Zawgyi Version
" ဒီေန႔ စေတးခံေရာက္မယ္တဲ့ေနာ္"
"အင္း"
"ဟယ္ Kokonoe sama စိတ္မဝင္စားတဲ့ပံုပဲ အရင္လို တက္ႂကြမႈမရွိပါလား"
"ေနစမ္းပါ သြား နားၿငီးတယ္"
"ဟုတ္ကဲ့ အမိန္႔ေတာ္ အတိုင္းပါဗ်ား "#########################################
ကြၽန္ေတာ္ လွမ္းျမင္ေနရတဲ့ လွည္းေပၚက ျမင္ကြင္းက ေစာေစာကနဲ႔မတူေျပာင္းလည္းလို႔သြားၿပီ! အိမ္ေတြ အဆက္ဆက္ျမင္ေနရသည့္ၾကားက အခုေတာ့ သစ္ပင္ ဝါးပင္တို႔ႏွင့္ျပည့္လို႔! ၿမိဳ႕လမ္းမက်ယ္ေပၚ ၿငိမ္သက္စြာေျပးလႊားေနခဲ့သည့္လွည္းက အခုေတာ့ မညီမညာ ေတာလမ္းက်ဥ္းေျမာင္းေျမာင္းေပၚ ခုတ္ေမာင္းလို႔ေနသည္! တခ်က္တခ်က္ ခ်ိဳင့္ထဲျဖတ္ေမာင္းရတဲ့ လွည္းေပၚက ကြၽန္ေတာ္လည္း ဇီးျဖဴသီး စေကာထဲထည့္လိွမ႔့္သလိုပဲ! ဒါကို ၾကည့္ခ်င္းအားျဖင့္ မၾကာမီွ ထိုေနရာသို႔ေရာက္ေတာ့မည္ဆိုတာသိႏိုင္သည္!ထိုေနရာ.............! ကြၽန္ေတာ္ရဲ႕ ေနာက္က်န္ရွိမယ့္ သက္တမ္း ကုန္ဆံုးရမယ့္ထိုေနရာ.....!
*sigh*
သက္ျပင္း ခပ္ေဖ်ာ့ေဖ်ာ့ခ်ရင္း ထိုင္ခံုေနာက္ကို ေခါင္းလွန္မီွကာ ေျဖေလ်ာ့စြာထိုင္ေနမိသည္!
*(စေတးခံ)
စိတ္ထဲမွာတီးတိုးေရ႐ြတ္ရင္း ကြၽန္ေတာ္ရဲ႕ အေတြးတို႔က အတိတ္ကာလ တစ္ခုဆီသို႔.....................
Shijou အိမ္ေတာ္ရဲ႕ အစဥ္အဆက္မျပတ္ က်ိန္စာ တစ္ခုလို႔ေခၚမလား ထိုအိမ္ေတာ္မွာေမြးဖြားတဲ့ သမီးမိန္းကေလးမ်ားအဖို႔ေတာ့ အသက္ ၁၆ႏွစ္ျပည့္သည့္ေန႔က ကံဆိုးမိုးေမွာင္က်သည့္ေန႔ပင္! ထိုေန႔မွာ ထိုမိန္းကေလးရဲ႕ ၁၆ႏွစ္ျပည့္ေမြးေန႔ကို အစည္ကားဆံုး က်င္းပ ၾကသည္! ေမြးေန႔ရွင္ မိန္းကေလး ရဲ႕မ်က္ႏွာက အေပ်ာ္ေတြနဲ႔ ျပည့္ႏွက္ေနရမည့္အစား မၾကာမီွေသမိန္႔က်ေတာ့မည့္သူလို! ဘာေၾကာင့္လည္း? စေတးခံဆိုတဲ့ စကားလံုးက ထိုမိန္းကေလးရဲ႕ ႏွလံုးသားကို အပ္အစင္းတစ္ရာနဲ႔ ထိုးႏွက္လို႔ေနသည္! ေမြးေန႔ပြဲၿပီးဆံုးသည္ႏွင့္ ထိုမိန္းကေလးက အလွပဆံုးေသာ ရိုးရာဝတ္စံုရွည္ကို ဝတ္ဆင္ကာ ထိုေနရာသို႔ သြားရေပလိမ့္မည္! ထိုေနရာ.........! စေတးခံ မိန္းကေလးရဲ႕ က်န္ရွိမယ့္ သက္တမ္းကုန္ဆံုးရမယ့္ေနရာ! Kokonoe sama ရဲ႕ ဘံုေက်ာင္းတည္ရွိရာ ေနရာ! ထိုေနရာမွာ ထိုမိန္းကေလးရဲ႕ သက္တမ္းတစ္ေလ်ွာက္လံုး အထီးက်န္စြာ တစ္ေယာက္ထဲေနထိုင္သြားရမည္! ထိုေနရာမွ လက္က်န္သက္တမ္းတစ္ေလ်ွာက္လံုး တဖဝါးမွ ခြာခြင့္မရွိ တစ္သက္တာ တစ္ကိုယ္တည္း အက်ယ္ခ်ဳပ္က်ျခင္းႏွင့္တူသည္! အထီးက်န္မႈ ဝမ္းနည္းအားငယ္မႈတို႔ႏွင့္ ထိုမိန္းကေလးက သက္တမ္းရွည္စြာေနထိုင္ႏိုင္ပါ့မလား?
VOUS LISEZ
Love Legend
FanfictionA love story between a human sacrifice and a fox spirit! This is my own story~ Please enjoy ^ ^