5:Láska?

29 3 0
                                    

Hm...Čo sa deje?Ja som zaspala na učebniciach?Och škola začína,už pred hodinou!Bože idem tak neskoro,tak neskoro prečo ma nezobudili!?Rýchlo oblečená som ani sa neprezliekam iba vymením koženku a idem!Bože už druhá hodina toto nedopadne dobre.Autobus! Šťastie je na mojej strane.Alebo tak tiež nie prišla som neskoro!Uch,nevládzem,bežím celú cestu do školy idem radšej pomaly je mi to už jedno.Som pred školou,všetci desiatujú v skupinkách a ja?Niekto ma chytil za rameno,otočila som sa Pieter "Ahoj,nevyrušujem ťa?"

"Nie" usmiala som sa,išli sme si niekde nájsť miesto no nikde nebolo a tak sme išli ku stromu kde sme stály a rozprávali sa o hocičom,keď bolo všetko v poriadku zrazu sa mu niečo stalo začal byť nejaký iný,akoby sklamaný a uchvátený spolu.

"Pieter,čo sa deje?"

"Ja len...Mala by si ma rada aj keby som bol iný"

"O čom to rozprávaš?"nerozumela som mu.

"Iný,ako ostatný ale ty si skoro ako ja len..."

"Veď sme taký istý" chytila som ho za bradu "Nepremýšľaj o tom takto"

"Tebe sa to ľahko povie...Mala by si ma rada aj keby som bol mŕtvy?"

"Čo mi to tu dávaš za otázky?"

"Všetky dievčatá z ktorými som sa rozprával alebo mali o mňa záujem,zomreli"

"Čo?"

"Neveríš mi že?" pozerala som naň nechápavo,neverím mu ani slovo "Keď som ta uvidel po prvý krát...zamiloval som sa do teba,nechcem aby si dopadla ako tamté,preto som si ťa držal ďalej od seba"

"Pieter,to si mi mal povedať skôr"

"Čo? Že som mal za tebou prísť a povedať "Ahoj som Pieter,som mŕtvy,nechceš zo mnou chodiť?" nevedela som čo mam povedať alebo na čo reagovať,že on je do mňa zamilovaný alebo že zabil nejaké dievčatá alebo že je mŕtvy,mám mu to veriť?Nepovedala som nič bola asi minúta ticha. "Neveríš mi,chceš dôkaz?"

"J-a,neviem ani čo si mám teraz o tom ani myslieť"

"Bojíš sa ma?"

"Nie"moja hlava hovorila uteč,ale srdce neopúšťaj ho.Na jeho tvári bol strápený výraz nevedela som čo urobiť.Och Bože.Dala som mu pusu,chcela som mu dať dôkaz že je mi všetko jedno a že ho milujem,viem aký to je pocit keď ti nik neverí a nenávidí ťa,po puse následovala ďalšia.Po chvíli sa odo mňa odtrhol a chytil ma za ruku.

"Pieter! Kam to ideme,škola je druhým smerom"

"My nejdeme do školy dám ti dôkaz za ten tvoj"

"A dôkaz?"

"Dala si mi dôkaz že ma miluješ,viac ako ja teba ale...poď"

Prišli sme do nejakej jaskyne,bolo všade mokro a lietali muchy.Fuj.Prišli sme dolu a tam boly samé telá,mŕtvych dievčat,boli zelené a ich telá staré.Prišlo mi na zvracanie a tak som rýchlo vybehla von z jaskyne kde už zo mňa desiata išla von ako vodopád.Pribehol ku mne.

"Prepáč,nevedel som..."skočila som mu do reči.

"Prečo si ich zabil,ty...Myslela som si, že si ako ja. že si priťahovaný temnotou,ale Pietre, ty si Temnota" odstrčila som ho od seba.Začal za mnou behať keď som odchádzala.

"Prosím vysvetlím ti to,daj mi jeden deň"pokrútila som hlavou zo slzami v očiach. "Prosím,Carrie,milujem ťa"

"Ja ale milujem,iného Pietra nie takého" odchádzala som.Zotmievalo sa nevidela som kde idem cestu naspäť do mesta som nevidela.Išla som kde ma nohy viedli slzy mi stekali po tvári pomaly.Išla som krok po kroku keď sa zo mnou zrazu šmyklo padala som dole šmykom,zrazu sa moja koženka zachytila o útes o Bože,toto je môj koniec?

"Pomoc! Po-moc!Prosím pomôžte mi!"kričala som a plakala na celý les.Zrazu sa koženka začala trhať "som mŕtva" povedala som si.Za mnou sa niekto zjavil,och Pieter.

"Carrie,podaj mi ruku" nechcela som ešte by ma pustil "No ták...Nechcem ťa stratiť!"Dobre no.Podala som mu ruku,držal ma a snažil si ma vytiahnuť hore.Keď sa mi koženka roztrhla a kopec na ktorom ležal Pieter ktorý ma držal za ruku začali padať.

"Nie!" začala som kričať a plakať.

"Milujem ťa" boli sme pár metrov nad zemou padali sme,otočil ma na hornú stranu a padli sme,Pieter padol na chrbát a ja som ležala na ňom.Zrazu nedýchal och Bože,nie!

"Pieter!nie,prosím!Pieter!"nedýchal "Och Pieter,milujem ťa...."začala som plakať,zrazu ma niečo pohladilo po vlasoch "Pieter!?"

"Aj ja ťa milujem" sadol si vedľa mňa a poboskal ma ľahom na zemi.Verím mu všetko,je skutočne mŕtvy,zabil tam tie dievčatá a viem že ho bezpodmienečne milujem...

All Monsters are Human!Where stories live. Discover now