Aman Tanrim!

2.5K 156 16
                                    

Arselin Gözünden (Biyikli Yakisikli):

Polisler beni arabaya yerleştirmişti.İçimde sonu gelmez bir nefret vardi.O fahişe karımın düzüştüğü adamı öldürdüm diye suçlu ben miyim ?

Araba sarsılmaya başladı ve ani bir fren oldu.Olanları anlamaya vakit bulamadan mermi sesleri gelmeye basladi.Bedenimi büyük bir korkuyla koltuğun altına attım.Kafamı kaldırdığımda polislerin  cansız bedenleri duruyordu.Arabanın kapısı açıldı ve Hikmet abi belirdi.

Hikmet abi kirli işlerin adamı ve benim manevi abimdi.Mafya olmasina karsin ölen oglunun yerine koyardi beni.Kendisine buyuk bir sevgim ve saygim vardi.Suan beni burdan kurtarmaya gelmişti herhalde.

-Abi Allah razi olsun, ben senin iyiliklerini nasil odeyecegim? Dedim
-Odeyecek bir yol buluruz kardesim , dedi.

KAİNATİN GÖZÜNDEN:
Benim lanetim buydu.Hangi erkekle ilişkiye girsem ic organları kavruluyordu.Kanli  cesede sarilarak bir sigara yaktim.Usul usul sigarayi cigerlerime cektim.Kendimi toparladim ve kaslı cocugun pantolonundan cuzdanini cikardim.Cuzdan ham deriden gibiydi.İcini  kurcaladim, 2 tane 200lük vardi.Cuzdani cebime attım.Polis sirenlerini duymamla birden irkilmistim.Acele etmem lazımdi, cok oyalanmistim burada.Ayaga kalktim ve kapiya yöneldim.Apartman kapisinin acilma sesini duymamla yukari katlara dogru kosmaya basladim.Cati katina geldigimde nefesim kalmamisti. Catinin kapısını acmayi denedim.Lanet olsun! Kapi kitliydi!

Polislerin adim sesleri yukari dogru geliyordu.Kalbimin atisini kulagimda hissedebiliyordum.Kapiyi tekmeledim, zorladim ama yerinden oynamiyordu.Umudumu yitirmistim ve yere cokup aglamaya basladim.Lanet kapi neden kilitliydi ki? Polislerden biri bulundugum kata geldi.
-Bayan, napiyorsun burada? Dedi
Kapi bir anda acildi  ve  bir el beni iceri çekti.Kendimi bir anda yerde buldum.Beni iceri ceken kisi , kapiya demir sürgüyü çekti ve yuzunu dondu.

Aman Tanrim!Bu imkansiz!Mumkun degil!
Mekandaki biyikli yakisikliydi beni kurtaran.
"Ssseenn nasil yani? "dedim sesim titreyerek.
"Konuşmanın vakti degil hadi gidelim" dedi, elimi tuttu ve kosmaya basladik.Elleri hafif kıllı, iri ve sexydi.Bu durumda bile neyin derdindeydim.Cati  katindan asagi inen demir bir merdiven vardi.Önden o , arkasından ben inmeye basladik.Teker teker iniyorduk ama ellerim kaysa parcalarimi yerden toplarlardi.
-Senin burda ne isin var? En son polisler almisti seni? Aklim almiyor?
-Şuan sence bunu konusmanin sirasi  mi?Şükran duy bana ve ceneni bir süre kapa, dedi

Cenemi inene kadar kapali tuttum.İndigimiz yer binanin arkasiydi ve siyah bir araba vardi.
-Bu arada adim Arsel , dedi
-Bende Kainat dedim saskinlikla
Arsel arabanin kapisini acti ve arabaya bindik.Sürmeye başladı ve konustu:
-Durumunu biliyorum ve bir suredir seni takipteyim, aslinda bu bir hastalik, sana  yardim etmek istiyorum.Bir tedavi gelistirdik ve seni bu lanetten kurtarmak istiyorum
-İyi de neden? Beni tanimiyorsun? Sana guvenmiyorum, dedim
-Az once hayatinin kaymasini engelledim ? Neyime guvenmiyorsun  aptal?!
-Aptal mi ? Durdur arabayi inicem!
-İnmeyeceksin!
-Durdur ! Diye ciglik attim ve fren yaptı.Birden dudaklarima yapıştı.Ellerini yanaklarima getirdi.İlk defa, opusurken benim ufaklikta birsey hissetmiyordum.Ama karnım inanilmaz derecede tuhafti.Film klişesi olan şu karinda kelebekler ucusma olayi gibiydi ama cok farkliydi da.Dudaklarini dudaklarimdan cekti ve :
-Sana yardim etmeme izin ver, sadece mutlu olmani istiyorum dedi.
O opucukten sonra kuzu gibi oldum.Arabayi surmeye devam etti.Dayanamadim ve  yine sordum:
-Sen polislerin elinden nasil kurtuldun?Sen naptin ki seni yakaladilar?  Diye sorulari sıralamaya basladim ve o da suskunlugunu bozdu:
-Tassakli tanıdıklarım var, polislerden kurtulmam zor olmadi , baska soru da sorma yeterince olayli gecti bugun.Biraz kafa dinleyeyim dedi.
Sustum ve onu izlemeye basladim.Hafif cekik gozleri , damarli kollari ve o bronz teni .Hangi kiz boyle bir erkegi begenmez ki?

Araba durdu ve:
-Hadi geldik inelim, dedi
-Tamam da burasi neresi?
-Kurtulusunun yeri , beni takip et dedi
Onunla beraber yurumeye basladim.Boş gibi duran kocaman bir deponun onune geldik.Kapiyi acti , icerisi kapkaranlikti.
-Elini ver , dedi ve elimi verdim.Karanlığın icine dogru beraber yuruduk.Kapinin sertce kapanma sesi geldi ve isiklar acildi.
Yasli ve iri bir adam vardi .Etrafi takim elbiseli urkutucu adamlarla cevriliydi.Konustu yasli adam:
-Hoşgeldin kainat, bende senin gelmeni bekliyordum.Benim guzel sex tanricam. Dedi
-Neler donuyor burda?
-Ben kirli bir is adamiyim guzelim ve rakiplerimi alaşaği etmem lazim.Kendim halledersem ortaya cikar ve bu hic iyi olmaz.Ancak rakiplerimle sen o tatli yeteneklerini kullansan , kimse senin gibi guzel bir hanimdan suphelenmez oyle degil mi? Dedi
Tanri askina!Ne yani beni pazarlayacak mi bu herifler?!

3.Bölumun Sonu

Sex Tanrıçası #Wattsy2017Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin