Annen, Tacizimi İzleyip Bir Eliyle Kendini Tatmin Ediyordu

1.1K 141 14
                                    

KAİNATIN GÖZÜNDEN:

Yoğun bir acı hissediyordum.Gözlerimi  açmaya  çalıştıkça  canım  yanıyordu. Zor bela gozlerimi açmayı  denedim.
Gözkapaklarımın açılmasıyla etraftaki ışıkları ve insanları görmeye başladım.Bulanık yüzler, eşyalar, ışık huzmeleri yavaşça netleşmeye başlıyordu.O an ellerimde bir el hissettim.Soğuk ve nemli bir el.Sıkıca tutuyordu elimi.Gözümü çevirdim o ele doğru, ardından  suratına  çevirdim yüzümü. Allahım..
Gözlerim beni yanıltıyor muydu yoksa karşımdaki annemin sevgilisi Serhat mıydı? Bu mümkün  değildi , halusinatif bir iğne  mi yapmışlardı  bana? Nevroz mu geçiriyordum olayların etkisinden?

Doğrulmaya çalıştım yattığım yerden.
-Yat dinlen Kainat.Herşey çok daha güzel olacak, dedi.
Elimi elinden büyük bir hırsla çektim.
-Seni piç kurusu!Bana burda ne halt ettiğini anlat!Annem nerede?

SERHAT'IN GÖZÜNDEN:

Birsüre Kainatin yüzüne bakarak düşündükten sonra, herşeyi  anlatmaya karar verdim.
-İyi dinle Kainat.Bu sahip olduğun  öldürme yetisi Tanrının sana bir hediyesi değil.
Kainat, sesi titreyerek:
+Sen bunu başından beri  biliyor muydun?

Duraksayıp, Kainatın gözlerinin içine baktım? Çaresizlik ve şaşkınlık...
Elimle yanımdaki adamlara işaret ederek dışarı çıkmalarını söyledim.

-Kainat sizin ailenize girmemin sebebini ne zannediyordun? Seni taciz edip sahip olduğun şeyin boyutlarını öğrenmeye çabalıyordum.Yoksa annen de sen de tipim değilsiniz.
+Seni aşağılık herif , diye haykırdı Kainat.
Bense kendimi tutamadım ve kahkaha atmaya başladım.Ardından  ekledim:
-Annen beni daha çok seviyordu değil mi Kainat? O yüzden bu öfken?Yatakta o kadar kötüydü ki, inan bana seni bulmak için bile olsa ona katlanmak çok zordu.
+Annem hakkında..
"Dur" diye bağırarak lafını kestim  ve devam ettim.
-Evet annen hakkında hiçbirşey bilmiyorsun.Cümlenin devamı böyle olmalıydı Kainat.Bu sahip olduğun yetiyi Tanrının verdiğini mi sanıyorsun? Sen daha doğmadan herşey planlandı.Baban sizi bırakmadan önce, annen daha hamileyken kendini, para için deneylerimize kobay yaptı.Daha doğrusu seni.Büyük abiyle araştırmalarda canlı insan denekler kullanıp, hastalıkların zarar verici etkisini mutasyonlaştırıyorduk.AIDS denen cinsel hastalığı mutasyona uğratıp, senin kanına işlemeyi başardık.Asıl başarı bu değildi tabi, asıl başarı senin vücudunun önceki deneklere oranla daha güçlü çıkması ve hayatta kalman.Tabi biz bunu senin namın salınana kadar bilmiyorduk.Çünkü  annen deneylerden belirli süre sonra seni de alıp ortalıktan yokolmuştu.Yıllarca seni aradık, yıllarca o sürtük annenin yerini bulmaya çalıştık ama aptal Kainat, kendi elinle verdin kendini bize.O kadar nam saldın ki.Haberlerde devalı, İzmirde çıplak  adamların, sebebi anlaşılmaz  ölümleri doluydu.Zavallıcık hiç  düşünmedin mi neden düzüştüğüm adamlar ölüyor diye? Bu, Tanrının değil, annenin sana verdiği lanet.Hem de kendi elleriyle...
+Ne deneyi? Ne sacmalığından bahsediyorsun ?
-Yattığın adamların sebepsiz gibi duran ölümünlerine, kuran'daki yılana dönüşen asa ve denizlerin yarılmasına saçmalık demeyip, bu deneye saçmalık demen ne üzücü Kainat.O gün seni ellemeye çalıştığımda  görmediğini mi sanıyorsun annenin? Bunlardan zevk duyup, tahrik olan bir kadın o. Üzülmemen gereken konu şu ki annen sana inanmıyor değildi,  çünkü gözleriyle görüyordu.Kötü olan kısım buna göz yumup, bir eliyle de kendini tatmin ediyordu.
Kainat buyuk bir haykırışla " Defol!" diye bağırdı.Defalarca ve defalarca..

KAİNATİN GÖZÜNDEN:

Bağırışlarımın ardından usulca odadan çıktı ve kapıyı kapadı Serhat.Anlattıkları mümkün olamaz.Annem böyle biri mi?Hayatımda hiç bu kadar acı hissetmemiştim.Şuan bir genelevde olmam, haftalar sonra bir adama sunulacak olmam, hatta duyduğum deney saçmalığı bile canımı bu kadar yakmamıştı.Annem o benim, yapmaz.Niye yapsın? Tamam sorumlu bir anne değildi,  tamam o adamın taciz ettiğine de inanmadı ama anne bana bunu yapmış olamazsın.Bu olanları görüp gözyummuş olamazsın.Hem beni önemsemese deney sonrası niye beni alıp kaçsın?
Gözyaşlarım, sanki tutsak olan gözlerimden kurtulurcasına akıp gitmeye başladı.Artık hiç birşey  umrumda değildi.Buradan kaçmak ya da hayatıma geri dönmek...
Burdan kurtulsam bile geri dönecek bir hayatım var mıydı ki zaten? Peki bu deney olayı neydi? AİDS miydim?Mutasyonik bir AIDS virüsünün kurbanı mıydım?

6.BÖLÜM SONU

Sex Tanrıçası #Wattsy2017Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin