O minciuna frumoasa

480 31 1
                                    

Mă trezesc dimineață din cauza alarmei.Era luni.Cea mai grea zi din timpul săptămânii.Privesc chipul de lângă mine și ranjesc putin.Mi-a duc aminte toate momentele de aseară.
Îl bâzâi puțin și el începe sa își deschidă ochii încet. Începe sa zâmbească odată ce îmi vede chipul.

Kai:E o dimineață frumoasa ,nu crezi?

Dau din cap afirmativ și mă ridic ușor din pat. Las un suspin sa iasă din mine și mă întreb cum îi voi explica asta lui Taeyong și lui JongSuk.

Eu și Kai ne îmbrăcăm și mergem sa ne luam micul dejun.In timp ce pregăteam omleta iar Kai punea masa se auzise soneria.

Ali:Merg eu!

Deschid ușa iar în fata mea era un JongSuk nervos și dezamăgit alături de Taeyong și Jungkook.

JongSuk:UNDE E?UNDE NAIBA E?

Jungkook:Calmeaza-te !Nu vrem sa facem vreo scena.

Kai apare în living speriat neștiind ce se întâmplă.JongSuk se îndreaptă spre el și îi da un pumn cât poate de tare.
Sar și mă pun repede în fata lui Kai înainte ca JongSuk sa îi mai dea una.
Lacrimile mele își făcuse apariția.Stateam acolo neștiind ce sa fac sau Cum sa reacționez.

JongSuk:Ieși afară ,Kai!Nu ai ce căuta aici !Nu ai ce căuta lângă Alisia!

Kai:Cine ești tu ?Nu ai niciun drept!Doar pentru ca i-ai fost alături ca un frate nu îți dă nimeni acest drept.

JongSuk era nervos.Era roșu de nervi. Parcă și vedeam Cum îi ieșeau aburi din nas și urechi.

JongSuk:Alisia!Ti-e interzis sa te vezi cu acest băiat !

Toți rămăseseră uimiți de gestul lui.Cand JongSuk spunea ca e interzis chiar era.Pana și unchiului meu i-a spus ca e interzis sa semneze un contract cu o firma și chiar asa a fost.Unchiul meu e bun prieten cu el și tine mult la părerea lui.Dar nu puteam lasă să se întâmple asta sau puteam?Adică nu mă afectează faptul ca mi-era interzis sa mă văd cu el.E pentru ca nu simt ceva puternic ?Nu,nu!M-am împăcat cu el pentru ca îl iubesc !Sau doar așa credeam.

JongSuk:De azi vei sta cu mine ca sa te pot supraveghea.Du-te și fa-ti bagajele.Jungkook o sa te duca la mine.Taeyong, sa mergem!

Kai îl detesta pe Jungkook.Se vedea după Cum îl privea.Eram în dormitor și îmi împachetam lucrurile.

Ali:Poti sa mă lași sa vorbesc cu Kai?

Jungkook :Te aștept în living.

Kai:Ce facem?

Ali:Pai ce ar fi sa nu ne vedem o perioada și sa îi facem sa creadă ca nu mai suntem împreună, apoi ne întâlnim pe ascuns.

Kai:Dar...

Ali:Doar atât putem face momentan ..

Se apropie și mă i-a în brațe ,mă sărută încet ca și Cum ar fi ultimul sărut.Eu știam asta. Acel 'interzis' a pus capăt tot.Suntem legați în lanțuri ,doar ca fiecare are lanțurile lui.

Kai:Eu plec acum.Ne vedem curând ,iubito!

Îl văd ieșind din raza mea vizuala și încep sa plâng.

Jungkook:I-ai spus?

Ali:I-am spus o minciuna frumoasa.Ultima mea minciuna

Merg alături de Jungkook la mașină. Mai întâi mergem la SM pentru a vorbi cu unchiul meu.

Unchiu:Alisia,am nevoie de tine.Esti ultima mea soluție.

Ali:Ce s-a întâmplat?

Unchiul:Modelul nostru care nu este asiatic trebuia sa pozeze cu BTS astăzi și nu poate veni.Nu poți sa faci tu asta? Te rog

I'll Be Your Peter PanUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum