o data aud telefonul sunând.

Amber:Neata, doamna Jeon.

Ali:Ce bine suna

Amber:Ce ai de gând sa faci azi?

Ali:Nimic, de ce ?

Amber: Ce ar fi ca tu și prietena ta sa ieșiți la cumpărături

Ali:O idee buna ,azi e ziua lui Jungkook și vrea sa îi iau ceva.

Amber:Te-ai gândit la ceva?

Ali:Cred ca știu ,dar am nevoie de ajutorul tău. .

Închid telefonul și mă îndrept spre camera pentru a-mi caută o ținută. În fiecare an de ziua lui ,nu reușesc sa îl surprind dar anul acesta va fi diferit. Dau repede un telefon.

Ali:Alo, Jimin?

Jimin:Da?

Ali:Jimin,poți sa îl ții pe Jungkook ocupat azi si da nu veniți la mall. ..vreau sa ..

Jimin:Da știu o surpriza ...ok..o sa încerc.

Ali:Mersi..

Închid telefonul și apoi Jungkook intra în camera.Eu purtam doar sutienul pe mine deoarece pantaloni i-am îmbrăcat. Acesta vine și plasează săruturi pe gatul meu.Il dau ușor la o parte dar el revine.

Ali:Jungkook,trebuie sa plec..

Jungkook:Azi?Știi măcar ce zi este?

Ali:Hmmm....E duminica.

Jungkook se îndepărtează și face o fata bosumflata.Nu îmi place sa îl văd așa.

Jungkook:Cu cine mergi?

Ali:Amber. .

Jungkook:Bine,eu o sa merg la băieții...M-a sunat Jimin și a zis sa merg pana acolo..

Ali:Bine, ai grija...îi spun în timp ce mă încalț și alerg spre ușa.

Am urcat în mașină lui Amber și am plecat spre mall.Mai întâi am mers sa mâncăm deoarece era prânzul și trebuia sa îi spun ce cadou voi lua.

Amber:Deci?

Ali:Un cățel. ..

Amber:Serios?

Ali:A spus ca își dorește mult un pui de Akita ...așa ca vreau sa îi fac o dorința împlinită ..mai ales ca nu demult celălalt caine al lui a murit...

Amber:Și este aici?

Ali:Da ,am vorbit cu vânzătorul și a zis sa vin azi după el.

După ce am mâncat am coborât la Pet Shop și vânzătorul era azicolo alături de un pui frumos de Akita..

Ali:Buna ziua!Am venit după cățel.

Vânzător:E aici.

Ali:Mulțumesc!

După ce am luat cățelul ,mâncare și niște jucării pentru el ,am plecat spre mașină lui Amber.Cand am urcat Amber sa luminat la fata și a început sa se joace cu pufosenia asta mica.

Îl sun pe Jimin și îi spun:

Ali:Jimin,ai ajuns la Jungkook acasă?

Jimin:Da!Poți sa vii cu surpriza .

Ali:În 10 minute ajungem .

Închid telefonul și Amber pornește mașină indreptandu-ne spre casa.

Ajunse acolo iau puiul în brațe și intru în casa.Catelul a început sa latre iar Jungkook a venit spre mine zâmbind.

Jungkook:Iubito. ...

Ali:La mulți ani ,puiule! Anul ăsta am  reușit sa păstrez surpriza și tu sa nu o mai ruinezi .-spun în gluma

Acesta mă cuprinde într-o îmbrățișare și mă sărută încet.

I'll Be Your Peter PanUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum